Sähköinen asiointi isännöinnissä

Tampuuri sähköinen asiointi isännöinnissä

Tampuurin avulla viestintä, asiakaspalvelu, muutostyöilmoitukset ja vikailmoitukset, hoituvat sujuvasti verkossa.

Isännöinnin sähköiset palvelut takaavat sujuvan palvelun

Asukkaat ovat jo valmiina sähköisiin palveluihin ja reaaliaikaisuus, läpinäkyvyys sekä itsepalvelu ovat jo arkea. Tampuurin avulla viestintä, asiakaspalvelu, muutostyöilmoitukset ja vikailmoitukset, hoituvat sujuvasti verkossa. Moderneilla verkkoasiointipalveluilla asiakas voi itse hoitaa kodin tai toimitilan asioita 24/7, silloin kun se hänelle parhaiten sopii.

Isännöintiliiton tehdyssä digiselvityksessä 79% asukkaista haluavat nyt ja jatkossa tehdä palvelupyynnöt verkossa. Tampuurilla voit tarjota sähköisiä palveluita asiakkaille heille tutuissa palvelumuodoissa. Sähköiset palvelut vähentää selvästi toimiston kävijämäärää ja myös puhelimitse tulevia yhteydenottoja.

Moderneilla sähköisillä työkaluilla tarjoat osakkaille ja asukkaille entistäkin sujuvampaa asiakaspalvelua 24/7

Haluaisitko lisätietoja sähköisen asioinnin palveluista?

Jätä yhteystietosi niin sovitaan tapaaminen