Visma Fivaldi

Visma Fivaldi

Huoltokirja

Visma Fivaldi -ratkaisussa huoltokirja on kiinteä osa kiinteistönpidon sähköistä kokonaisratkaisua. Helppokäyttöinen työkalu pohjautuu standardin mukaiseen kiinteistörakenteeseen, mutta tarjoaa kuitenkin erinomaiset muokkausmahdollisuudet. Ratkaisun ansiosta kiinteistöjä voidaan käsitellä ja seurata useilla erilaisilla rakenteilla. Erilaisia rakenneosia, laitteita, tiloja yms. voidaan myös linkittää toisiinsa, jolloin seuranta ja hallinta on helppoa.

Huoltokirjaan tallennettu kiinteistötieto on turvassa koko kiinteistön elinkaaren ajan myös vastuuhenkilöiden vaihtuessa, kun kiinteistötiedot suunnittelusta ylläpitoon saakka tallennetaan palvelukeskukseen. Oikea ja suunnitellusti ylläpidetty tieto on arvokasta isännöitsijöille, huoltoyhtiöille, käyttäjille ja kiinteistöjen omistajille.

Kiinteistötiedon pohjalta huoltokirjaan sisältyvä huoltokalenteri generoi suunnitelman mukaiset huoltotehtävät Visma Fivaldin Tehtävien hallintaan, joka kytkee kaikki huoltotehtävät oikeille osapuolille. Huoltokirjan käyttäjien lisäksi huoltokirjatehtäviin voidaan liittää tarpeellisia ulkoisia osapuolia, joille tieto tehtävistä lähtee sähköpostilla suoraan järjestelmästä. Ulkoiset osapuolet voivat kirjautua suoraan käsiteltävään tehtävään sähköpostilinkillä.

PTS-tiedot hallitaan kustannuksineen selkeällä graafisella aikajanatyökalulla, jolloin korjaustehtävien kustannukset on helppo hallita vuosi- ja kuukausinäkymissä.

Tehtävien hallinta

Visma Fivaldi  -kokonaisratkaisun Tehtävien hallinta on aivan uudenlainen työkalu erilaisten työnkulkujen ohjaamiseen. Kiinteämuotoisen vakiolomakkeen sijaan Tehtävien hallintaan on kehitetty erilaisiin työnkulkuihin helposti sovitettava lomaketyökalu, jolla jokaisen isännöintiyrityksen ja huoltoyhtiön tarpeisiin soveltuvat palveluprosessit voidaan luoda ja ylläpitää.

Asukkaat ja vuokralaiset voivat lähettää muutostyö- ja vikailmoitukset, avaintilaukset ja muut palvelupyynnöt internetin kautta Visma Fivaldin Palveluportaalissa suoraan huollon tai isännöinnin työnkulkuun. Palvelupyynnöt voidaan lähettää myös tietoturvallisesti pankkitunnistautumisella, jolloin palvelupyynnön lähettäjälle voidaan antaa mahdollisuus seurata myöhemmin pyynnön tai ilmoituksen etenemistä ja valmistumisastetta.

Tehtävien hallinnassa käsiteltävät palvelupyynnöt voidaan tarvittaessa myös laskuttaa käyttäjältä, jos tehtävä ei sisälly 

Projektipankki

Visma Fivaldin Projektipankkiin voidaan tallettaa kaikki hankkeiden ja projektien eri vaiheissa tarvittavat sähköiset dokumentit.

Projektipankki on tehokas dokumentinhallintajärjestelmä, jonka käyttöoikeuksia voidaan hallinnoida tehokkaasti ja tarkasti hakemistorakenteen, roolien tai vaikkapa dokumenttityyppien perusteella. Projektidokumentit voivat olla useissa eri tiedostomuodoissa ja tiedot voidaan hakea myös sisältöhaun perusteella.

Huoltokirja

Visma Fivaldi -ratkaisussa huoltokirja on kiinteä osa kiinteistönpidon sähköistä kokonaisratkaisua. Helppokäyttöinen työkalu pohjautuu standardin mukaiseen kiinteistörakenteeseen, mutta tarjoaa kuitenkin erinomaiset muokkausmahdollisuudet. Ratkaisun ansiosta kiinteistöjä voidaan käsitellä ja seurata useilla erilaisilla rakenteilla. Erilaisia rakenneosia, laitteita, tiloja yms. voidaan myös linkittää toisiinsa, jolloin seuranta ja hallinta on helppoa.

Huoltokirjaan tallennettu kiinteistötieto on turvassa koko kiinteistön elinkaaren ajan myös vastuuhenkilöiden vaihtuessa, kun kiinteistötiedot suunnittelusta ylläpitoon saakka tallennetaan palvelukeskukseen. Oikea ja suunnitellusti ylläpidetty tieto on arvokasta isännöitsijöille, huoltoyhtiöille, käyttäjille ja kiinteistöjen omistajille.

Kiinteistötiedon pohjalta huoltokirjaan sisältyvä huoltokalenteri generoi suunnitelman mukaiset huoltotehtävät Visma Fivaldin Tehtävien hallintaan, joka kytkee kaikki huoltotehtävät oikeille osapuolille. Huoltokirjan käyttäjien lisäksi huoltokirjatehtäviin voidaan liittää tarpeellisia ulkoisia osapuolia, joille tieto tehtävistä lähtee sähköpostilla suoraan järjestelmästä. Ulkoiset osapuolet voivat kirjautua suoraan käsiteltävään tehtävään sähköpostilinkillä.

PTS-tiedot hallitaan kustannuksineen selkeällä graafisella aikajanatyökalulla, jolloin korjaustehtävien kustannukset on helppo hallita vuosi- ja kuukausinäkymissä.

Tehtävien hallinta

Visma Fivaldi  -kokonaisratkaisun Tehtävien hallinta on aivan uudenlainen työkalu erilaisten työnkulkujen ohjaamiseen. Kiinteämuotoisen vakiolomakkeen sijaan Tehtävien hallintaan on kehitetty erilaisiin työnkulkuihin helposti sovitettava lomaketyökalu, jolla jokaisen isännöintiyrityksen ja huoltoyhtiön tarpeisiin soveltuvat palveluprosessit voidaan luoda ja ylläpitää.

Asukkaat ja vuokralaiset voivat lähettää muutostyö- ja vikailmoitukset, avaintilaukset ja muut palvelupyynnöt internetin kautta Visma Fivaldin Palveluportaalissa suoraan huollon tai isännöinnin työnkulkuun. Palvelupyynnöt voidaan lähettää myös tietoturvallisesti pankkitunnistautumisella, jolloin palvelupyynnön lähettäjälle voidaan antaa mahdollisuus seurata myöhemmin pyynnön tai ilmoituksen etenemistä ja valmistumisastetta.

Tehtävien hallinnassa käsiteltävät palvelupyynnöt voidaan tarvittaessa myös laskuttaa käyttäjältä, jos tehtävä ei sisälly 

Projektipankki

Visma Fivaldin Projektipankkiin voidaan tallettaa kaikki hankkeiden ja projektien eri vaiheissa tarvittavat sähköiset dokumentit.

Projektipankki on tehokas dokumentinhallintajärjestelmä, jonka käyttöoikeuksia voidaan hallinnoida tehokkaasti ja tarkasti hakemistorakenteen, roolien tai vaikkapa dokumenttityyppien perusteella. Projektidokumentit voivat olla useissa eri tiedostomuodoissa ja tiedot voidaan hakea myös sisältöhaun perusteella.