Asiakaspalvelu

 

  

Olemme täällä sinua varten.

Visma.net-lisenssien mukana organisaatiosi saa käyttöönsä Visma.net-tukipalvelun sekä pääsyn itsepalveluresursseihin. Meille on tärkeää, että Visma.net ERP-järjestelmän käyttö on organisaatiollesi mutkatonta. Pyrimme vastaamaan jokaiseen kysymykseen ja haasteeseen mahdollisimman nopeasti.

Community, tuki verkossa

Asiakkaanamme olet oikeutettu hyödyntämään itsepalvelumateriaalejamme. Communityn asiakassivusto, keskustelufoorumit, ohjelmiston käytettävyyden seurantasivu, sekä lista usein kysytyistä kysymyksistä vastauksineen ovat kaikki vapaasti käytettävissäsi.

Siirry Visma.net Communityyn

Tukipaneeli

Visma.net-ohjelmistosta löydät Tukipaneelin. Sen alta löytyvät mm. ohjelmiston ohjeet ja itsepalvelumateriaaleja, kuten usein kysytyt kysymykset vastauksineen, sekä video-opastuksia ohjelmiston käytöstä, ja paljon muuta.

Kirjaudu Visma.netiin

Henkilökohtainen tuki

Tavoitteemme asiakaspalvelussa on ylittää odotuksesi tarjoamalla tasapuolisesti hyvää ohjelmisto-osaamista, korkealaatuista asiakaspalvelua sekä ymmärrystä asiakasyritystemme liiketoiminnan tarpeista. Voit ottaa yhteyttä joko puhelimitse tai kirjata tukipyyntösi Support-panelin kautta asiakaspalvelumme käsiteltäväksi.

Palveluehdot

Tutustu tarkemmin Visma.net -pilviohjelmiston palveluehtoihin.