Choose language

Visma.net ERP - Yhteystiedot

Ota yhteyttä, autamme mielellämme

Haluatko kuulla lisää Visma.net ERP:stä? Mietityttääkö jokin asia järjestelmän käyttöön liittyen? Asiantuntijamme ovat käytettävissäsi kaikissa ohjelmistoon liittyvissä kysymyksissä.

visma.net_yhteystiedot visma.net_yhteystiedot

Ole yhteydessä kuten sinulle parhaiten sopii

Soita, lähetä sähköpostia tai lähetä yhteydenottolomake. Autamme sinua juuri siinä kanavassa kuin sinulle parhaiten sopii.

Chat_1

Asiakaspalvelu

Autamme sinua kaikissa ohjelman käyttöön liittyvissä ongelmatilanteissa puhelimitse ja sähköpostilla.

Poikkeus aukioloajoissa: 18.4.2024 asiakaspalvelume on suljetu koulutuksen vuoksi. Myynti palvelee asiakkaita kuitenkin normaaliin tapaan.


Takaisinsoittopalvelu arkisin klo 8–16
+358 (0)2 4809 0464 (mpm./pvm.)
sovellustuki@visma.com

Note

Asiakasportaali

Asiakasportaali on sähköinen yhteydenottokanava, jonne voit kirjata tukipyyntösi liitteineen.

Users 2

Community-käyttäjäyhteisö

Suositusta käyttäjäyhteisöstä löydät asiakastuen, ajankohtaiset tiedotteet sekä käyttöoppaat. Kysy ja seuraa keskusteluja!

Graduation Hat

Koulutuspalvelut

Tilaa juuri sinun tarpeisiisi räätälöity koulutuspaketti.

Ole yhteydessä asiantuntijaamme. Yhdessä löydätte parhaan koulutuspaketin.

File

Laskutus ja sopimusasiat

Lähetä meille laskuihin liittyvät kyselyt ja laskukopiot, laskutus- ja verkkolaskuosoitteisiin liittyvät kysymykset sekä yhteystietojen muutosilmoitukset alla olevan linkin kautta.

 

Ota yhteyttä laskusta >>

 

Sopimuksen irtisanominen >>

Visma Amplio Oy

Laskutustietomme

visma.net_nainen hymyilee_asiakaspalvelu

Visma Amplio Oy

Yksityiskohtaista tukea ohjelmiston tehokäyttöön

Ohjelmiston koko potentiaalin hyödyntäminen ja tehokas käyttö edellyttää yrityksesi prosessien sekä ohjelmiston käytön yhteensovittamista ja käyttäjien asiantuntemusta ohjelmistosta. Meille on tärkeää, että yrityksesi saa kaiken hyödyn irti järjestelmästä. Siksi tarjoamme monipuolisesti konsultointia erilaisiin osaamisen kehittämisen tarpeisiin!

Konsultointi on yrityskohtaista räätälöityä tukea ja koulutusta ohjelmiston käyttöön. Lisäkoulutus tai konsultointi on tarpeellista esimerkiksi silloin, kun ohjelmistoa alkaa käyttämään uusi työntekijä, yrityksen toimintoja halutaan tehostaa tai ohjelmiston käyttöä laajennetaan. Myös yrityksen kasvaessa kannattaa tehdä tilannekatsaus, jotta ohjelmiston tarjoamat mahdollisuudet tulee hyödynnettyä.

Konsultointi voidaan järjestää haluamallasi tavalla: etäyhteyksin, toimitiloissanne tai Visman toimistolla!

Asiakkaiden kertomaa

Asiakkaamme arvostavat asiantuntevaa asiakaspalvelua ja konsultointia

Olemme apunasi ja tavoitteemme on yrityksesi menestys

  1. Ongelmaani reagoitiin nopeasti ja tiedotettiin heti miten ongelman kanssa edetään.

  2. Tehokas, ystävällinen ja nopea vastaus, vielä ohjeiden kera.

  3. Jälleen kerran ongelmani hoitui nopeasti ja selkeästi. Erinomaista palvelua.

  4. Vismalta sain myös kaikista kattavimman tietopaketin ja avun järjestelmän valintavaiheessa.

Haluatko kuulla lisää?

Autamme mielellämme