

Kun kotimaisuus ja arvot yhdistävät
Asiakastarina: Aarni Watch Company Oy
Aarni on ollut jo pitkään kotimainen verkkokauppa, jonka keskiössä ovat yrityksen arvot, Suomen luonnon materiaalit sekä kestävä kehitys. Maksupalvelun valinnassa otettiin huomioon heti alussa maksamisen helppous ja upotettu maksusivu, joka on osa toimivaa ja mutkatonta kokonaisuutta.
Arvot verkkokaupan keskiössä
Koko toiminnan keskiössä on innovatiivinen työ ja Aarnia voidaankin kutsua edelläkävijäksi, sillä Suomen luonnon materiaaleja ei ole ennen käytetty näissä yhteyksissä. Aarni tuo ekologisia luonnonmukaisia materiaaleja kiinnostavalla ja tyylikkäällä tavalla osaksi rannekelloja, aurinkolaseja, laukkuja ja lompakoita.
Verkkokaupan keskiössä ovat tietenkin yrityksen arvot. Aarni on rehti, suora, aito ja luotettava toimija. Aarni haluaa, että kaikki pelaa ja mikäli asiakkaalla olisi kysyttävää maksuihin, tilauksiin kuin tuotteisiin liittyen, niin mutkaton asioiden hoitaminen ja loppuasiakkaan puolella oleminen on tärkeää. Kestävä kehitys on kaiken taustalla, ja asiakkaiden palaute otetaan vastaan ilomielin ja sen avulla kehitetään ja rakennetaan palvelua.
Klikkauksien minimointi on avain tyylikkääseen kassanäkymään
Aarnin verkkokaupassa alustana on Wordpress + WooCommerce. Kassasivulla on upotettu maksusivu, jotta asiakas ei joudu tekemään yhtään ylimääräistä siirtymää siirtyessään kassasivulle.
Emme halua ohjailla asiakasta kassalla monen sivun läpi. Jokainen ylimääräinen klikkaus on riski, että asiakas tuleekin toisiin ajatuksiin ja ostos jää kesken.
Kassasivun ajatuksena on se, että siinä on samalla sivulla maksa ja tilaa -painike. Asiakas ei ohjaudu enää eteenpäin, muuta kuin maksun varmistukseen. Kassasivulla on siis upotettuna ja nähtävillä kaikki tiedot ja maksutavat. Upotettu maksusivu vähentää keskeytettyjä maksutapahtumia ja on osa verkkokaupan mutkatonta kokonaisuutta. Aarni haluaa olla mutkaton koko asiakkaan matkan ajan. Aarnin toimintamalli on “inhouse” -tyyppinen, jolloin verkkosivukehitys, asiakaspalvelu ja markkinointi on samassa huoneessa. Aarni kykenee tekemään paljon asiakkaan eteen, josta asiakas on kiitollinen.
Maksaminen on keskeinen osa asiakkaan ostokokemusta, mikä heijastuu myös koko brändiin.
Visma Pay luotettavana ja turvallisena kumppanina
Visma Payments Oy
Myynti palvelee arkisin 8-16: 09 3154 2030
Asiakaspalvelu palvelee arkisin 9-16: 09 3154 2037
Sopimusasiat: compliance@vismapay.com