Digitaaliset prosessit

Mutkaton ja tehokas saatavienhallinta

Valmiiksi integroitu automaattinen saatavienhallinta osana taloushallinnon ohjelmistoja.

Helppo vaihtoehto tehostaa kassavirran hallintaa

Huolehdi yrityksesi kassavirrasta ja maksuvalmiudesta varmistamalla, että myyntisaatavasi kotiutuvat ajallaan. Automatisoidut saatavienhallinnan ratkaisumme ovat vaivaton tapa minimoida maksuviiveet sekä luottotappiot.

Kaikki mitä tarvitset saatavienhallintaan

Valmiina nykyisessä ohjelmistossa

Automatisoitu saatavienhallinta integroituu osaksi useita taloushallinnon ohjelmistoja, kuten Netvisoria, Novaa ja Fivaldia sekä Maventan verkkolaskutusta.

Helppo integroitavuus

Hyödynnä avointa API-rajapintaa ja integroi saatavienhallinta osaksi taloushallinnon ohjelmistoasi. Saat tukea ja ohjausta käyttöönottoon aina aloituspalaverista käytön aloittamiseen.

Joustava laskurahoitus

Ota käyttöösi joustava laskurahoitus, jonka avulla saat myyntisaatavat nopeammin hyötykäyttöön. Laskurahoituksen teknologiat ovat hyödynnettävissä osana ohjelmistojamme sekä saatavienhallintaa.

Automatisoitu perintä

Ammattimainen perintä yhdistää automatisoitua teknologiaa sekä asiantuntijoiden ammattitaitoa. Kauttamme se on aina osa saatavienhallinnan prosessia, jossa asiakaskokemus on ensisijalla eikä perintää usein tarvita.

Automatisoitua maksuvalvontaa hyödyntää jo yli 6000 yritystä ja organisaatiota. Asiakkaiden kokemat maksuviiveet ovat lyhentyneet jopa 30 päivää.

Kokonaisvaltaista saatavienhallintaa

Anna meidän huolehtia laskutusprosessin manuaalisista rutiineista. Ratkaisumme ovat saatavilla osana monia ohjelmistoja, joustavasti tarpeidesi mukaan.

Ratkaisut: Reskontravahti, Laskurahoitus

Saatavienhallinnan asiakastarinoita

Lukuisien eri toimialojen yritykset käyttävät palvelujamme sujuvoittamaan saatavienhallintaa. Lue, miten asiakkaamme ovat onnistuneet vähentämään manuaalisia tehtäviä ja nopeuttamaan rahan kiertoa.

Olemme äärimmäisen tyytyväisiä ja haluamme ehdottomasti jatkaa Amilin palveluiden käyttöä. Meillä on omat yhteyshenkilöt, joiden kanssa olemme hakeneet meille sopivimmat ratkaisut, ja joihin voi ottaa yhteyttä aina matalalla kynnyksellä.

Sami Karppi, talousjohtaja, Pilke Päiväkodit

Ulkoistettu saatavienhallinta on säästänyt aikaa ja tuonut selkeyttä asiakkaalle päin. Asiakaskokemus on parantunut, koska voimme palvella entistä kokonaisvaltaisemmin ja eteenpäin katsoen. Tilitoimistolle se on lisäksi erottuvuustekijä jo myyntitilanteessa, sillä se tarkoittaa tehokkaampaa palvelua ja parempaa asiakaspitoa.

Pasi Rissanen, myyntivastaava, Tonava Group Oy

Tutustu myös muihin ratkaisuihimme

Tutustu verkkolaskutukseen