
Sovelluspalvelu
Helpota arkeasi ja siirrä Visma L7 -ohjelmistosi sovelluspalveluumme!
Ennen oli tavallista, että toiminnanohjausjärjestelmä asennettiin yrityksen omille tai ulkoistetuille laitteille. Tällöin laitteiden hankinta, ylläpito ja päivityksistä huolehtiminen jäivät yrityksen omalle vastuulle.
Visma L7:n käyttäjänä voit siirtää ohjelmistosi Visman tarjoamaan Sovelluspalveluun. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että asennamme ohjelmistosi Visman palvelimille ja otamme vastuun laitteiden hankinnasta ja ylläpidosta sekä ohjelmiston ja tietoturvan valvonnasta, ylläpidosta ja toiminnasta.
Kun tulet sovelluspalvelumme asiakkaaksi, siirrämme L7-ohjelmistosi Visman ylläpitämään pilvipalveluun. Sovelluspalvelu helpottaa arkeasi, sillä voit keskittyä ottamaan ohjelmistosta kaiken hyödyn irti – ajasta ja paikasta riippumatta, niin kotitoimistolta kuin työkeikaltakin.
Samalla vähennät omien tai muiden palveluntarjoajien palvelinten käyttöön ja tietoturvaan liittyviä riskejä.
Riskitön
Aina uusin versio ohjelmistosta
Ei laiteinvestointeja – ennustettavat kustannukset
Tietoturvallinen
Yrityksesi tiedot säilytetään tietoturva-asiantuntijoidemme valvomissa, paloturvallisissa ja viilennetyissä konesaleissa
Testatusti toimintavarma
Automaattinen varmuuskopiointi
Hoidamme puolestasi päivityksen ja huollon, joten vältyt yllättäviltä käyttö- ja huoltokatkoilta
Etätyön mahdollistava
Voit käyttää ohjelmistoa joustavasti verkossa, ajasta ja paikasta riippumatta
Kun siirrät yrityksesi nykyisen ohjelmistoympäristön sovelluspalveluumme, nykyinen ylläpitohinta muuttuu vuokraksi. Vuokran hintaan vaikuttaa käyttäjien määrä, nykyisen ympäristön ylläpito, tietokantojen siirtotyö ja kokoonpanomuutokset siirron yhteydessä.
Sovelluspalvelun käyttöönotto on helppoa ja asiantuntijamme käyvät kanssasi läpi kaikki siirtoon liittyvät yksityiskohdat ennen varsinaisen siirtotyön aloittamista. Lue alta, miten siirto etenee ja mitä vaiheita prosessiin sisältyy.
1. Ympäristön perustaminen
Perustamme yrityksellesi ympäristön ja käyttäjät sekä määrittelemme heille tarvittavat oikeudet ohjelmiston käyttöön.
2. Tietojen tuominen
Tuomme yrityksesi tiedot sovelluspalveluun.
3. Asetusten määrittäminen
Luomme yrityksellesi ohjelmistoasetukset sovelluspalveluun sekä autamme niiden tarkastamisessa.
4. Käyttöönottaminen
Kaikki on nyt valmista ja voit jatkaa töitäsi tutulla ohjelmistolla siitä, mihin ne ennen sovelluspalveluun siirtymistä jäivät. Käyttöönoton yhteydessä varmistamme myös mahdollisesti käytössäsi olevien muiden ohjelmistojen integraatioiden toimivuuden sovelluspalvelussa.
Kaipaatko apua?
Sovelluspalvelun asiakkaana L7-ohjelman päivittäminen tapahtuu Visman toimesta.
Yhteiskunnalliset muutokset kuten Tulorekisteri aiheuttaa myös ohjelmistopäivityksiä. Sovelluspalvelun asiakkaana Visma hoitaa kaikki L7:n päivitykset, jolloin sinun ei tarvitse huolehtia niistä.
Sovelluspalvelun kautta L7-ohjelmisto on toimintavarma.
Sovelluspalvelinten huolto on säännöllistä, jolloin L7-järjestelmän toimintavarmuus paranee. Ohjelmiston tiedot myös automaattisesti varmuuskopioidaan, jolloin vahingon sattuessa mitään ei katoa.
Sovelluspalvelu helpottaa L7:n käyttöä.
Sovelluspalveluasiakkaana sinun ei tarvitse miettiä, kenen koneella, palvelimella tai missä verkossa L7 toimii vaan voit käyttää ohjelmistoa mistä vain! Tämä helpottaa ulkoisten palveluntuottajien käyttöä sekä tuuraustilanteita.
Visman sovellustuen apu on nopeampaa.
Sovellustuki pääsee kirjautumaan L7-ohjelmaan etänä ja saa näin ongelmat nopeammin ratkottua.
Palvelinten lukitustilanteet ovat vähentyneet merkittävästi. Lisäksi vikatilanteet ovat lyhyempiä ja niitä ilmenee harvoin. Myös etätyö on suuri plussa: kaikki toimii sujuvasti paikasta riippumatta.
Asiantuntijamme ovat apunasi! Voit pyytää tarjouksen Visma L7 -järjestelmästä tai kysyä lisätietoa järjestelmästä ja palveluistamme.
Asiantuntijamme saat kiinni sähköpostitse osoitteesta myyntipalvelu.realestate@visma.com tai täyttämällä oheisen lomakkeen. Otamme sinuun yhteyttä pikimmiten!
Olethan yhteydessä sovellustukeen, jos asiasi liittyy ohjelmiston käyttöön, käyttäjätunnuksiin tai salasanoihin.