
Visma.net ERP -tukipalvelut – apunasi veloituksetta
Monipuoliset sovellustuen kanavat ovat apunasi Visma.net -järjestelmään liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa
Järjestelmän käytön pitää olla mahdollisimman vaivatonta, jotta sinä pystyt keskittymään olennaiseen. Välillä matkaan saattaa kuitenkin tulla mutkia, ja siksi tarjoamme Visma.net ERP asiakkaille tukea monikanavaisesti ja veloituksetta. Pyrimme vastaamaan kysymykseesi viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.
Kehitämme toimintaa jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa ja mittaamme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti NPS-kyselyillä.
Tarjoamme sovellustukea monikanavaisesti muun muassa Visma Community -käyttäjäyhteisössä – perinteistä sähköposti- ja puhelintukea unohtamatta.
Visma Community -käyttäjäyhteisö
Selaa sisältöjä, jaa tietoa ja osallistu keskusteluun.
Suositusta käyttäjäyhteisöstä löydät asiakastuen, ajankohtaiset tiedotteet sekä käyttöoppaat. Käyttäjäyhteisö on avoin kaikille ja se on hyödynnettävissäsi ympäri vuorokauden. Rekisteröityneet käyttäjät voivat kysyä ja vastata muiden käyttäjien kysymyksiin sekä tilata aihealueiden koosteet suoraan sähköpostiin.
Puhelin- ja sähköpostituki
Kiireellisiin yhteydenottoihin ja vaikeasti selitettäviin asioihin.
Soita takaisinsoittopalveluun, jolloin otamme sinuun yhteyttä heti, kun asiantuntija vapautuu.
Sähköpostitse saapuviin tukipyyntöihin pyrimme vastaamaan viimeistään seuraavana arkipäivänä. Voit lähettää tukipyynnön myös kätevästi asiakasportaalin kautta.
Asiakasportaali
Asiakasportaali on sähköinen yhteydenottokanava, jonne voit kirjata tukipyyntösi liitteineen. Jos olet Payrollin pääkäyttäjä, pääset myös selaamaan kaikkia yrityksesi aiempia tukipyyntöjä vastauksineen.
Takaisinsoittopalvelu arkisin klo 8–16
+358 (0)2 4809 0464 (mpm./pvm.)
sovellustuki@visma.com
Lue ohjeet selkeän ja nopean tukipyynnön tekemiseen »
Tarkista sovellustuen poikkeusaukioloajat Visma Communitysta »