
Visma.net ERP -tukipalvelut – apunasi veloituksetta
Monipuoliset sovellustuen kanavat ovat apunasi Visma.net -järjestelmään liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa
Järjestelmän käytön pitää olla mahdollisimman vaivatonta, jotta sinä pystyt keskittymään olennaiseen. Välillä matkaan saattaa kuitenkin tulla mutkia, ja siksi tarjoamme Visma.net ERP asiakkaille tukea monikanavaisesti ja veloituksetta. Pyrimme vastaamaan kysymykseesi viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.
Kehitämme toimintaa jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa ja mittaamme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti NPS-kyselyillä.
Tarjoamme sovellustukea monikanavaisesti muun muassa Visma Community -käyttäjäyhteisössä – perinteistä sähköposti- ja puhelintukea unohtamatta.
Visma Community -käyttäjäyhteisö
Selaa sisältöjä, jaa tietoa ja osallistu keskusteluun.
Suositusta käyttäjäyhteisöstä löydät asiakastuen, ajankohtaiset tiedotteet sekä käyttöoppaat. Käyttäjäyhteisö on avoin kaikille ja se on hyödynnettävissäsi ympäri vuorokauden. Rekisteröityneet käyttäjät voivat kysyä ja vastata muiden käyttäjien kysymyksiin sekä tilata aihealueiden koosteet suoraan sähköpostiin.
Puhelin- ja sähköpostituki
Kiireellisiin yhteydenottoihin ja vaikeasti selitettäviin asioihin.
Soita takaisinsoittopalveluun, jolloin otamme sinuun yhteyttä heti, kun asiantuntija vapautuu.
Sähköpostitse saapuviin tukipyyntöihin pyrimme vastaamaan viimeistään seuraavana arkipäivänä. Voit lähettää tukipyynnön myös kätevästi asiakasportaalin kautta.
Asiakasportaali
Asiakasportaali on sähköinen yhteydenottokanava, jonne voit kirjata tukipyyntösi liitteineen.
Takaisinsoittopalvelu arkisin klo 8–16
+358 (0)2 4809 0464 (mpm./pvm.)
sovellustuki@visma.com
Palvelun käyttöön liittyvissä kysymyksissä ja mahdollisissa ongelmatilanteissa suosittelemme tarkistamaan ensin onko häiriötilanne jo todettu Visma Communityn tärkeissä tiedotteissa. Lisäksi useisiin kysymyksiin on saatavilla vastaus Visma Communityn keskusteluissa tai käsikirjoissa. Mikäli asia ei ratkea, voit ilmoittaa ongelmasta sovellustukeen asiakasportaalissa, puhelimitse tai sähköpostitse.
Mikäli asia on kriittinen, suosittelemme olemaan yhteydessä sovellustukeemme puhelimitse. Mahdollisissa ruuhkatilanteissa kiireellinen tukipyyntö voidaan lähettää sähköpostitse. Sähköpostin otsikossa tulee tällöin olla sana ”kiireellinen” sekä kuvaus ohjelmasta ja ongelmasta.