Kehitämme tuotteitamme Suomessa, suomalaisen julkisen sektorin ja organisaatioiden tarpeisiin. Panostamme tuotteissamme ja palveluissamme laatuun, erinomaiseen käyttäjäkokemukseen sekä automaatioon. Kuuntelemme kehitystyössä asiakkaitamme tiiviisti.
Tiedostamme, että pitkä kokemus ei yksin auta vastaamaan tulevaisuuden tarpeisiin, vaan palvelukeskusten ohjelmistokumppaneilta vaaditaan tiivistä yhteistyötä asiakkaiden kanssa sekä kykyä ymmärtää teknologisen kentän mahdollisuuksia ja tulevaisuuden potentiaalia.
Järjestelmiin rakennettu automaatio hoitaa tärkeitä, tarkkuutta vaativia toimenpiteitä ja helpottaa asiantuntijan työtä muun muassa poistamalla muistinvaraisia manuaalisia tehtäviä ja vähentämällä virheiden mahdollisuuksia. Ohjelmistojen tuoma tehokkuus tuo näin sekä kustannustehokkuutta, että ajansäästöä myös loppuasiakkaalle.
Erilaiset sähköiset itsepalvelutoiminnot vähentävät manuaalista hallintotyötä ja mahdollistavat tiedonhallinnan hajauttamisen eri puolille organisaatiota. Helppokäyttöisiä ohjelmistoja on ilo käyttää, mikä näkyy asiakastyytyväisyytenä loppuasiakkaalla. Kätevien raporttitoimintojen avulla tietoa on helposti saatavilla päätöksenteon, budjetoinnin ja talouden seurannan tueksi.
Kun hallinnon rutiinit hoituvat automaattisesti, organisaatioiden asiantuntijat voivat keskittyä heille tärkeisiin asioihin kuten muutosjohtamiseen, kasvun pullonkaulojen ratkaisemiseen sekä kannattavuuden ja toiminnan kehittämiseen. Laadukkaiden ohjelmistotuotteiden ansiosta myös palvelukeskusten asiantuntijoiden aikaa vapautuu palveluiden ja liiketoiminnan kehittämiseen.
Palkka- ja henkilöstöhallinnon ohjelmiston Personec F:n moniasiakasympäristö helpottaa ja nopeuttaa uusien asiakasorganisaatioiden käyttöönottoa sekä yhdenmukaistaa ja sujuvoittaa prosesseja. Moniasiakasympäristö tehostaa palkka- ja henkilöstöhallinnon asiantuntijoiden työtä muun muassa vähentämällä palkka-ajojen määrää ja ohjaustietojen ylläpitoa. Moniasiakasympäristö tuo myös kustannustehokkuutta pienentämällä laitekapasiteettien tarvetta ja niiden ylläpitoon vaadittua aikaa.
Molemmat ohjelmistomme koostuvat joustavista moduuleista ja taipuvat ketterästi erikokoisiin talous-, palkka- ja henkilöstöhallinnon käyttötarkoituksiin. Yritykset ja julkishallinnon organisaatiot voivat tuotteidemme avulla rakentaa omaa järjestelmäekosysteemiään sopiva pala kerrallaan. Moduulit tuovat myös palvelukeskuksille joustavuutta: uusi asiakas voidaan ottaa sisään kevyemmin, ja palvelua voidaan laajentaa asiakkaan kypsyysasteen ja tarpeiden muuttuessa.
Taloushallinnon ohjelmistoomme Wintimeen rakennetut valmiit rajapinnat ja integraatiot varmistavat, että tieto liikkuu ketterästi eri järjestelmien välillä. Automaation ansiosta tietoa ei tarvitse kerätä ja analysoida käsin, mikä vähentää ja helpottaa merkittävästi jatkokäsittelyn käytönaikaisia kustannuksia.
Wintimen kehitystä ohjaavat taloushallinnon parhaat käytännöt, jotka auttavat palvelukeskuksia asiakkaiden haltuunotossa sekä operatiivisen toiminnan johtamisessa, ja pitävät rattaat pyörimässä vaativissakin olosuhteissa tehokkaasti.
Mitä tehokkaammin ja tarkoituksenmukaisemmin ohjelmistoja käytetään, sitä paremmin ne palvelevat organisaatioiden tavoitteita ja tarpeita. Ja sitä lyhyempi on investoinnin maksuaika.
Kokeneet konsulttimme ja kattavat koulutustarjontamme ovat organisaatioiden tukena niin järjestelmien käyttöönotossa kuin tehokkaan ja tarkoituksenmukaisen käytön varmistamisessakin.
Käyttäjät ovat järjestelmänäkökulmasta olennaisessa roolissa ja meille on siksi tärkeää, että organisaatiolla on edellytykset saada ohjelmistoistamme kaikki hyöty irti. Tätä tavoitetta tukeaksemme olemme kehittäneet asiakkaillemme maksuttoman Tutka-käyttötapakartoituksen, jolla selvitetään ohjelmisto-osaamista käyttäjien keskuudessa.