Alkukartoitus

Lähdemme aina liikkeelle asiakkaan tarpeista tavoitteena sujuva ja joustava käyttöönotto. Kartoitamme nykytilanteen, käymme käytetyt toimintamallit läpi ja selvitämme huomioitavat asiat asiakkaan käytössä olevista resursseista tarvittaviin rajapintoihin. Lisäksi varmistamme, että ratkaisu tuottaa asiakkaalle tavoitellut hyödyt ja laadimme tarkan takaisinmaksulaskelman. Esiselvityksen ansiosta itse käyttöönottoprojekti tehostuu. Toteutamme käyttöönotot etänä.

Alkukartoitus
Käyttöönotto

Käyttöönotto

Järjestelmä otetaan käyttöön vaiheittain ennalta sovitulla tavalla. Selainpohjainen järjestelmämme toimitetaan SaaS-palveluna (Software as a Service), eikä se vaadi käyttäjäkohtaisia asennuksia. Kokeneet asiantuntijamme ja pitkälle mietitty projektimallimme edistävät sujuvaa ja tehokasta käyttöönottoa.

Esiselvitys selvensi meille, mitä järjestelmähanke vaatii meiltä: meidän on pitänyt pohtia resursseja ja pelisääntöjä, sekä mitä kaikkea tekemistä ja ajattelumallien muutoksia se vaatii meiltä.

Tarja Jantunen, Päijät-Hämeen laitoshuoltopalvelut

Haluatko kuulla lisää Numeronista? Ota yhteyttä myyntiimme.

Kerro meille organisaatiosi tarpeista, niin katsotaan onko Numeron teille oikea ratkaisu.

Mika-Alanen-Visma-Enterprise.png
 

Mika Alanen
Key Account Manager
mika.alanen@visma.com
+358 50 599 7409

Jouko-Hilden-Visma-Enterprise.png

Jouko Hildén
Key Account Manager
jouko.hilden@visma.com
+358 50 348 8728

contacts icon

Numeron-tuki
numerontuki@visma.com
+358 45 865 0199