Visma.net ERP:n asiakkaana saat käyttöösi kattavat tukipalvelut

Järjestelmän käytön pitää olla mahdollisimman vaivatonta, jotta sinä pystyt keskittymään olennaiseen. Välillä matkaan saattaa kuitenkin tulla mutkia, ja siksi tarjoamme Visma.net ERP asiakkaille tukea monikanavaisesti ja veloituksetta. Pyrimme vastaamaan kysymykseesi viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.

Kehitämme toimintaa jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa ja mittaamme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti NPS-kyselyillä.

Tarjoamme sovellustukea monikanavaisesti muun muassa Visma Community -käyttäjäyhteisössä – perinteistä sähköposti- ja puhelintukea unohtamatta.

 Visma.net ERP ja Visma Community -käyttäjäyhteisö

Visma Community -käyttäjäyhteisö

Selaa sisältöjä, jaa tietoa ja osallistu keskusteluun.

Suositusta käyttäjäyhteisöstä löydät asiakastuen, ajankohtaiset tiedotteet sekä käyttöoppaat. Käyttäjäyhteisö on avoin kaikille ja se on hyödynnettävissäsi ympäri vuorokauden. Rekisteröityneet käyttäjät voivat kysyä ja vastata muiden käyttäjien kysymyksiin sekä tilata aihealueiden koosteet suoraan sähköpostiin.

Siirry Communityyn »
Tutustu Communityn ohjeistukseen »

Visma.net ERP-järjestelmän tuki

Puhelin- ja sähköpostituki

Kiireellisiin yhteydenottoihin ja vaikeasti selitettäviin asioihin.

Soita takaisinsoittopalveluun, jolloin otamme sinuun yhteyttä heti, kun asiantuntija vapautuu.

Sähköpostitse saapuviin tukipyyntöihin pyrimme vastaamaan viimeistään seuraavana arkipäivänä. Voit lähettää tukipyynnön myös kätevästi asiakasportaalin kautta.

 Visma.net ERP asiakasportaali on sähköinen yhteydenottokanava

Asiakasportaali

Asiakasportaali on sähköinen yhteydenottokanava, jonne voit kirjata tukipyyntösi liitteineen.

Kirjaudu tai rekisteröidy asiakasportaaliin »

Sovellustuen yhteystiedot ja aukioloajat

Takaisinsoittopalvelu arkisin klo 8–16
+358 (0)2 4809 0464 (mpm./pvm.)
sovellustuki@visma.com

Ohjeet hyvään tukipyyntöön

Palvelun käyttöön liittyvissä kysymyksissä ja mahdollisissa ongelmatilanteissa suosittelemme tarkistamaan ensin onko häiriötilanne jo todettu Visma Communityn tärkeissä tiedotteissa. Lisäksi useisiin kysymyksiin on saatavilla vastaus Visma Communityn keskusteluissa tai käsikirjoissa. Mikäli asia ei ratkea, voit ilmoittaa ongelmasta sovellustukeen asiakasportaalissa, puhelimitse tai sähköpostitse.

Tukipyyntöön tarvittavat tiedot

  • Mahdollisimman kuvaava otsikko
  • Yrityksen nimi, oma nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite
  • Käyttäjätunnus, jolla ongelma ilmenee
  • Mahdollinen yritysnumero ja yrityksen nimi, jossa ongelma ilmenee
  • Sovellus, jossa ongelma/virhe tapahtui ja kuvaus mitä tehtiin
  • Kuvaruutukaappaus koko sovelluksen näkymästä ja sanallinen kuvaus mahdollisesta ohjelman virheilmoituksesta

Mikäli asia on kriittinen, suosittelemme olemaan yhteydessä sovellustukeemme puhelimitse. Mahdollisissa ruuhkatilanteissa kiireellinen tukipyyntö voidaan lähettää sähköpostitse. Sähköpostin otsikossa tulee tällöin olla sana ”kiireellinen” sekä kuvaus ohjelmasta ja ongelmasta.