Netvisor palvelupaketin vaihtaminen

Tältä sivulta löydät ohjeet, kuinka päivität nykyisen sopimuksesi uuteen Netvisor-palvelupakettiin.

Netvisorin vanha hinnoittelumalli päättyy 31.12.2021


Netvisorin vanha moduulihinnoittelu päättyy 31.12.2021. Kaikkien Netvisor-asiakkaiden tulee siirtyä pakettihinnoitteluun vuoden 2021 loppuun mennessä. Olemme kartoittaneet nykyiset palvelut ja niitä vastaavat hinnoittelupaketit Netvisor-asiakkaille. Tämän perusteella yritykselle ehdotetaan Netvisor Storessa sopivaa pakettia.

KATSO VIDEO

Näin vaihdat palvelupakettisi

Miten pakettihinnoitteluun siirrytään?


Pakettihinnoitteluun vaihtaminen on nopeaa ja helppoa tehdä itse. Netvisor Storesta näet eri pakettien kuukausihinnan sekä suositellun paketin yrityksellenne. Vaihto tapahtuu muutamalla klikkauksella suoraan Netvisor Storesta. Mikäli et ole varma onko yrityksenne jo pakettihinnoittelussa, niin myös sen voit tarkistaa Netvisor Storesta.

Kun siirryt uuteen pakettiin, mitään osioita ei laiteta kiinni, eli palvelun laajuus ei pienene. Paketin valinnan mukana voi sen sijaan tulla käyttöön uusia ominaisuuksia, mikäli ne kuuluvat pakettiin, jonka asiakas valitsee. Esimerkiksi jos yrityksesi käytössä on ollut rajapinta ja paketiksi valikoituu Professional, niin uusina ominaisuuksina käyttöösi tulevat samassa paketissa mm. myyntitilaukset ja Financial Overview.

Miksi päädyimme tähän päätökseen?

Pääasiallisia syitä pakettihinnoitteluun siirtymiseen on kaksi. Ensimmäisenä pakettihinnoittelu tukee paremmin sekä taloushallinnon automaatiota että vastaa paremmin uuden verkkolaskulain vaatimuksiin. Yhdessä nämä muutokset tukevat yrityksesi siirtymää kohti verottajan ajamaa transaktiopohjaista arvonlisäveroilmoittamista.

Toinen syy on, että olemme ylläpitäneet kahta eri hinnoittelumallia ja laskutusjärjestelmää, joiden ylläpitäminen on vienyt resursseja. Yhteen hinnoitteluun ja laskutusjärjestelmään siirtymällä saamme myös kohdistettua resursseja muuhun Netvisorin kehitystyöhön. Samalla laskutuksen läpinäkyvyys asiakkaillemme paranee.

Jos sinulla herää kysymyksiä pakettihinnoitteluun siirtymisessä, niin apua saat info-sivuilta tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen helpdesk@passeli.com. Toivotamme kaikille mukavaa joulun odotusta!