Usein kysytyt kysymykset maksumuistutuksesta:

Sekä kuluttaja- että yritysasiakkaiden maksukäyttäytyminen on nykyisellään varsin vaihtelevaa, eivätkä kaikki maksa laskuja ajallaan toimivasta luottotietotarkistuksesta huolimatta. Tästä syystä maksumuistutus- ja perintäpalvelut nivoutuvat kiinteäksi osaksi laskutusprosessia. Myyntilaskutuksen ja maksumuistutusten tehokkuuden merkitys korostuu, mitä enemmän laskuja yrityksellä on seurattavanaan ja mitä suuremmista laskuista on kysymys.

Olemme koonneet tälle sivulle vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin muistuttamisesta laskun erääntymisen jälkeen. Mikäli et löydä täältä etsimääsi vastausta, älä epäröi ottaa yhteyttä asiantuntijaamme.

Tarvitsetko apua maksuvalvontaan?

Ota rohkeasti yhteyttä, asiantuntijamme kertovat mielellään sinulle lisää!

Räätälöimme tarvittaessa yhdessä kanssasi tarpeitasi vastaavan palvelukokonaisuuden, jossa yhdistyvät sähköisten palveluiden hyödyt ja asiantuntijoidemme osaaminen.

 

Yhteydenotto perintä

 

Huom! Mikäli sait meiltä laskun tai perintäkirjeen, olethan yhteydessä puhelimitse 02 4808 8000 tai lomakkeella osoitteessa maksuhelposti.fi.

Laskuihin tai maksamiseen liittyvät yhteydenotot eivät välity eteenpäin tämän lomakkeen kautta.