Tampuuri Sähköinen asiointi

Sähköinen asiointi Tampuurissa

Asiakas voi itse hoitaa asumisen liittyviä asioita 24/7, silloin kun se hänelle parhaiten sopii.

Päivitä asiakaspalvelusi moderneilla sähköisillä prosesseilla

Tampuurilla voit tarjota sähköistä asiointia asiakkaille heille tutuissa palvelumuodoissa. Sähköinen asiointi vähentää selvästi toimiston kävijämäärää ja myös puhelimitse tulevia yhteydenottoja.

Sähköisen asioinnin avulla tilojen markkinointi, vuokrasopimuksen sähköinen allekirjoitus sekä vika- ja irtisanomisilmoitukset hoituvat sujuvasti itsepalveluna verkossa. Moderneilla sähköisen asioinnin palveluilla asiakas voi itse hoitaa asumisen liittyviä asioita 24/7, silloin kun se hänelle parhaiten sopii.

8 askelta kohti tehokasta sähköistä asiointia

Haluaisitko lisätietoja sähköisen asioinnin palveluista?

Jätä yhteystietosi niin sovitaan tapaaminen