Visma.net ERP - Yhteystiedot
Ota yhteyttä, autamme mielellämme
Haluatko kuulla lisää Visma.net ERP:stä? Mietityttääkö jokin asia järjestelmän käyttöön liittyen? Asiantuntijamme ovat käytettävissäsi kaikissa ohjelmistoon liittyvissä kysymyksissä.
Ole yhteydessä kuten sinulle parhaiten sopii
Soita, lähetä sähköpostia tai lähetä yhteydenottolomake. Autamme sinua juuri siinä kanavassa kuin sinulle parhaiten sopii.
Myynti
Asiakaspalvelu
Autamme sinua kaikissa ohjelman käyttöön liittyvissä ongelmatilanteissa puhelimitse ja sähköpostilla.
Poikkeus aukioloajoissa: 18.4.2024 asiakaspalvelume on suljetu koulutuksen vuoksi. Myynti palvelee asiakkaita kuitenkin normaaliin tapaan.
Takaisinsoittopalvelu arkisin klo 8–16
+358 (0)2 4809 0464 (mpm./pvm.)
sovellustuki@visma.com
Asiakasportaali
Asiakasportaali on sähköinen yhteydenottokanava, jonne voit kirjata tukipyyntösi liitteineen.
Community-käyttäjäyhteisö
Suositusta käyttäjäyhteisöstä löydät asiakastuen, ajankohtaiset tiedotteet sekä käyttöoppaat. Kysy ja seuraa keskusteluja!
Koulutuspalvelut
Tilaa juuri sinun tarpeisiisi räätälöity koulutuspaketti.
Ole yhteydessä asiantuntijaamme. Yhdessä löydätte parhaan koulutuspaketin.
Laskutus ja sopimusasiat
Lähetä meille laskuihin liittyvät kyselyt ja laskukopiot, laskutus- ja verkkolaskuosoitteisiin liittyvät kysymykset sekä yhteystietojen muutosilmoitukset alla olevan linkin kautta.
Visma Amplio Oy
Laskutustietomme
Visma Amplio Oy
Yksityiskohtaista tukea ohjelmiston tehokäyttöön
Ohjelmiston koko potentiaalin hyödyntäminen ja tehokas käyttö edellyttää yrityksesi prosessien sekä ohjelmiston käytön yhteensovittamista ja käyttäjien asiantuntemusta ohjelmistosta. Meille on tärkeää, että yrityksesi saa kaiken hyödyn irti järjestelmästä. Siksi tarjoamme monipuolisesti konsultointia erilaisiin osaamisen kehittämisen tarpeisiin!
Konsultointi on yrityskohtaista räätälöityä tukea ja koulutusta ohjelmiston käyttöön. Lisäkoulutus tai konsultointi on tarpeellista esimerkiksi silloin, kun ohjelmistoa alkaa käyttämään uusi työntekijä, yrityksen toimintoja halutaan tehostaa tai ohjelmiston käyttöä laajennetaan. Myös yrityksen kasvaessa kannattaa tehdä tilannekatsaus, jotta ohjelmiston tarjoamat mahdollisuudet tulee hyödynnettyä.
Konsultointi voidaan järjestää haluamallasi tavalla: etäyhteyksin, toimitiloissanne tai Visman toimistolla!
Asiakkaiden kertomaa
Asiakkaamme arvostavat asiantuntevaa asiakaspalvelua ja konsultointia
Olemme apunasi ja tavoitteemme on yrityksesi menestys
-
Ongelmaani reagoitiin nopeasti ja tiedotettiin heti miten ongelman kanssa edetään.
-
Tehokas, ystävällinen ja nopea vastaus, vielä ohjeiden kera.
-
Jälleen kerran ongelmani hoitui nopeasti ja selkeästi. Erinomaista palvelua.
-
Vismalta sain myös kaikista kattavimman tietopaketin ja avun järjestelmän valintavaiheessa.
Jälleenmyyjät
Paikalliset jälleenmyyjäpartnerimme
Sertifioidut jälleenmyyjäpartnerit mahdollistavat paikallisen markkinan ja tarpeiden tuntemuksen. Partnerit ovat apuna ohjelmiston hankinnassa, käyttöönotossa, koulutuksessa sekä tukena käytössä.