Tampuuri Laskutus ja reskontra

Tampuurilla hoidat vuokra- ja vastikevalvonnan, laskuttamisen, maksuvalvonnan sekä sähköisen haastamisen.

Tampuuri Laskutus ja reskontra

Vuokra- ja vastikereskontra joka on kiinteistöalalle tehty

Tampuuri Vuokra- ja vastikereskontrassa seurataan vuokrien, vastikkeiden ja maksusuoritusten kohdistumista oikeille huoneistoille ja henkilöille. Vuokra- ja vastikevalvonnan avulla saat tavoitteet kirjanpitoon kuukausittain sekä pystyt helposti seuraamaan esimerkiksi vuokra- ja vastikesaamisia.

Tampuurilla hoidat myös laskuttamisen, maksuvalvonnan sekä sähköisen haastamisen ja kun tarvitset lisää ominaisuuksia, hyödynnät valmiita integraatioita eri taloushallinnon ja kirjanpidon järjestelmiin.

Tampuurilla näiden hallinta on helppoa, koska kaikki laskutukseen tarvittavat tiedot ovat yhdessä paikassa.

Kausilaskutus, erillislaskutus ja maksukehotukset

Vuokra- ja vastikereskontra -moduuli käynnistyy, kun uudelle asukkaalle tai osakkaalle tehdään sopimus. Sopimuksen kytketään henkilö- tai yritysosapuoli sekä Tampuuriin perustettu tila ja määritellään sopimuksen maksut (vuokra, vastike, vesi- ja autopaikkamaksut tms.). Valmiiden sopimuspohjien avulla muodostetaan sopimusasiakirjat, jotka voidaan sähköisesti allekirjoittaa. Sopimukselle tulostetaan vuokra- tai vastikelaskut, kirjataan tulleet suoritukset, muodostetaan korkolaskut sekä lukemalaskut.

Maksukehotukset, maksuvaatimukset ja sähköinen haastaminen oikeusrekisterikeskuksen kanssa voidaan tehdä yksittäin tai massana suoraan Vuokra- ja vastikereskontran kautta.

  • Moduulista on mahdollista tulostaa laskut pdf-tulosteena, sähköpostilla verkkolaskuna tai postituspalvelun kautta
  • Valmiit raportit eri prosesseihin voidaan tulostaa halutuilla rajauksilla
  • Automaattinen suoritusten kohdistaminen
  • Sopimusten laskuilla on vakioviite
Kausilaskutus, erillislaskutus ja maksukehotukset
Verkkolaskutus

Verkkolaskutuksella laskutat tehokkaammin

Tampuuri Laskujen Välityksellä lasku lähtee suoraan vastaanottajalle, joko verkkolaskuna, sähköpostina tai postitse.

Laskujen välityksestä hyötyvät niin pienet kuin suuretkin yritykset. Tämä on sopiva ratkaisu pienen laskutusvolyymin yrityksille sekä niille, joiden kautta kulkee tuhansia laskuja kuukaudessa.

Tampuurin Laskujen Välityksellä säästät aikaa ja huomattavan määrän rahaa. Lisäksi verkkolaskutus on helppoa ja vaivatonta niin lähettäjälle kuin vastaanottajalle.

  • Integroitu laskutusprosessi: kaikki tapahtuu Tampuurin sisällä
  • Ei erillisiä tiedonsiirtoyhteyksiä
  • Määräalennukset ja maksat vain käytöstä
  • Skaalautuu ja kasvaa mukanasi

Vaivatonta postitusta Tampuurin postituspalvelulla

Aina verkkolasku ei ole paras vaihtoehto ja vielä jotkut haluavat saada laskunsa paperisena. Siihenkin löytyy ratkaisu. Tampuurin postituspalvelu on kehitetty helpottamaan ja tehostamaan erilaisten laskujen ja tiedotteiden lähettämistä asukkaille ja osakkaille. Sen sijaan että laskujen ja kirjeiden tulostamiseen, kuorittamiseen ja postittamiseen laitetaan omia resursseja ja aikaa, me huolehdimme  aineiston lähetysprosessista. Esimerkiksi vuokra- ja vastikelaskut, kausilaskut, korotuskirjeet, lukemalaskut, maksukehotukset, tiedotteet ja kokouskutsut on mahdollista lähettää suoraan postituspalvelun avulla.

Kaiken lisäksi postituspalvelun käyttöönotto on ilmainen. Käyttöönoton jälkeen veloitus toteutuu käytön mukaan.

Lue lisää postituspalvelusta »

Postituspalvelu

Haluaisitko lisätietoja Tampuuri Reskontrasta?

Jätä yhteystietosi niin sovitaan tapaaminen

Sähköinen haastehakemus

Sähköinen haastehakemus Tampuurissa nopeuttaa haastamisen kokonaisprosessia

Tampuuri tarjoaa käyttäjilleen keinon hoitaa sähköisen haastamisen mahdollisimman helposti alusta loppuun saakka hyödyntäen Tampuurissa jo olevia tietoja, vuokrareskontraa hyödyntäen. Tampuurin prosessin kautta haastepyynnön jättäjä säästää aikaa, tiedoissa olevien virheiden mahdollisuus pienenee, arkistointi helpottuu ja turhat manuaaliset työvaiheet jäävät pois prosessista koska Tampuuriin on tehty sähköinen rajapinta Oikeusrekisterikeskukseen jolloin koko prosessi tapahtuu Tampuurin sisällä.

Sähköinen haastaminen Tampuurissa nopeuttaa haastamisen kokonaisprosessia ja nopeimmillaan koko sähköinen prosessi kestää noin viisi viikkoa kun perinteisen paperiprosessin kesto on 3-4 viikkoa pidempi.

Lue lisää sähköisestä haastamisesta »

Kirjanpidon liittymät  - Tampuurin kanssa voit käyttää kaikkia yleisimpiä taloushallinnon ohjelmia

Valmiiksi määritellyillä kirjanpidon liittymillä varmistat ettei työaika mene hukkaan. Kirjanpitoaineistot siirtyvät saumattomasti Tampuurista kirjanpitoon.

Tampuurista on liittymät kaikkiin yleisimpiin taloushallinnon järjestelmiin, kuten esimerkiksi Netvisoriin, Fivaldiin, Novaan, Visioon ja Tikoniin. Voit siis jatkaa käytössäsi olevan taloushallinnon ohjelmiston käyttöä, vaikka muuten siirtyisitkin Tampuuriin.

Tampuuri Taloushallinnon toiminnot voit päivittää käyttöösi milloin vain.

Kirjanpidon liittymät

Perintäliittymät

Perintäliittymä - Saat muutettua saatavien hallinnan ja maksuvalvonnan vaivattomaksi kokonaisuudeksi

Tampuurista saadaan saatavat siirtymään sähköisesti perintätoimistoille ja perintätoimiston status- ja tilitysaineistot sähköisesti Tampuuriin.

Tampuurista on liittymät yleisempiin perintätoimistoihin, kuten esimerkiksi Visman huomautus- ja perintäpalvelu, Svea Ekonomi, Lowell ja Intrum.

Automatisoidun tiedonsiirron avulla voit keskittyä täysipainoisesti omaan toimintaan ja jättää saatavien hallintaan liittyvät toimenpiteet, kuten osakkaiden tai vuokralaisten maksusuorituksien seurannan ja maksuhäiriöihin reagoimisen, perintätoimiston hoidettavaksi.

  • Perintätoimistot tilittää viiteaineistoina perityt saatavat
  • Näet Tampuurissa perinnässä olevien sopimusten statukset
  • Saat myös tarvittaessa raportit perinnässä olevista saatavista

Vuokralainen voi irtisanoa vuokrasopimuksensa verkossa

Vuokralainen voi irtisanoa toistaiseksi voimassa olevan vuokrasopimuksensa kätevästi taloyhtiön verkkosivujen kautta. Tarjoat joustavan ja nykyaikaisen tavan asioida kanssasi eikä toimistolla käyntiä tai soittoa enää tarvita.

Sähköinen irtisanomisilmoitus tulee välittömästi vuokranantajan käsiteltäväksi Tampuurin työjonoon tai irtisanominen käsitellään automaattisesti käsittelyrobotin toimesta.

  • Vahva tunnistautuminen pankkien tunnistautumispalvelun kautta
  • Selkeästi ohjattu käyttöliittymä irtisanomisilmoituksen tekemiselle
  • Toimistolla käyntiä tai soittoa ei enää tarvita
Sähköinen irtisanominen
Asiakastyytyväisyyskysely

Tampuuri mahdollistaa myös asiakastyytyväisyyden mittaamisen

Tampuurin myötä sinulla on jo nyt valtava määrä dataa. Kuinka kattavasti hyödynnät tätä tietoa niin, että voit palvella asiakkaitasi paremmin?

Tampuuri mahdollistaa sen, että  voimme kytkeä arjen palveluteot ja asiakkaan paremman ymmärtämisen mittaamalla asiakastyytyväisyyttä Tampuurissa sijaitsevan datan pohjalta.

Asiakastyytyväisyysmoduuliin kuuluu sisään- ja ulosmuuttokysely sekä yleinen kysely. Moduulia on myös mahdollista laajentaa jotta saa asiakaspalvelukyselyn ja huoltokyselyn.

  • Voit hyödyntää Jo olemassa olevaa datan liiketoiminnan kehittämistä varten
  • Mittaus on automaattista ja jatkuvaa, voidaan tehokkaammin seurata asiakaskokemuksen kehittymistä
  • Työläät manuaaliset vaiheet jäävät pois

Tutustu Tampuuri Reskontraan maksutta!

Jos haluat kehittää toimintaanne paremmaksi, niin kutsu meidät maksuttomalle demokäynnille. Demokäynti kestää 1-2 tuntia, jonka aikana näet, miten järjestelmä vastaa tarpeisiinne. Demokäynti ei sido sinua jatkotoimenpiteisiin.

Asiantuntijamme tulee käymään luonasi sovittuna päivänä, jolloin näet konkreettisesti, miten järjestelmämme hyödyttäisi teitä.

 

Pyydä tarjous

Hei! Kerätäksemme tietoa sinua kiinnostavasta sisällöstä käytämme sivustolla evästeitä. Niiden sekä lomakkeiden kautta meille antamiesi tietojen perusteella luomme sinusta profiilin, jonka avulla voimme näyttää juuri sinulle räätälöityä sisältöä. Hyväksymällä tämän annat meille oikeuden kerätä ja käsitellä henkilötietojasi turvallisesti ja luottamuksellisesti tässä kuvatulla tavalla.