Visma.net ERP:n asiakkaana saat käyttöösi kattavat tukipalvelut

Järjestelmän käytön pitää olla mahdollisimman vaivatonta, jotta sinä pystyt keskittymään olennaiseen. Välillä matkaan saattaa kuitenkin tulla mutkia, ja siksi tarjoamme Visma.net ERP asiakkaille tukea monikanavaisesti ja veloituksetta. Pyrimme vastaamaan kysymykseesi viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.

Kehitämme toimintaa jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa ja mittaamme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti NPS-kyselyillä.

Tarjoamme sovellustukea monikanavaisesti muun muassa Visma Community -käyttäjäyhteisössä – perinteistä sähköposti- ja puhelintukea unohtamatta.

 Visma.net ERP ja Visma Community -käyttäjäyhteisö

Visma Community -käyttäjäyhteisö

Selaa sisältöjä, jaa tietoa ja osallistu keskusteluun.

Suositusta käyttäjäyhteisöstä löydät asiakastuen, ajankohtaiset tiedotteet sekä käyttöoppaat. Käyttäjäyhteisö on avoin kaikille ja se on hyödynnettävissäsi ympäri vuorokauden. Rekisteröityneet käyttäjät voivat kysyä ja vastata muiden käyttäjien kysymyksiin sekä tilata aihealueiden koosteet suoraan sähköpostiin.

Siirry Communityyn »
Tutustu Communityn ohjeistukseen »

Visma.net ERP-järjestelmän tuki

Puhelin- ja sähköpostituki

Kiireellisiin yhteydenottoihin ja vaikeasti selitettäviin asioihin.

Puhelintuki tarjoaa apua akuuttiin tarpeeseen. Halutessasi voit hyödyntää myös kiiteltyä takaisinsoittopalveluamme, jolloin otamme sinuun yhteyttä heti, kun asiantuntija vapautuu.

Sähköpostitse saapuviin tukipyyntöihin pyrimme vastaamaan viimeistään seuraavana arkipäivänä. Voit lähettää tukipyynnön myös kätevästi asiakasportaalin kautta.

 Visma.net ERP asiakasportaali on sähköinen yhteydenottokanava

Asiakasportaali

Asiakasportaali on sähköinen yhteydenottokanava, jonne voit kirjata tukipyyntösi liitteineen. Jos olet Payrollin pääkäyttäjä, pääset myös selaamaan kaikkia yrityksesi aiempia tukipyyntöjä vastauksineen.

Kirjaudu tai rekisteröidy asiakasportaaliin »