Järjestelmiemme koko tuotehallinta, kehityksestä asiakaspalveluun, tehdään Suomessa. Järjestelmiämme kehitetään suomalaisten organisaatioiden tarpeisiin ja suomalaista lainsäädäntöä noudattaen, pitkän kokemuksen pohjalta. Asiakkaat ovat aktiivisesti mukana tuotekehityksessämme.
Yhtiömme Visma Public on kehittänyt julkishallinnon järjestelmiä 1960-luvulta alkaen, ja meille on karttunut laaja ymmärrys erilaisten kunnallisten ja sosiaali- ja terveysalan toimijoiden hallintoprosesseista sekä lainsäädännön vaatimuksista. Järjestelmämme pystyvät siksi tukemaan sinua esimerkiksi lakisääteisten velvoitteidesi huolellisessa hoitamisessa ja tiedolla johtamisessa.
Järjestelmiemme avulla saat tallennettua tarvittavat hallintotiedot kerralla kaikkiin tarvittaviin paikkoihin. Näin koko organisaatiosi saa oikea-aikaista tietoa ilman turhaa käsityötä.
Voit myös hajauttaa esimerkiksi henkilö- ja sopimustietojen ylläpidon sekä talouden suunnittelun organisaation eri osiin sekä integraatioiden kautta myös sidosryhmillesi ja kunnan muihin järjestelmiin. Näin kaikilla vastuuhenkilöillä on kokonaiskuva organisaatiosi toiminnasta.
Järjestelmämme hoitavat hallinnon eri työvaiheet automatisoidusti, jolloin sinä voit keskittyä taloutesi seuraamiseen ja suunnitteluun, päätöksentekoon ja ihmisten johtamiseen.
Järjestelmät tuottavat sinulle tietoa, jota organisaatiosi ja kuntasi päättäjät voivat hyödyntää johtamisessa ja päätöksenteossa sekä tuottavuuden parantamisessa. Voit seurata tarkasti esimerkiksi talousarvion toteutumista sekä pysyä kärryillä henkilöstön osaamisesta ja kehitystarpeista.
Älykäs, digitaalinen tiedonkulku lisää tehokkuutta ja tuo säästöjä, eikä sinun tarvitse enää sormet sauhuten näpytellä tietoja moneen paikkaan. Manuaalinen työ ja virheiden määrä vähenee, mikä säästää aikaa ja kustannuksia.
Liikutat tietoa näppärästi integraatioiden avulla järjestelmiesi välillä ja automaatio huolehtii, ettei kaikkea tietoa tarvitse kerätä ja analysoida käsin.
Ohjelmistoissamme on valmiina kymmeniä valmiita ulkoisia liittymärajapintoja. Niiden käyttöönotto ja ylläpito on helppoa ja vaivatonta. Voit tehdä liittymiä myös itse ja pyytää meiltä apua tarvittaessa. Tietojen jatkokäsittelyn helppous vähentää käytönaikaisia kustannuksia.
Personec F:ssa on lisäksi valmiina standardiliittymät sidosryhmille esimerkiksi viranomaisraportointia varten. Personec F:n osalta et välttämättä integraatioita edes tarvitse, sillä tuoteperhe itsessään yhdistää palkka- ja HR-järjestelmät samaan kokonaisuuteen ja vähentää näin integraatioiden tarvetta.
Uuden ohjelmiston käyttöönotto on aina merkittävä investointi. Mitä tehokkaammin ja tarkoituksenmukaisemmin ohjelmistoja käytetään, sitä paremmin ne palvelevat organisaatiosi tavoitteita ja tarpeita. Ja sitä lyhyempi on investoinnin maksuaika.
Kokeneet konsulttimme ja kattavat koulutustarjontamme ovat tukenasi niin järjestelmien käyttöönotossa kuin tehokkaan ja tarkoituksenmukaisen käytön varmistamisessakin. Kattavat palvelut ovat yksi vahvuuksiamme.
Palvelu tarkoittaa meillä myös sitä, että aikataulu ja budjetit pitävät. Sopimuksemme perustuvat aina työmääräarvioon ja työmääräarviot puolestaan pitkään kokemukseen. Tunnemme hyvin järjestelmien hankinnan sudenkuopat ja autamme sinua välttämään ne.