Ura Vismalla

Aitoja ihmisiä.
Merkittäviä tuloksia!

Customer Support / Asiakaspalvelu

Incident Agent, Ruotsi / Tukholma

Visma EssCom AB on valtakunnallinen yritys joka toimii ehdottomassa eturintamassa Ruotsin IT:n ja elektroniikan jälkimarkkinoilla. Tuotamme IT-palveluita ja laitteistoasennuksia sekä tarjoamme asiantuntija- ja asiakaspalvelua Ruotsissa. Visma EssCom on sertifioitu ISO 14001-, IS0 9001- sekä OHSAS 18001 -sertifikaatein.

Visma EssCom AB laajentaa nyt Customer Support -palvelua Tukholmassa ja etsii työntekijöitä uuteen palveluun.

Visa EssCom Customer Support -työntekijänä toimit läheisessä yhteistyössä jälkimarkkinan kanssa ollen proaktiivisena tukena asiakkaillemme ja teknikoille. Rooliin sisältyy vikailmoitusten rekisteröinti ja vastaanotto, teknisen tuen antaminen ja sen varmistaminen, että ilmoitukset käsitellään asiakassopimuksessa määritellyn SLA-prosessin mukaisesti. Customer Support -toiminto työskentelee ITIL:n mukaisesti.

Voit olla jo kokenut konkari tai IT-urasi alkutaipaleella. Olet palvelualtis ja laitat aina asiakkaan ensisijalle. Olet järjestelmällinen, laatu- sekä ratkaisuorientoitunut ja pystyt työskentelemään sekä itsenäisesti että ryhmässä. Jotta viihdyt Visma EssComilla on myös tärkeää, että olet nöyrä, vastuuntuntoinen ja ryhmähenkinen.

Etsimme työntekijöitä sekä junior- että senior-positioihin.

Toivomme sinulta:

  • Kokemusta support -tehtävistä
  • Erittäin hyvää englannin taitoa
  • Sujuvaa ruotsin ja suomen kielen taitoa
  • Soveltuvaa IT-alan koulutusta (esim. datanomi tai AMK)
  • Kokemusta ITIL-työskentelystä
  • Vahvaa kiinnostusta IT-tehtäviin

Lisätietoja tehtävästä: Support Manager Fredrik Nordkvist, fredrik.nordkvist@visma.com

Hae mahdollisimman pian, tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lähetä suomenkielinen hakemus sekä CV osoitteeseen fredrik.nordkvist@visma.com