Visma Laskutus - Asiakaspalvelu laskuasioissa

Onko sinulla kysyttävää ohjelmiston tai palvelun laskutusasiakkaanamme?

Tutustu ohjeisiimme ja ota yhteyttä alta. »

Saitko meiltä perintäkirjeen?

Mikäli sait meiltä perintäkirjeen, tututustu ohjeisiimme täällä » 

Laskutusasiakkaiden ohjeet

Asiakaspalvelumme auttaa laskutukseen liittyvissä kysymyksissä ja muutoksissa. Jotta pystymme palvelemaan parhaalla mahdollisella tavalla, olemme laatineet lyhyen ohjeen asiakkaillemme.
  • Tarkista maksun Saaja -tieto (Visma-yhtiö)
  • Kirjoita yhtiö alla olevaan hakukenttään 
  • Ota yhteyttä valitsemallasi yhteydenottotavalla. Kaikissa tilanteissa emme valitettavasti pysty tarjoamaan palvelua puhelimitse. 
  • Yhteydenotossa tulet tarvitsemaan laskun tietoja: Laskun numero sekä tuote tai palvelu, jota lasku koskee.

*

*kirjoita vähintään 4 merkkiä

Visma Passeli Oy

Osa Visma Softwaren ratkaisuista ja henkilöstöstä yhdistetään osaksi Visma Passelia. Muutos heijastuu uuteen yhteiseen nimeemme. Tulevaisuudessa tunnet meidät nimellä Visma Amplio. Nimenmuutos astuu voimaan 1.10.2023 alkaen.
Katso yhteystiedot