Tarvitsetko apua?
Tämä on oikea paikka

Valitse palveluosio

Myyntityökalut

Myyntityökalut

Luokittelu

Myynnin raportit ja budjetointi

Kontaktointi

Tarjoukset

Työkalut

Työkalut

Kalenteri, tiedotteet ja muistiot

Kalenteri ja viestintä

Muistiot

Osatuloutus

Osatuloutus

Osatuloutus ja osatuloutusraportointi

Osatuloutus ja osatuloutusraportointi

Työaika ja matkalaskut

Työaika ja matkalaskut

Työajan hallinta

Tuntien kirjaaminen

Matka- ja kululaskut

Laskutus

Laskutus

Laskun luonti, laskuluettelo ja toimintovalikko, hyvityslasku, verkkolasku, projektin laskutus, rivikäsittely

Laskuluettelo

Verkkolasku

Projektin laskutus

Tapahtumien ja rivien käsittely

Sopimuslaskutus

Laskun luonti

Konsernilaskutus

Raportointi

Raportointi

Työaika ja matkalaskut, projektinhallinta, kannattavuusraportit, johdon raportit

Kannattavuusraportit

Johdon raportit

Työaika ja matkalaskut

Projektinhallinta

Ylläpito

Ylläpito

Statukset ja statusryhmät, liiketoiminta-alueet, työvaiheet, palkkalajit, yleiset asetukset, RTF-dokumenttipohjat

Pääkäyttäjän muistilista

Yleiset asetukset

Statukset ja statusryhmät

Projektinhallinta

Laskutusasetukset

RFT-dokumenttipohjat ValueFramessa

Tilitoimisto-ohjeet

Tilitoimisto-ohjeet

Tilitoimisto-ohjeet (PDF) ja ohjevideot

Tilitoimisto-ohje

Työkalut

Toimeksiantojen hallinta

Työaika tilitoimistot

Hinnastot ja tuotteet

Tehtäväkäsittely

Asiakkaat

Ohjevideot

Ohjevideot

Ohjevideoita ValueFramen käytöstä.

Ohjevideot ValueFramen peruskäyttöön

Ohjevideot tilitoimistoille

Webinaarit

Usein kysyttyä

Pääkäyttäjä, tarkista vuodenvaihteessa tehtävät toimenpiteet tästä toimenpidelistasta.

ValueFrameen kirjaudutaan internet-selaimella osoitteessa http://yritys.valueframe.com/. Huom! Muista vaihtaa yritys-sanan tilalle yrityksesi nimi.


Syötä käyttäjätunnus ja salasana ja valitse "Kirjaudu sisään". Ensimmäisellä käyttökerralla muista vaihtaa salasanasi valitsemalla käyttövalikosta Henkilöstö > Omat tiedot. Siirry "Salasana" -välilehdelle ja vaihda salasanasi uuteen.


Mikäli yritykselläsi on käytössä SSO-kirjautuminen, ei ValueFrameen tarvitse kirjautua erikseen. Lisätietoa SSO-kirjautumisesta.

ValueFramen pääkäyttäjätuen tavoitat osoitteesta tuki.valueframe@visma.com. Huom! Tukipalvelu on tarkoitettu tietoturvasyistä ainoastaan järjestelmän pääkäyttäjille. Mikäli et ole järjestelmän pääkäyttäjä, olethan ensin yhteydessä oman yrityksesi pääkäyttäjään. 


Tarkastathan tukipyyntöohjeen, jossa tukipalvelu kertoo selvityksen kannalta oleelliset seikat, joiden tulisi löytyä tukipyynnöltä. Tukisivustoltamme löytyy myös listaus tukipalvelulta tilattavista lisätöistä.



Selitys siihen, miksi kirjautuminen ei onnistu voi löytyä useasta paikasta. Syyn selvittämiseksi olennaista on kiinnittää huomiota siihen, pääsetkö kirjautumissivulle asti, vai epäonnistuuko varsinainen kirjautuminen. 


En pääse kirjautumissivulle

Jos et pääse kirjautumissivulle lainkaan, niin kokeile seuraavia toimenpiteitä:


Kirjautuminen epäonnistuu

Jos et pääse kirjautumaan sisään, niin on hyvä tarkistaa seuraavat asiat:

  • Montako virheellistä kirjautumisyritystä on takana?
  • Onko sinulla varmasti oikea tunnus ja salasana?


Tunnus lukittu: Tunnuksen avaus virheellisten kirjautumisten jälkeen

Käyttäjätunnus lukittuu automaattisesti 5 peräkkäisen virheellisen kirjautumisen jälkeen. Yrityksen pääkäyttäjä voi avata lukittuneen tunnuksen. Se avataan kyseisen käyttäjän henkilötiedoista kohdasta "Salasana" klikkaamalla "Avaa käyttäjätunnus".


Mikäli yrityksellänne on käytössä SSO-kirjautuminen, voi tunnus lukittua myös SSO-virheen vuoksi. Tällöinkin tunnus avataan edellä kuvatulla tavalla.


Unohtunut salasana tai käyttäjätunnus: Miten vaihdan käyttäjän salasanan tai tarkistan tunnuksen?


Pääkäyttäjä pääsee vaihtamaan käyttäjän salasanan käyttäjän tiedoissa "Salasana" -välilehdeltä. Pääkäyttäjä voi vaihtaa salasanan suoraan, ilman että vanhaa tarvitsee antaa. Käyttäjää tulee ohjeistaa vaihtamaan salasana heti seuraavan sisäänkirjautumisen yhteydessä omien henkilötietojensa alta. 

Hyvän salasanan ominaisuudet:

  • Pituus: vähintään 8 merkkiä
  • Sisältää:
    • Isoja ja pieniä kirjaimia
    • Numeroita
    • Erikoismerkkejä

Huom! Tietoturvasyistä tukipalvelu ei vaihda käyttäjien salasanoja kuin välttämättömissä tilanteissa.


Pääkäyttäjä voi tarkastaa henkilön tunnuksen tämän tietojen takaa Perustiedot-välilehdeltä. Pääkäyttäjä ei voi kuitenkaan vaihtaa tunnusta. Jos teillä on tarve tunnuksen muokkaamiseen, niin olkaa yhteydessä tukipalveluun osoitteessa tuki.valueframe@visma.com.

Uuden asiakkaan perustaminen tapahtuu valitsemalla Asiakkaat > Asiakkaat > Uusi asiakas.

Täytä pakolliset kentät Asiakkaan nimi, status ja hinnasto ja paina Tallenna.

Laskua voidaa muokata sekä ennen laskun lähettämistä (1) sekä laskun lähettämisen jälkeen (2).

1. Kun laskua ei ole vielä lähetetty, löytyy toimintovalikosta linkki "Muokkaa laskua" 

  • Laskuluettelo > Laskun toimintovalikko > "Muokkaa laskua"

2. Kun lasku on lähetetty, se lukittuu, mutta purkamalla laskun lukitukset laskua voidaan muokata. 

  • Laskuluettelo > Pura Laskun lukitukset > Valitse kaikki kolme ruutua > "Pura laskun lukitukset".
  • Tämän jälkeen sivu päivittyy, ja valikosta löytyy kohta "Muokkaa laskua". 

Mikäli sinulta puuttuu oikeudet purkaa laskun lukitukset, olethan yhteydessä pääkäyttäjään / ValueFramen tukipalveluun.

Haluatko oppia jotain uutta?

Katso ValueFramen ohjevideot

Opiskele tuotteemme käytön alkeita ja perehdy tehovinkkeihin. Ohjevideot ja webinaarit ovat avoinna kaikille asiakkaillemme maksutta!

Ohjevideot