Finnpark on pysäköintipalvelun rakentaja, joka on ylläpitänyt ja rakentanut pysäköintiä yli neljäkymmentä vuotta. Konserni on pysäköintiteknologian kehityksen kärkinimiä Suomessa ja Euroopassa.

Visma.net Expensen automatisoidut ja tehokaat toiminnot helpottavat arkea ja tuovat kustannussäästöjä. Finnparkin mukaan ohjelmiston käyttöönotto tapahtui sulavasti ja käyttö on koettu helpoksi.

"Aikaisemmin käytimme matkalaskujen kirjaamiseen järjestelmää, joka ei ollut siihen käyttötarkoitukseen suunniteltu. Sitä ennen teimme matkalaskut paperilla. Visma.net Expensessä on sujuvat prosessit ja sen käyttö on miellyttävää – myös visuaalisesti", kertoo Finnpark Oy:n talouspäällikkö Johanna Saarinen.

Selkeä käyttöliittymä takaa helpon käyttöönoton

"Matka- ja kululaskujen kirjaaminen on helppoa, laskut lähtevät automaattisesti eteenpäin hyväksyttäväksi ja hyväksyjät saavat automaatti-ilmoitukset uusista tarkastettavista laskuista", Saarinen jatkaa.

Liitteiden skannaus on vaivatonta mobiilisovelluksen avulla. Käyttäjä pystyy siirtämään vaikkapa kännykällä ottamansa kuvan suoraan järjestelmään.

"Visma.net Expense -ohjelman käyttöönotto meidän yritykselle kesti vain muutaman tunnin. Siinä ajassa oli perehdytetty niin pääkäyttäjä kuin kaikki muutkin käyttäjät. Ohjelman käyttöliittymä on niin selkeä ja yksinkertainen, että ei siinä montaa kertaa tarvitse ihmetellä, miten matka- tai kululasku sinne kirjataan", toteaa Saarinen.

"Kerran vuodessa osallistumme pääkäyttäjäkoulutukseen pysyäksemme ajan tasalla ohjelman kehityksen ja lakisääteisten muutosten suhteen", jatkaa Saarinen.

Moderni järjestelmä toimii pilvipalveluna

Matkalaskuja Finnpark Oy:llä käsitellään paljon, joten ohjelman sujuva käyttö reaaliaikaisesti, paikasta ja ajasta riippumatta, on ehdoton edellytys. Myös järjestelmän pitkäikäisyydellä on väliä.

"Visma.net Expense on toimiva, helppokäyttöinen ja pitkäikäinen järjestelmä. Se on moderni järjestelmä, enkä usko sen vanhenevan vuosiin", korostaa Saarinen.

Miten Visma.net Expense valittiin?

"Visman Partneri, Tamico Oy, on meidän pitkäaikainen luotettu yhteistyökumppanimme. Tamicon tietotekninen osaaminen ja asiakaslähtöiset asiantuntijat tuntevat meidät hyvin ja he ymmärsivät tarjota meille sopivan työkalun tarpeisiimme", kiteyttää Saarinen.

Tutustu muihin asiakastarinoihin »

 Asiakas: Finnpark Oy

Tarve

  • Pitkäikäinen ja helppokäyttöinen järjestelmä
  • Sujuva prosessi matka- ja kululaskujen kirjaamiseen ja hyväksyntäketjuun

Visman ratkaisu

Hyödyt

  • Moderni järjestelmä tarkoittaa pitkää käyttöikää
  • Kustannussäästöjä nopeasta käyttöönotosta ja sujuvista prosesseista
  • Luotettava järjestelmä on vahvuus liiketoiminnan kasvussa ja toimii kilpailuetuna
  • Tietojen kirjaus suoraan järjestelmään mistä ja milloin tahansa
  • Reaaliaikainen tieto yrityksen toiminnasta