Choose language

Visma.net Expense - Tuki ja konsultointi

Apunasi ohjelman käytössä

visma.net_nainen hymyilee_asiakaspalvelu visma.net_nainen hymyilee_asiakaspalvelu

Visma.net Expensen asiakkaana saat erinomaiset tukipalvelut käyttöösi

Sovellustuki on tukenasi veloituksetta Visma.net Expensen käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Meille on tärkeää, että Visma.net Expensen käyttö on yrityksellesi mutkatonta. Pyrimme vastaamaan jokaiseen kysymykseen ja haasteeseen viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Kehitämme toimintaa jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa ja mittaamme asiakastyytyväisyyttä jatkuvasti NPS-kyselyillä.Tarjoamme sovellustukea asiakkaille monikanavaisesti hyödyntäen Visma Community -käyttäjäyhteisöä – unohtamatta perinteistä sähköposti- ja puhelintukea.

Users 2

Visma Community

Tutki, jaa tietoa ja osallistu keskusteluun 24/7

Visma Community sisältää usein kysyttyjä kysymyksiä, käyttövinkkejä ja ajantasaisia tiedotteita. Käyttäjäyhteisö on avoin kaikille ja se on käytettävissä ympäri vuorokauden. Rekisteröityneet käyttäjät voivat luoda kysymyksiä ja vastata muiden käyttäjien kysymyksiin. Sisäänkirjautuminen mahdollistaa sen, että voit tilata tiettyjen aihealueiden koosteet suoraan sähköpostiisi.

Chat_1

Puhelin- ja sähköpostituki

Kiireellisiin yhteydenottoihin ja vaikeasti selitettäviin asioihin.

Puhelintuki tarjoaa apua akuutteihin tukitarpeisiin. Halutessasi voit hyödyntää myös takaisinsoittopalveluamme, jolloin otamme sinuun yhteyttä heti, kun asiantuntija vapautuu.

Sähköpostitse saapuviin tukipyyntöihin pyrimme vastaamaan viimeistään seuraavana arkipäivänä.


Takaisinsoittopalvelu arkisin klo 8–16
+358 (0)2 4809 0437 (mpm./pvm.)
sovellustuki@visma.com

Users 2

Koulutus ja konsultointi

Ohjelmiston koko potentiaalin hyödyntäminen ja tehokas käyttö edellyttää yrityksesi prosessien sekä ohjelmiston käytön yhteensovittamista ja käyttäjien asiantuntemusta ohjelmistosta. Meille on tärkeää, että yrityksesi saa kaiken hyödyn irti järjestelmästä. Siksi tarjoamme monipuolisesti konsultointia erilaisiin osaamisen kehittämisen tarpeisiin!

Ohjeet hyvään tukipyyntöön

Tukipyyntöön tarvittavat tiedot

  • Mahdollisimman kuvaava otsikko
  • Yrityksen nimi, oma nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite
  • Käyttäjätunnus, jolla ongelma ilmenee
  • Mahdollinen yritysnumero ja yrityksen nimi, jossa ongelma ilmenee
  • Sovellus, jossa ongelma/virhe tapahtui ja kuvaus mitä tehtiin
  • Kuvaruutukaappaus koko sovelluksen näkymästä ja sanallinen kuvaus mahdollisesta ohjelman virheilmoituksesta

Mikäli asia on kriittinen, suosittelemme olemaan yhteydessä sovellustukeemme puhelimitse. Mahdollisissa ruuhkatilanteissa kiireellinen tukipyyntö voidaan lähettää sähköpostitse. Sähköpostin otsikossa tulee tällöin olla sana ”kiireellinen” sekä kuvaus ohjelmasta ja ongelmasta.

visma.net_nainen hymyilee_asiakaspalvelu

Sinulle räätälöityä konsultointipalvelua

Yksityiskohtaista tukea ohjelmiston tehokäyttöön

Ohjelmiston koko potentiaalin hyödyntäminen ja tehokas käyttö edellyttää yrityksesi prosessien sekä ohjelmiston käytön yhteensovittamista ja käyttäjien asiantuntemusta ohjelmistosta. Meille on tärkeää, että yrityksesi saa kaiken hyödyn irti järjestelmästä. Siksi tarjoamme monipuolisesti konsultointia erilaisiin osaamisen kehittämisen tarpeisiin!

Konsultointi on yrityskohtaista räätälöityä tukea ja koulutusta ohjelmiston käyttöön. Lisäkoulutus tai konsultointi on tarpeellista esimerkiksi silloin, kun ohjelmistoa alkaa käyttämään uusi työntekijä, yrityksen toimintoja halutaan tehostaa tai ohjelmiston käyttöä laajennetaan. Myös yrityksen kasvaessa kannattaa tehdä tilannekatsaus, jotta ohjelmiston tarjoamat mahdollisuudet tulee hyödynnettyä.

Konsultointi voidaan järjestää haluamallasi tavalla: etäyhteyksin, toimitiloissanne tai Visman toimistolla!

Asiakkaiden kertomaa

Asiakkaamme arvostavat asiantuntevaa asiakaspalvelua ja konsultointia

Olemme apunasi ja tavoitteemme on yrityksesi menestys

  1. Sain kyselyyni vastauksen pikaisesti ja ehdotukset kuinka tilanteen voimme korjata.

  2. Olin ensimmäistä kertaa avun tarpeessa ja todella huolellisesti ja kärsivällisesti asia saatiin hoidettua. Iso peukku ja kiitos!

  3. Vähän tylsältä tuntuu sanoa joka kerta samaa, mutta kun se on totta. Hyvä, nopea, ystävällinen, tehokas apu ongelmaan.

  4. Palvelu oli erittäin asiakaspalveluhenkistä ja ratkaisukeskeistä.

Haluatko kuulla lisää?

Autamme mielellämme