

Ohjelmiston tehokas käyttö maksaa investointisi takaisin
Uuden tietojärjestelmän käyttöönotto on aina merkittävä investointi. Mitä tehokkaammin ja tarkoituksenmukaisemmin ohjelmistoja hyödynnetään, sitä paremmin ne palvelevat organisaation tavoitteita ja tarpeita. Ja sitä lyhyempi on investoinnin maksuaika.
Palvelumme tukevat sinua tietojärjestelmän sujuvassa käyttöönotossa sekä varmistavat, että organisaatiollasi on edellytykset saada ohjelmistosta täydet tehot irti. Palvelumme mukautuvat tarpeisiisi joustavasti ja olemme tehneet niiden hyödyntämisen vaivattomaksi.
Oikein hyödynnetty palvelee paremmin! Tutustu palveluihimme ja ota ne hyötykäyttöön.
Onnistunut käyttöönotto vaatii kokemusta – anna meidän auttaa
Järjestelmien käyttöönottoon liittyy aina paljon odotuksia ja jopa jännitystä. Kokeneet konsulttimme takaavat sujuvan käyttöönoton ja varmistavat, että järjestelmäkokonaisuus ja integraatiot istuvat asiakkaan organisaatioon, prosesseihin, tarpeisiin ja tavoitteisiin. Mikäli asiakkaamme kaipaavat tukea prosessien ja toimintamallien kehittämiseen, tarjoamme myös siihen mielellämme osaamistamme.
Olemme kehittäneet suomalaisten organisaatioiden talous-, palkka- ja henkilöstöhallinnon prosesseja vuosikymmenten ajan, minkä ansiosta tunnemme prosessi- ja järjestelmäkehityksen parhaat käytännöt pohjia myöten. Tiedämme myös, että oikein hyödynnetty ohjelmisto palvelee aina parhaiten, ja siksi haluamme tarjota kaiken osaamisemme ja oppimme asiakkaidemme hyödynnettäväksi laajan palveluvalikoiman muodossa.
Tärkein tavoitteemme on varmistaa asiakkaidemme menestys.
Kuinka voimme auttaa?
Visma Community yhdistää tiedon ja käyttäjät
Visma Community on kaikkien ohjelmistokäyttäjillemme tarkoitettu yhteisö, jonne on koottu oppaat, ohjeet, ajankohtaiset tiedotteet ja käyttövinkit sujuvan ja helpon käytön tueksi. Visma Communityssa on tuhansia käyttäjiä, joiden kanssa voit keskustella ja vaihtaa kokemuksia turvallisessa ympäristössä. Yhteisöstä tavoitat myös asiakaspalvelumme.
Aina apunasi - ylläpito ja asiakastuki
Palveluntuottajana huolehdimme ohjelmistojen ylläpidosta ja versiopäivityksistä. Pilvipohjaisten ratkaisujemme ansiosta tämä hoituu automaattisesti ja vaivattomasti, eikä vaadi asiakkailtamme valmisteluja tai pitkiä käyttökatkoja. Tehokkaalla ylläpidolla varmistamme, että ohjelmistomme ovat aina ajan tasalla esimerkiksi lakisääteisten muutosten ja yleisten kehitysvaatimusten osalta.
Visman asiakastuki auttaa silloin, kun järjestelmän käytössä ilmenee kysyttävää tai haasteita. Ammattitaitoinen ja ystävällinen tukipalvelutiimimme palvelee ja ohjaa asiakkaitamme kaikkina arkipäivinä, nopeasti ja luotettavasti.
Kuinka voimme auttaa?
eAkatemia ja koulutukset: varmista käyttäjien osaaminen
Kokemuksesta tiedämme, että suurin este ohjelmistoprojektin hyötyjen jalkautumiselle on käyttäjäkoulutuksen puute. Siksi olemme rakentaneet oppimisympäristö eAkatemian, joka toimii järjestelmiemme käyttäjien jatkuvana tukena. eAkatemia on auki 24/7 ja palvelee juuri silloin, kun apua eniten tarvitaan.
eAkatemiasta löydät tuotekohtaiset videot, webinaarit ja tallenteet. Koulutuspaketteihin sisältyy myös ajankohtaisia tietoiskuja muun muassa lakimuutoksista.
Ohjelmistojen käytön ja uusien ominaisuuksien hyödyntämisen tueksi tarjoamme lisäksi monimuotoista koulutusta. Verkkokoulutuksemme ja webinaarimme pyörivät läpi vuoden.
Kerro meille, kuinka voimme palvella!
Asiantuntijamme palvelevat sinua niin ohjelmistojen hankinnassa ja käytössä, kuin kehittämisessäkin.
Tuki
Tukipyynnöt pääkäyttäjän toimesta Communityyn:
Visma Public Community »
Laskutus
finance.puf@visma.com
Yhteystiedot
Visma Publicin yhteystiedot »