Tampuuri sähköinen asiointi isännöinnissä

Tampuurin avulla viestintä, asiakaspalvelu, muutostyöilmoitukset ja vikailmoitukset, hoituvat sujuvasti verkossa.

Sähköinen asiointi isännöinnissä

Isännöinnin sähköiset palvelut takaavat sujuvan palvelun

Asukkaat ovat jo valmiina sähköisiin palveluihin ja reaaliaikaisuus, läpinäkyvyys sekä itsepalvelu ovat jo arkea. Tampuurin avulla viestintä, asiakaspalvelu, muutostyöilmoitukset ja vikailmoitukset, hoituvat sujuvasti verkossa. Moderneilla verkkoasiointipalveluilla asiakas voi itse hoitaa kodin tai toimitilan asioita 24/7, silloin kun se hänelle parhaiten sopii.

Isännöintiliiton tehdyssä digiselvityksessä 79% asukkaista haluavat nyt ja jatkossa tehdä palvelupyynnöt verkossa. Tampuurilla voit tarjota sähköisiä palveluita asiakkaille heille tutuissa palvelumuodoissa. Sähköiset palvelut vähentää selvästi toimiston kävijämäärää ja myös puhelimitse tulevia yhteydenottoja.

Moderneilla sähköisillä työkaluilla tarjoat osakkaille ja asukkaille entistäkin sujuvampaa asiakaspalvelua 24/7

Tampuuri asukassivut

Osakkaille sähköiset asiointipalvelut ja informatiiviset osakassivut

Tampuurin sähköisellä asiointipalvelulla tarkoitetaan sitä, että osakas voi hoitaa osakassivujen kautta omia asioitaan teknologiasta, ajasta ja paikasta riippumatta. Taloyhtiölle voidaan koota omat verkkoasioinnin sivut, osakassivut, jotka toimivat asiakaspalvelukanavana 24/7. Sivut kytkeytyvät tiiviisti Tampuurin tietoihin, eikä niitä tarvitse erikseen ylläpitää.

Voit myös jakaa valitsemillesi henkilöille katseluoikeuden yhtiökokouskutsuun ja materiaaleihin, kiinteistön tiedotteisiin, remontteihin, kulutustietoihin tai muihin valitsemiisi dokumentteihin verkkoasioinnin kautta. Osakas voi tarkistaa osakassivujen kautta myös omaan talouteen liittyviä tietoja, kuten vastiketilanne sekä erillislaskut.

Hallitussivuilla täydellinen läpinäkyvyys kiinteistön hoitoon ja talouteen

Samoin kuin osakkailla niin hallituksen jäsenille voi olla oma näkymä verkkoasioinnin sivuilla. Hallituksella on sivujen kautta täydellinen läpinäkyvyys taloyhtiön talouteen sekä kiinteistön ylläpito- ja huoltotietoihin. Kaikki taloyhtiön tiedot löytyvät samasta paikasta ja ovat jatkuvasti ajan tasalla sekä kaikkien saatavilla.

Hallitussivujen kautta hallituksen jäsen pystyy seuraamaan taloyhtiön kunnossapitosuunnitelmaa,  huoltokalenteria ja toimenpiteitä, vikailmoitushistoriaa sekä muutostyöilmoituksia. Tämän lisäksi hallituksen jäsenellä on kattava näkymä yhtiön talousasioihin ja mahdollisuus katsella mm. kiinteistön kulutusseurantaa.

Tampuuri hallitussivut

 

  

 

Tampuuri muutostyöilmoitus

Muutostyöilmoitukset sähköisesti helposti ja nopeasti

Asunto-osakeyhtiölaki velvoittaa osakkaan ilmoittamaan suunnittelemistaan muutostöistä ja Tampuurin osakassivuilta osakas pystyy kätevästi täyttämänä muutostyöilmoituksen. Muutostyöilmoitus tallentuu suoraan Tampuuriin, josta joko hyväksyt tai hylkäät sen sekä tarvittaessa tiedotat päätöksestä esimerkiksi taloyhtiön hallituksen puheenjohtajalle. Tieto kulkee hyväksymisen jälkeen suoraan Kunnossapito-PTS:ään ja on sitä kautta isännöitsijäntodistuksen käytettävissä.

Etuna tässä on helppous, nopeus ja ajantasainen tieto joka on kaikkien saatavilla.

Muutostöiden hallinnan toiminnallisuudet:

  • Muutostyön jättäminen helppokäyttöisellä lomakkeella verkossa
  • Muutostyön prosessin seuranta muutostyölistan avulla
  • Muutostöiden hyväksyminen, hylkääminen tai lisätietopyynnöt
  • Tehtyjen remonttien automaattinen linkitys PTS:ään
  • Muutostöiden liitteiden hallinta
  • Saumaton yhteenliittymä osakassivujen kanssa

Haluaisitko lisätietoja sähköisen asioinnin palveluista?

Jätä yhteystietosi niin sovitaan tapaaminen

Vikailmoitusten status välittyy reaaliaikaisesti myös asiakkaillesi sekä huoltoyhtiölle

Osakas tai isännöitsijä voi tehdä vikailmoitukset huoltoyhtiölle verkossa. Kun huoltoyhtiö on ottanut ilmoituksen työstöön, lähtee sähköposti-ilmoitus tilanteesta, kuten myös työn valmistuttua. Ilmoitukset kirjautuvat aina Tampuuriin ja ovat siten kaikkien osapuolten seurattavissa.

Tarjoamalla sähköisiä palveluja takaat tyytyväisempiä asukkaita ja työnsuorittajia.

Lue lisää sähköisen vikailmoituksen hyödyistä »

 
Tampuuri isännöinti vikailmoitukset
Chat osaksi isännöinnin asiakaspalvelua

Chat osaksi isännöinnin asiakaspalvelua

Nyt voit tarjota Tampuurin osakassivuilla henkilökohtaista asiakaspalvelua Giosg live chatin avulla. Vaikka teknologia kehittyy ja ihmiset siirtyvät hoitamaan yhä useampia asioita verkossa, korostuu henkilökohtaisen palvelun merkitys myös verkossa tulevaisuudessa.

Chat-palvelulla tarkoitetaan osakassivulle lisätyn painikkeen kautta avattavaa chat-keskusteluikkunaa, jonka välityksellä osakas voi aloittaa reaaliaikaisen keskustelun asiakaspalvelijan kanssa. Tämän lisäksi on myös mahdollista helposti laajentaa chat-palvelua koko yrityksesi verkkosivuillesi.

Jäikö kysyttävää isännöinnin sähköisestä asioinnista? Kutsu meidät maksuttomalle demokäynnille

Saat käynnillä kattavan esittelyn järjestelmästämme, demokäynti kestää 1-2 tuntia, jonka aikana näet, miten järjestelmä vastaa tarpeisiinne. Demokäynti ei sido sinua jatkotoimenpiteisiin.

Tulemme luoksesi sinulle sopivana ajankohtana, joten kutsu meidät käymään!

 

 

Pyydä tarjous

Hei! Kerätäksemme tietoa sinua kiinnostavasta sisällöstä käytämme sivustolla evästeitä. Niiden sekä lomakkeiden kautta meille antamiesi tietojen perusteella luomme sinusta profiilin, jonka avulla voimme näyttää juuri sinulle räätälöityä sisältöä. Hyväksymällä tämän annat meille oikeuden kerätä ja käsitellä henkilötietojasi turvallisesti ja luottamuksellisesti tässä kuvatulla tavalla.