Avoimet työpaikat

Service Desk Dispatcher / Palvelupäällikkö

Visma tehostaa yritysten toimintaa tarjoten ohjelmistoja, ulkoistuspalveluita, kaupankäyntiratkaisuja, vähittäiskaupan IT ratkaisuja sekä IT projekti- ja konsultointipalveluita. Visma digitalisoi liiketoimintaprosesseja julkisen sektorin ja yksityisen sektorin asiakkaille. 340 000 asiakasta Pohjois-Euroopassa käyttää Visman tuotteita ja palveluita. Visman tarjoamia ratkaisuja palveluina ostaa yli 330 000 asiakasta. Visma-konsernissa on yli 5 600 työntekijää ja vuonna 2014 sen liikevaihto oli 7 100 miljoonaa Norjan kruunua. Suomessa Vismalla on yli 900 henkilöä ja yli 50 000 asiakasta. Visma Services Oy:ssä työskentelee yli 500 henkilöä 17 paikkakunnalla.

Lisätietoa yrityksestä: www.visma.fi/tietoa-vismasta/

Oletko asiakaspalvelun ammattilainen? Haluatko olla mukana vaikuttamassa Visman konsultointi- ja järjestelmäliiketoiminnan kasvuun?

Haemme nyt Helsinkiin sinua, 

Service Desk Dispatcher / Palvelupäällikkö

Tehtävässäsi toimit vastuuhenkilönä taloushallinnon asiakkaiden palvelupyynnöille. Luot positiivisia asiakaskokemuksia käsittelemällä eri kanavista tulevat palvelupyynnöt asiakassopimusten palvelulupaukset täyttäen.

Varmistat, että asiakas saa ajantasaisen tiedon palvelupyynnön käsittelyn vaiheista, ja huolehdit nopeasta ja laadukkaasta palvelupyyntöjen ratkaisusta itsenäisesti, sekä yhteistyössä järjestelmätuen ja taloushallinnon konsulttien kanssa.

Kehität palveluihin liittyvää asiakaskokemusta ja – tyytyväisyyttä, sekä palvelupyyntöjen tehokasta käsittelyä ja läpimenoaikaa. Raportoit tehtävässäsi System & Consulting -osaston johtoryhmälle.

Vastuualueesi ovat:

  • Tikettijärjestelmän pääkäyttäjä
  • Asiakaslaskutuksen ja kannattavuuden kehittäminen
  • Palvelukanavan kehitys
  • Vastuualueisiin liittyvien tunnuslukujen raportointi

Edellytämme sinulta:

  • Soveltuva korkeakoulututkinto ja näyttöjä vastaavista tehtävistä
  • Asiakaslähtöiset ongelmanratkaisutaidot
  • Kykyä työskennellä asiakkaan ensisijaisena kontaktihenkilönä vastuullisesti
  • Ymmärrys/kiinnostus taloushallinnon järjestelmiin ja prosesseihin
  • Sujuva suomen ja englannin kielen taito, ruotsin kielen osaaminen on etu
  • Oma-aloitteisuutta ja kykyä kehittää omaa rooliasi palvelupäällikkönä

Tarjoamme tehtävän, jossa olet taloushallinnon näköalapaikalla kansainvälisessä ja kasvavassa yrityksessä, modernit työkalut, asiantuntevan ja kannustavan tiimin, sekä hyvät henkilöstöedut. Toimipisteemme sijaitsee Elielinaukiolla aivan Helsingin ydinkeskustassa, erinomaisten liikenneyhteyksien varrella.

Tehtävä on vakituinen ja kokoaikainen.

Mikäli kiinnostuit, hae tehtävään mahdollisimman pian, sillä valintaprosessi käynnistyy heti soveltuvien hakemusten saavuttua.

Lisätietoa tehtävästä antaa Tony Leppänen, puh. 0400 393472.

Hae tehtävään viimeistään 14.10. täyttämällä hakemus palkkatoiveineen täällä.