
Visma.net Expensen tukipalvelut – apunasi veloituksetta
Monipuoliset sovellustuen kanavat ovat apunasi Visma.net Expenseen liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa.
Sovellustuki on tukenasi veloituksetta Visma.net Expensen käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Meille on tärkeää, että Visma.net Expensen käyttö on yrityksellesi mutkatonta. Pyrimme vastaamaan jokaiseen kysymykseen ja haasteeseen viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Kehitämme toimintaa jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa ja mittaamme asiakastyytyväisyyttä jatkuvasti NPS-kyselyillä.
Tarjoamme sovellustukea asiakkaille monikanavaisesti hyödyntäen Visma Community -käyttäjäyhteisöä – unohtamatta perinteistä sähköposti- ja puhelintukea.
Vinkki: löydät Visma.net Expensen käyttöohjeet suoraan järjestelmästä, näkymän oikeasta yläkulmasta kysymysmerkkikuvakkeen takaa
Tutki, jaa tietoa ja osallistu keskusteluun 24/7
Visma Community sisältää usein kysyttyjä kysymyksiä, käyttövinkkejä ja ajantasaisia tiedotteita. Käyttäjäyhteisö on avoin kaikille ja se on käytettävissä ympäri vuorokauden. Rekisteröityneet käyttäjät voivat luoda kysymyksiä ja vastata muiden käyttäjien kysymyksiin. Sisäänkirjautuminen mahdollistaa sen, että voit tilata tiettyjen aihealueiden koosteet suoraan sähköpostiisi.
Tutustu Communityn ohjeistukseen »
Kiireellisiin yhteydenottoihin ja vaikeasti selitettäviin asioihin.
Puhelintuki tarjoaa apua akuutteihin tukitarpeisiin. Halutessasi voit hyödyntää myös takaisinsoittopalveluamme, jolloin otamme sinuun yhteyttä heti, kun asiantuntija vapautuu.
Sähköpostitse saapuviin tukipyyntöihin pyrimme vastaamaan viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Takaisinsoittopalvelu arkisin klo 8–16
+358 (0)2 4809 0437 (mpm./pvm.)
sovellustuki@visma.com
Palvelun käyttöön liittyvissä kysymyksissä ja mahdollisissa ongelmatilanteissa suosittelemme tarkistamaan ensin onko häiriötilanne jo todettu Visma Communityn tärkeissä tiedotteissa. Lisäksi useisiin kysymyksiin on saatavilla vastaus Visma Communityn keskusteluissa tai käsikirjoissa. Mikäli asia ei ratkea, voit ilmoittaa ongelmasta sovellustukeen asiakasportaalissa, puhelimitse tai sähköpostitse.
Mikäli asia on kriittinen, suosittelemme olemaan yhteydessä sovellustukeemme puhelimitse. Mahdollisissa ruuhkatilanteissa kiireellinen tukipyyntö voidaan lähettää sähköpostitse. Sähköpostin otsikossa tulee tällöin olla sana ”kiireellinen” sekä kuvaus ohjelmasta ja ongelmasta.
Visman käytössä olevan etätukiohjelma Anydeskin avulla konsultit tai sovellustuki voivat ottaa asiakkaan koneeseen etäyhteyden Internetin välityksellä, mahdollistaen nopean ja sujuvan palvelun.
Etätukiohjelman avulla ongelmatilanteiden ratkaiseminen tai konsultointi onnistuu helposti molempien osapuolten pystyessä tarkastelemaan samaa näkymää yhtäaikaisesti.