Tehohydro Oy
Visma Nova, Visma Monipankki

Tehohydro hallinnoi Visman ratkaisulla myynnit, huollot ja korjaamotoiminnan

”Rahoitamme varaston optimoinnilla säästetyillä euroilla tuotevalikoiman laajentamisen.”
Kai Vainio Toimitusjohtaja, Tehohydro Oy

”Asiakaskohtainen hinta on hyvä juttu. Tuli tässä päivitettyä nelisenkymmentä hintaa ja asiakas saa jälleen oikealla hinnalla ostamansa tavarat.”
Tuula Penttilä, Tehohydro Oy

Tehohydro Oy:llä on jo vuosien kokemus Visman ratkaisuista. Yritys työllistää tällä hetkellä Lappeenrannassa kymmenen henkilöä, joista jokainen käyttää Visma Novaa päivittäisessä työssä. Tehohydro on erikoistunut hydrauliikkatuotteiden suunnitteluun, valmistukseen, myymiseen, korjaamiseen sekä huoltoon. Pääsääntöisesti asiakkaat liittyvät tavalla tai toisella teollisuuteen.


Varastonvalvonta avainasemassa
Ratkaisulla on varastonvalvonnassa merkittävä rooli, sillä 7000 nimikettä käsittävän varaston on oltava ajan tasalla joka tilanteessa. Toimitusjohtaja Kai Vainio tarkkailee jatkuvasti tuotteiden myyntiä säätäen tilausmääriä mm. siten, että alhaisen kysynnän tuotteiden lukumäärä varastossa on pieni. Vainio käyttää itse ratkaisusta myös myynti- ja ostotilauksia sekä laskutusta.

Tuula Penttilä hoitaa Tehohydro Oy:ssä talousasiat, reskontran sekä palkanlaskennan. Visma Monipankin kautta hoituu yrityksen maksuliikenne.

-Yhä useampi asiakkaista haluaa laskunsa sähköisesti. Tämä onkin hyvä juttu, sillä laskutukseen kuluu aikaa huomattavasti vähemmän silloin, kun laskut voi tehdä sähköisinä. Toki asiakaskunnassamme on vielä asiakkaita, joille tulee toimittaa lasku paperilla, toteaa Penttilä.


Hyvää palvelua

Tehohydron väkeä on palvellut vuosia paikallinen Visma Nova Partneri, Keijo Luomala Tietovasalli Oy:stä, jonka huolehdittavaksi on annettu yrityksen 12 konetta käsittävä verkko sekä Visma Nova -ratkaisuun liittyvät asiat. Vaikka Tietovasalli fyysisesti sijaitsee Savonlinnassa, ei palvelun saamista ole koettu Tehohydrossa ongelmalliseksi.

-Keijo Luomala saa tarvittaessa palvelimemme etähallintaan, minkä vuoksi pikaisiakin ratkaisuja vaativat toimet on mahdollista hoitaa joustavasti. Myyjän vierailut ovat tervetulleita, koska silloin saamme vaihtaa kuulumisia ja saamme ajankohtaista tietoa ohjelman uusista toiminnoista. Olemme olleet hyvin tyytyväisiä tähän yhteistyökuvioon ja mm. ulkoistaneet kaikki päivitykset Luomalan hoidettavaksi. Aina voimme luottaa siihen, että käytössämme on toimiva, viimeisin ohjelmaversio, kertoo Tuula Penttilä.

Visman palvelut ovat myös tulleet tutuiksi. Neuvoa on kysytty Visman asiakaspalvelusta ja koulutuksesta on haettu uutta osaamista.

-Visman palvelut ovat monipuolisia. Kiireellisimpiin asioihin soitan vastauksen puhelimitse, vähemmän kiireisiin olemme kysyneet apua HelpDeskin välityksellä. Mitä kouluttautumiseen tulee - minulla oli aikaisemmin hieman ennakkoluuloja webinaarina toteutettavia koulutuksia kohtaan. Kaikesta huolimatta päätin kokeilla alv-aiheista koulutusta webinaarina ja yllätyin sen helppoudesta! Webinaari on hyvä ratkaisu meille resurssihaasteidemme vuoksi, sillä se mahdollistaa opiskelun oman koneen ääreltä eikä tarvitse lähteä matkustelemaan ympäri maata. Osallistun kyllä tällaiseen webinaariin jatkossakin, jos sopiva koulutus on tarjolla, suunnittelee Penttilä lopuksi.