Ohjelmiston tehokas käyttö onnistuu Visma Publicin palveluiden ja luotettavan asiakastuen avulla.

Saathan ohjelmistostasi täydet tehot irti?

Asiakkaidemme menestys on meille tärkeää. Siksi haluamme varmistaa, että ohjelmistohankkeellasi on edellytykset onnistua.

Ohjelmiston tehokas käyttö maksaa investointisi takaisin

Uuden ohjelmiston käyttöönotto on aina merkittävä investointi. Mitä tehokkaammin ja tarkoituksenmukaisemmin ohjelmistoja käytetään, sitä paremmin ne palvelevat organisaation tavoitteita ja tarpeita. Ja sitä lyhyempi on investoinnin maksuaika.

Palvelumme tukevat sinua ohjelmiston sujuvassa käyttöönotossa sekä varmistavat, että organisaatiollasi on edellytykset saada ohjelmistosta täydet tehot irti. Palvelumme mukautuvat tarpeisiisi joustavasti ja olemme tehneet niiden hyödyntämisen vaivattomaksi.

Ohjelmiston tehokas käyttö maksaa investointisi takaisin.

Onnistunut käyttöönotto vaatii kokemusta – anna meidän auttaa

Ohjelmiston tehokas käyttö onnistuu kokeneiden konsulttiemme avulla.

Järjestelmien käyttöönottoon liittyy aina paljon odotuksia ja jopa jännitystä. Kokeneet konsulttimme takaavat sujuvan käyttöönoton ja varmistavat, että järjestelmäkokonaisuus ja integraatiot istuvat asiakkaan organisaatioon, prosesseihin, tarpeisiin ja tavoitteisiin. Mikäli asiakkaamme kaipaavat tukea prosessien ja toimintamallien kehittämiseen, tarjoamme myös siihen mielellämme osaamistamme.

Olemme kehittäneet suomalaisten organisaatioiden talous-, palkka- ja henkilöstöhallinnon prosesseja vuosikymmenten ajan, minkä ansiosta tunnemme prosessi- ja järjestelmäkehityksen parhaat käytännöt pohjia myöten. Tärkein tavoitteemme on varmistaa asiakkaidemme menestys ja siksi haluamme tarjota kaiken osaamisemme ja oppimme asiakkaidemme hyödynnettäväksi. Koulutamme pääkäyttäjät aina osana käyttöönottoa, mikä takaa asiakkaillemme onnistuneen lähdön järjestelmän käyttöön.

Kuinka voimme auttaa?

Ota yhteyttä

Visma Community yhdistää tiedon ja käyttäjät

Visma Community on kaikkien ohjelmistokäyttäjillemme tarkoitettu yhteisö, jonne on koottu oppaat, ohjeet, ajankohtaiset tiedotteet ja käyttövinkit sujuvan ja helpon käytön tueksi. Visma Communityssa on tuhansia käyttäjiä, joiden kanssa voit keskustella ja vaihtaa kokemuksia turvallisessa ympäristössä. Yhteisöstä tavoitat myös asiakaspalvelumme.

Visma Communityyn

Aina apunasi: ylläpito ja asiakastuki

Palveluntuottajana huolehdimme ohjelmistojen ylläpidosta ja versiopäivityksistä. Pilvipohjaisten ratkaisujemme ansiosta tämä hoituu automaattisesti ja vaivattomasti, eikä vaadi asiakkailtamme valmisteluja tai pitkiä käyttökatkoja. Tehokkaalla ylläpidolla varmistamme, että ohjelmistomme ovat aina ajan tasalla esimerkiksi lakisääteisten muutosten ja yleisten kehitysvaatimusten osalta.

Visman asiakastuki auttaa silloin, kun järjestelmän käytössä ilmenee kysyttävää tai haasteita. Ammattitaitoinen ja ystävällinen tukipalvelutiimimme palvelee ja ohjaa asiakkaitamme kaikkina arkipäivinä, nopeasti ja luotettavasti.

 

Ohjelmiston tehokasta käyttöä tukee luotettava, nopea ja ystävällinen asiakastukemme.

Kuinka voimme auttaa?

Ota yhteyttä

Visma Public eAkatemia opastaa Wintime-, Intime- ja Personec F -ohjelmistojen käytössä.

eAkatemia ja koulutukset: varmista käyttäjien osaaminen

Kokemuksesta tiedämme, että suurin este ohjelmistoprojektin hyötyjen jalkautumiselle on käyttäjäkoulutuksen puute. Siksi olemme rakentaneet oppimisympäristö eAkatemian, joka toimii järjestelmiemme käyttäjien jatkuvana tukena. eAkatemia on auki 24/7 ja palvelee juuri silloin, kun apua eniten tarvitaan.

eAkatemiasta löydät tuotekohtaiset videot, webinaarit ja tallenteet. Koulutuspaketteihin sisältyy myös ajankohtaisia tietoiskuja muun muassa lakimuutoksista.

Ohjelmistojen käytön ja uusien ominaisuuksien hyödyntämisen tueksi tarjoamme lisäksi monimuotoista koulutusta. Verkkokoulutuksemme ja webinaarimme pyörivät läpi vuoden.

Tutustu koulutuskalenteriin ja ilmoittaudu koulutuksiin »

Tutustu eAkatemiaan

Visma Publicin Tutka on maksuton mittari ohjelmistojemme tehokkaampaan käyttöön.

Tutka-käyttötapakartoitus: varmista korkea käyttöaste ja investoinnin takaisinmaksu

Järjestelmäinvestoinnilla on edellytykset maksaa itsensä takaisin vain, jos järjestelmää käytetään. Haluamme siksi varmistaa, että hankinta on asiakkaillemme tuottava ja kannattava.

Avuksi olemme kehittäneet Tutkan, maksuttoman ohjelmistokäytön tehokkuusmittarin, jota ei kannata jättää hyödyntämättä. Tutkan avulla kartoitamme, kuinka tehokkaasti käyttäjät hyödyntävät järjestelmien ominaisuuksia. Samalla saamme selville, millaista tukea ja apua juuri sinun organisaatiosi tarvitsee järjestelmien käytön tehostamiseksi.

Kartoitusten tulokset käymme aina yhdessä asiakkaan kanssa läpi ja varmistamme, että ne päätyvät käyttöön. Voit hyödyntää tuloksia esimerkiksi organisaatiosi asiantuntijoiden koulutuksia suunnitellessasi.

Tutustu Tutkaan

Kerro meille, kuinka voimme palvella!

Täytä oheinen lomake ja kerro tarpeestasi. Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Tarvitsen tukea:
Suostumus on pakollinen lomakkeen lähettämiseksi

Asiantuntijamme palvelevat sinua niin ohjelmistojen hankinnassa ja käytössä, kuin kehittämisessäkin.

Asiakaspalvelu:
p. 010 4199 000

Ohjelmistojen online-tukipalvelu:
Visma Public Community »

Visma Publicin yhteystiedot »

 

Ota yhteyttä - Visma Public Oy