Resursoi työtehtäviä ja seuraa töiden toteutumista
Visma.net Field service -ratkaisu helpottaa työtapahtumien aikataulutusta, seurantaa ja laskutusta sekä tukee työtapahtumien erilaisia kirjaustarpeita.
Ratkaisu sopii erityisesti yrityksille, jotka tarjoavat asennus-, ylläpito- ja huoltopalveluita asiakkailleen.
Graafinen kokonaiskuva
Visuaalinen käyttöliittymä tarjoaa kokonaisnäkymän työtehtävien kuormitukseen sekä tilausten ja keikkojen statukseen ja prioriteettiin.
Kalenterinäkymä selaimessa
Reaaliaikainen kalenterinäkymä työtapahtumista ja niihin liittyvistä lisätiedoista kulkee työntekijän mukana mobiililaitteessa.
Töiden kuittaaminen mobiilisti
Työntekijä kuittaa työtapahtuman statuksen sekä käyttämänsä työajan, matkat ja materiaalit mobiililaitteella suoraan työtapahtumalle.
Laskutusaste paranee
Ratkaisun ansiosta töiden laskutusaste paranee, kun tietoja ei pääse hukkumaan erillisiltä papereilta ja laskutusajat lyhenevät kirjausprosessin tehostuessa.
Asiakkaan koko elinkaari
Voit hakea asiakkaan nimellä koko asiakkuuden historian; kaikki käynnit ja kirjaukset, tehdyt tarjoukset, sopimukset ja takuukeikat.
Laitekorttien hyödyntäminen
Laitekorttien avulla voidaan seurata laitteen sijaintia ja koko historiaa. Huolto voidaan tilata ilmoittamalla laitteen kyljessä lukeva laitenumero.
Visma.net työnohjaus pähkinänkuoressa
Työtilauslista
Selaa asiakkaiden työtilauksia ja lisää uusia erityyppisiä tilauksia, kuten myynti, projekti, asennus tai huolto.
Työtilauksen luominen
Työtyypeille voidaan määrittää erilaisia tietosisältöjä ja tilausvahvistus lähtee asiakkaalle sähköpostina.
Tehtävälista
Työtilaus jaetaan suoritettaviksi tehtäviksi ja tehtävien yhteyteen saadaan tuotua kunkin tilauksen työohje. Työlistaa on mahdollista rajata esim. tilauksen, tilaajan, tilan, päivämäärän tai resurssin mukaan.
Resursointi
Työnjohtaja voi resursoida tehtävät graafisesti ja liikuttaa tai venyttää palkkeja hiirellä. Palkkien väritys kertoo tehtävän tilan, joten reagoiminen on nopeampaa.
Työntekijän tehtävälista
Työntekijä näkee oman tehtävälistansa, josta voi valita suoritettavan tehtävän. Värikoodit kertovat tehtävien statuksen. Työntekijä voi myös lisätä uusia tehtäviä.
Tehtävän suoritus ja kuittaus
Työntekijä kirjaa tehtävän perustiedot ja kuittaa lopuksi tehtävän tilan. Lisäksi työntekijä kirjaa tehtävään kuluneen työajan, matkat sekä käytetyt tarvikkeet.
Tehtävien valmistuminen laskutettavaksi
Työnjohtaja tarkastaasuoritetut tehtävät ja poimii tehtävien työselosteet työlle. Tilaus merkitään valmiiksi ja kulut ja laskutettavat tiedot tallennetaan toiminnanohjaukseem, jolloin tilaus voidaan laskuttaa.
Miten voimme auttaa sinua?
Haluatko kuulla lisää Visma.net -ohjelmistosta? Voit pyytää tarjousta tai kysyä lisätietoja ohjelmistosta ja palveluistamme. Autamme sinua valitsemaan yrityksesi tarpeisiin sopivan kokonaisuuden.
Asiantuntijamme saat kiinni puhelimitse, sähköpostitse tai täyttämällä viereisen lomakkeen, jolloin otamme sinuun yhteyttä pikimmiten.
myynti.software@visma.com
puh. +358 10 7562 988 (8,4snt/min + pvm)
Ohjelmiston käyttöön liittyvissä asioissa, olethan yhteydessä sovellustukeen.