Sähköinen hankintajärjestelmä Visma Proceedo

Automatisoi hankinnat prosessit tilauksesta maksuun Visma
Purchase-to-Pay -ratkaisulla. Tee hankinnat täsmällisesti ja oikeaan hintaan sovituilta toimittajilta.

Tehokkuutta Purchase-to-pay -hankintaratkaisulla

Automatisoimalla hankintaprosessin tilauksesta maksuun, teet hankintojen tekemisen helpoksi yritykselle. Visma Proceedon avulla voit tehostaa koko hankintaprosessin samalla ratkaisulla riippumatta siitä, hankitko tavaroita vai palveluita.

Development_1_.png

Täsmällisemmät sopimukset

Parannat sopimusten laatua tekemällä järkeviä hankintoja.

Budget-EU.png

Pienemmät kustannukset

Automatisoi laskut ja maksa toimittajille ajoissa.

Innovation.png

Saavuta hankinnan ympäristö­tavoitteet

Digitaalisten hankintaprosessien avulla saavutat tehokkaammin hankinnan ympäristötavoitteeet.

Delivery.png

Vapauta resursseja

Ei vaadi omaa IT-infrastruktuuria. Käyttö ja ylläpito sisältyvät toimitukseen.

Miksi Purchase-to-pay hankintaratkaisu?

Hankinnat perustuvat monialaisiin prosesseihin. Kustannustehokkaassa ja menestyksekkäässä ostoprosessissa ostojen ja rahoituksen on toimittava yhdessä. Se vaatii yhtenäisen, koko prosessin kattavan Purchase-to-pay -hankintaratkaisun, joka mahdollistaa laajan ankkuroinnin liiketoimintaan. Tämä takaa oikeat hinnat ja tehokkaan laskujen käsittelyn automaation avulla.

 

Buyer_Supplier_ver2.gif

Tutustu Visma Proceedon Purchase to Pay -ominaisuuteen

Helpota arkeasi automatisoimalla koko hankintaprosessi tilauksesta maksuun. Purchase to Pay -ratkaisu sisältää monia älykkäitä ominaisuuksia: sillä automatisoit kirjanpidon, tilaukset, toimitusten vastaanoton ja laskut sekä varmistat hankintaprosessin hyvän laadun. Voit keskittyä poikkeustapauksiin jokaisen yksittäisen tapahtuman sijaan. Toimistolla tai etänä, Visma Proceedo on aina käytettävissä matkapuhelimella, tabletilla ja tietokoneella.

  • Kaikentyyppiset ostot yhdessä ratkaisussa
  • Tilausten täsmäys
  • Laskujen automaattinen käsittely
  • Hyvä läpinäkyvyys sovituille toimittajille
  • Hallinnoi useita eri organisaatioita eri maissa
  • Helppo integroida muihin järjestelmiin
  • Monitilaus ostoskorista useille eri toimittajille
  • Varmista kahden käsittelijän periaate
  • Hyväksy kustannukset ennen niiden syntymistä

Schenker Ruotsissa säästi 1,6 M€ vuonna 2012 Visma Proceedon avulla

Lue, miten Schenker on hyötynyt Visma Proceedon käytöstä. Siirry referenssiin »

Olemme apunasi hankintajärjestelmän valinnassa

Tarpeenne täyttävän järjestelmän löytäminen saattaa tuntua haastavalta. Mitä ominaisuuksia järjestelmässä tulisi olla ja ketkä sitä tulevat käyttämään?

Jätä yhteystietosi, niin autamme sinua.

Ota yhteyttä