
Saima HR -järjestelmän ominaisuudet
Valitse käyttöösi ne ominaisuudet joille sinulla on oikeasti käyttöä.
Valitse käyttöösi ne ominaisuudet joille sinulla on oikeasti käyttöä.
Saima HR:n avulla hallinnoit yrityksesi henkilöstötietoja tietoturvallisesti ja varmistat että ne ovat HR:n, esihenkilöiden ja työntekijöiden käytettävissä aina tarpeen tullen.
Peruspaketin lisäksi voit valita käyttöösi erilaisia lisäominaisuuksia joilla hallitset lomia, poissaoloja, keskusteluja, osaamisia, koulutuksia ja palkankorotuksia organisaatiossasi.
Saima HR:n peruspakettiin kuuluu henkilöstötietojen säilytys ja hallinta.
Voit tallentaa järjestelmään:
Voit jakaa tietojen tarkastelu- ja muokkausoikeudet myös esihenkilöille ja työntekijöille, jolloin tietojen päivittäminen ja ylläpito sujuvoittuu huomattavasti.