Tietoa Visma Publicista yrityksenä

Oikein mitoitettu toimii paremmin

Ei kannata hankkia jättiläisen työkalua, jos tarve on ihmisen mittainen.

Visma Public yrityksenä 

Visma Public on suomalainen yritys, joka tarjoaa julkishallinnolle ja yrityksille talous-, palkka- ja henkilöstöhallinnon ratkaisuja sekä asiantuntijapalveluja. Haluamme vahvistaa suomalaisten organisaatioiden toimintaa tehostamalla niiden talous-, palkka- ja henkilöstöhallinnon toimintoja älykkäiden ratkaisujen ja laadukkaiden palveluiden avulla.

Pitkän kokemuksen hiomat ratkaisumme koostuvat siksi joustavista moduuleista ja taipuvat ketterästi erikokoisiin talous-, palkka- ja henkilöstöhallinnon käyttötarkoituksiin. Yritykset ja organisaatiot voivat tuotteidemme avulla rakentaa omaa järjestelmäekosysteemiään sopiva pala kerrallaan.

null

Personec F ja Wintime: tehoa hallintoon

Päätuotteemme ovat julkisen sektorin palkka- ja henkilöstöhallintoon suunnattu Personec F -tuoteperhe sekä digitaalisen taloushallinnon kokonaisratkaisu Wintime, joka palvelee sekä julkista että yksityistä sektoria. Pitkän kokemuksen hiomat ohjelmistomme tukevat organisaatioiden kriittisiä toimintoja: palkanlaskentaa, henkilötietojen hallintaa, henkilöstöjohtamista ja taloushallintoa. Ohjelmistomme tehostavat ja automatisoivat asiakkaidemme hallinnollisia töitä, kehittävät liiketoimintaa ja tukevat tiedolla johtamista. Kehitämme järjestelmiämme tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.

Asiantuntijatyötä 1960-luvulta alkaen

null

Olemme tuottaneet palkkahallinnon ratkaisuja vuosikymmenten ajan ja nähneet monet liiketoiminnan ja alan muutokset ja mullistukset. Jo 1960-luvun reikäkortista lähtien olemme kulkeneet alan aallonharjalla ja kehittäneet ratkaisujamme palkka-asiantuntijan järjestelmästä koko organisaation monipuoliseksi ja moderniksi työkaluksi, jonka ansiosta paperidokumentit ja raskaat mapit ovat enää historian havinaa. Tänä päivänä tarjoamme älykkään ja helppokäyttöisen palkka- ja henkilöstöhallinnon kokonaisratkaisun, joka ei vain sujuvoita palkka- ja henkilöstöhallinnon rutiineja, vaan tarjoaa myös johdolle arvokasta näkemystä ja ymmärrystä tärkeimmästä voimavarastaan – henkilöstöstään. 

Wintimen historia ulottuu 1980-luvulle ja se on kehittynyt nykyiseen muotoonsa edeltäjiensä Intimen ja Classic Wintimen käyttökokemusten myötä.

Visma Public on toiminut nykyisellä nimellään vuodesta 2018, jolloin Visma osti Aditro Publicin ja vahvisti asemaansa julkishallinnon kumppanina.

Visma Publicissa työskentelee 160 henkilöä ja tuotteitamme käyttää lähes 700 asiakasta. Järjestelmien tuotekehitys ja tukipalvelut hoidetaan Suomessa.

Kehitystyötä yhdessä asiakkaiden kanssa

Visma Publicin asiakkaat ovat tiiviisti mukana kehitystyössämme. Ohjelmistotarjontamme kasvaessa ja kehittyessä asiakkaiden kuuntelemisesta on tullut meille entistä tärkeämpää. Siksi kehitämme jatkuvasti uusia muotoja asiakkaidemme kuunteluun.

Pitkään käytössä ollut palvelumme Tutka-käyttötapakartoitus kerää asiakkaiden kokemuksia tuotekehityksen tueksi. Lisäksi tapaamme asiakkaidemme pääkäyttäjiä säännöllisesti kehitysfoorumeissa, joissa käymme läpi palkka-, HR- ja taloushallinnon alan muutoksia sekä asiakkaiden tarpeita. Taloushallinnon järjestelmä Wintimen kehitykseen olemme luoneet yhdessä asiakkaidemme kanssa Winner-toimintamallin. Se on asiantuntijaverkosto, jossa kehitämme järjestelmän toiminnallisuuksia ja palveluja asiakkaiden tarpeiden pohjalta.

Asiakkaidemme ansiosta olemme oppineet esimerkiksi sen, kuinka tärkeää oikea mitoitus on järjestelmien käytössä. Siksi tuotteemme voi rakentaa pala kerrallaan.

null

Palvelut ratkaisevat

Järjestelmien arvo mitataan siinä, miten tehokkaasti niitä käytetään. Pitkä kokemuksemme on osoittanut, että suurin este järjestelmäprojektin hyötyjen realisoitumiselle on käyttäjäkoulutuksen puute. Järjestelmien valinnan ja käyttöönoton tuki sekä säännöllisesti pyörivät käyttäjäkoulutukset kuuluvat siksi palveluihimme.

Lisäksi käyttäjien tukena on oppimisympäristö eAkatemia, joka kokoaa yhteen koulutusvideot ja käyttöä tukevat materiaalit.

Tutka-käyttötapakartoitus puolestaan on maksuton tehokkuusmittari, jolla kartoitamme, kuinka tehokkaasti asiakas hyödyntää järjestelmän toiminnallisuuksia. Tutkan avulla voimme tukea asiakasta järjestelmän käytössä parhaalla mahdollisella tavalla. Lisäksi saamme arvokasta tietoa tuotekehityksemme tueksi.

 

Tutustu Visma Publicin palveluihin

Kerro meille, kuinka voimme palvella!

Täytä oheinen lomake ja kerro tarpeestasi. Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Minua kiinnostaa:

Asiantuntijamme palvelevat sinua niin ohjelmistojen hankinnassa ja käytössä, kuin kehittämisessäkin.

Asiakaspalvelu:
p. 010 4199 000

Ohjelmistojen online-tukipalvelu:
Visma Public Community »

Visma Publicin yhteystiedot »

 

Ota yhteyttä - Visma Public Oy