Visman tuki - Asiakaspalvelun yhteystiedot tuotteittain

Hae tuotetta tai valitse se alla olevasta listasta. Järjestelmien tilan voit selvittää osoitteesta https://status.visma.com/ 

Huomioithan, että emme tarvitse pyyntöjen käsittelyyn henkilökohtaisia salasanoja, joten ethän lähetä kyseistä tietoa ollessasi meihin yhteydessä.

Visma Monipankki

Asiakassivusto 24h
Siirry Communityyn tästä

Asiakasportaali 24h
Kirjaudu / rekisteröidy 

Puhelintuki (arkisin 9–15, mpm/pvm)
Jos käytössänne on Visman toiminnanohjausjärjestelmä, soittakaa ko. tuotteen tukinumeroon. Mikäli teillä on käytössänne vain Visma Monipankki -ohjelmisto, niin voitte soittaa tukinumeroon +358 (0)2 480 904 33

Visma Monipankin ylläpito ja tuki loppuu 30.9.2020. Voit lukea aiheesta lisää täältä.

Proceedo

Pääkäyttäjän puhelintuki

(arkisin 9-16) 
0107 562 105

Visma Payroll

Visma Community -käyttäjäyhteisö
Suositusta käyttäjäyhteisöstä löydät asiakastuen, ajankohtaiset tuoteuutiset, häiriötiedotteet sekä käyttöoppaat.

Siirry Communityyn »

Asiakasportaali 
Asiakasportaali on sähköinen yhteydenottokanava, jonne voit kirjata tukipyyntösi liitteineen. Payrollin pääkäyttäjänä pääset selaamaan myös yrityksesi aiempia tukipyyntöjä vastauksineen.

Kirjaudu tai rekisteröidy asiakasportaaliin » 

Takaisinsoittopalvelu
arkisin klo 8–16
+358 (0)2 4809 0401 (mpm./pvm.)

Sähköposti
sovellustuki@visma.com

Tarkista sovellustuen poikkeusaukioloajat Visma Communitysta »

Ohjeet selkeään tukipyyntöön
Pyrimme vastaamaan tukipyyntöösi viimeistään seuraavana arkipäivänä. Luethan ohjeet hyvän tukipyynnön tekemiseen, jotta pystymme auttamaan sinua mahdollisimman nopeasti.

Viskan

Asiakastuki
020 7306 280 (ark. 9-17)