Nykyaikaiset tietojärjestelmät helpottavat isännöintiyritysten toimintaa ja parantavat asiakastyytyväisyyttä monella tavalla. Oppaamme auttavat tehostamaan yrityksesi liiketoimintaa.
Taloyhtiön yhteistä strategiaa tukeva viestintä ja taloyhtiön maine kulkevat käsi kädessä. Oppaassa kerromme, kuinka isännöitsijä voi kehittää taloyhtiön viestintää niin, että kaikki taloyhtiön intressiryhmät hyötyvät.
Isännöintialalla parhaiten menestyviä yrityksiä yhdistää yksi tekijä - ne hallitsevat tiedon. Näissä isännöintiyrityksissä kiinteistötietoa, taloustietoa ja kokemustietoa kerätään, tallennetaan ja jalostetaan tehokkaasti.
Asiakkaiden kasvavat vaatimukset, kilpailutilanne sekä kustannustehokkuuden tavoittelu pakottavat nyt isännöintiyrityksiä tehostamaan toimintaansa. Päivittäisten rutiinien lisäksi aikaa tulisi jäädä yhä enemmän myös asiakaspalvelulle ja -viestinnälle.