Etsitkö helppoa ja ilmaista työkalua HR:n käyttöön?

Rakensimme käyttöösi excel-pohjan, jossa voit ylläpitää työntekijöidesi tärkeimpiä tietoja. Valmiissa pohjassa hallitset mm. seuraavia tietoja näppärästi:

  • Työntekijöiden perustiedot
  • Työsuhdetiedot
  • Palkkatiedot ja palkankorotukset
  • Lomat
  • Sairauspoissaolot

Mukana on valmiita laskelmia ja vinkkejä joiden avulla tietojen hallinta on entistä helpompaa!

Täytä tietosi alle ja lähetämme pohjan sähköpostiisi!

Työskenteleekö organisaatiossasi 30 henkeä tai enemmän?

Siinä tapauksessa Excel on todennäköisesti turhan kevyt työkalu tarpeisiisi. Tällöin tietojen kirjaaminen, laskeminen ja siirtäminen paikasta toiseen manuaalisesti vie henkilöstöhallinnon päivästä turhan paljon aikaa.

Saima HR on kustannustehokas ja helppo vaihtoehto käsin kirjaamiselle! Sen avulla nopeutat prosesseja, jalkautat tietojen ylläpidon suoraan työntekijöille ja esihenkilöille ja raivaat HR:n pöydältä tilaa kehitystyöhön.

Tutustu Saima HR:ään tarkemmin