Entry asiakastuki

Tervetuloa Visma Entry sovellustukeen

Kuinka voimme auttaa?

Palvelumme ovat sinua varten ja siksi panostamme monikanavaiseen asiakaspalveluun. Tavoitat meidät puhelimella ja chatin kautta arkisin klo 7–15 ja muina aikoina voit jättää viestin valitsemaasi muuhun kanavaan. Meille on tärkeää, että Visma Entryn käyttö on organisaatiollesi mutkatonta. Pyrimme vastaamaan jokaiseen kysymykseen ja haasteeseen viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Palvelemme sinua suomen, ruotsin ja englannin kielellä.

Mistä tavoitat meidät?

Chat

Sovellustukemme palvelee sinua sujuvasti chatissa ma-pe klo 7-15. Chattiin voit jättää viestin myös aukioloaikojen ulkopuolella.

Sähköposti

Palvelemme sinua sähköpostitse väliaikaisesti osoitteella entry.tuki@visma.com -osoitteessa. Vastaamme palvelupyyntöihin viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.