
Visma L7 tukipalvelut -
apunasi veloituksetta
Monipuoliset ohjelmistotuen kanavat ovat apunasi Visma L7:aan liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa.
Järjestelmän käytön pitää olla mahdollisimman vaivatonta, jotta pystyt keskittymään olennaiseen. Visma Softwaren sovellustuki tukee veloituksetta koulutuksen saaneita käyttäjiä palvelun käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Kehitämme toimintaa jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa ja mittaamme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti NPS-kyselyillä.
Tarjoamme sovellustukea asiakkaille monikanavaisesti: Visma Community -käyttäjäyhteisössä, sähköisessä Asiakasportaalissa sekä sähköposti- ja puhelintuen kautta.
Ma–pe klo 9–15
+358 (0)2 4809 0422 (mpm./pvm.)
sovellustuki@visma.com
Lue ohjeet selkeän ja nopean tukipyynnön tekemiseen »
Sovellustuen poikkeusaukioloajat löytyvät
Communityn Uutiset -osiosta »
Visma Community -käyttäjäyhteisö
Selaa sisältöjä, jaa tietoa ja osallistu keskusteluun.
Suositusta käyttäjäyhteisöstä löydät asiakastuen, ajankohtaiset tiedotteet sekä käyttöoppaat. Käyttäjäyhteisö on avoin kaikille ja se on hyödynnettävissäsi ympäri vuorokauden. Rekisteröityneet käyttäjät voivat kysyä ja vastata muiden käyttäjien kysymyksiin sekä tilata aihealueiden koosteet suoraan sähköpostiin.
Puhelin- ja sähköpostituki
Kiireellisiin yhteydenottoihin ja vaikeasti selitettäviin asioihin.
Puhelintuki tarjoaa apua akuuttiin tarpeeseen, ilman erillistä ajanvarausta. Tarvittaessa asiantuntija on apunasi etätukiohjelman avulla. Voit hyödyntää myös kiiteltyä takaisinsoittopalveluamme, jolloin otamme sinuun yhteyttä heti, kun asiantuntija vapautuu.
Sähköpostitse saapuviin tukipyyntöihin pyrimme vastaamaan viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Asiakasportaali
Avaa, kommentoi ja selaa tukipyyntöjä sähköisesti.
Asiakasportaali on sähköinen yhteydenottokanava, jonne voit kirjata tukipyyntösi liitteineen. Näet myös tukipyynnön statuksen ja kommentit. Portaali on auki kellon ympäri – voit ottaa yhteyttä silloin, kun sinulle sopii. Jos olet L7-pääkäyttäjä, pääset myös selaamaan kaikkia yrityksesi aiempia tukipyyntöjä vastauksineen.
Mittaamme Visma L7 -tukipalveluiden asiakastyytyväisyyttä NPS-kyselyllä, jonka keskiarvo on ollut vuonna 2021 +88!
Tavoitteenamme on sujuva ja nopea palvelu sekä tyytyväiset asiakkaat – puhelintuen keskimääräinen vastausaika vuonna 2021 oli 28 sekuntia.