Entry asiakastuki

Tervetuloa Visma Entry sovellustukeen

Kuinka voimme auttaa?

Palvelumme ovat sinua varten ja siksi panostamme monikanavaiseen asiakaspalveluun. Tavoitat meidät puhelimella arkisin klo 7–15 ja muina aikoina voit jättää viestin valitsemaasi muuhun kanavaan. Meille on tärkeää, että Visma Entryn käyttö on organisaatiollesi mutkatonta. Pyrimme vastaamaan jokaiseen kysymykseen ja haasteeseen viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Palvelemme sinua suomen, ruotsin ja englannin kielellä.

Mistä tavoitat meidät?

 

Soita

Palvelemme sinua myös puhelimessa ma–pe klo 7-15
numerossa +358 (0)2 480 90440.
Sovellustuen poikkeusaukioloajat löytyvät Communityn Uutiset -osiosta » 

Sähköposti

Palvelemme sinua sähköpostitse väliaikaisesti
entry.tuki@visma.com -osoitteessa. Vastaamme palvelupyyntöihin viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.

Community asiakassivusto

Visma Community asiakassivusto sisältää usein kysyttyjä kysymyksiä, ohjevideoita ja käyttövinkkejä sekä ajantasaisia tiedotteita. Yhteistö on avoin kaikille ja se on käytettävissä ympäri vuorokauden. Rekisteröityneet käyttäjät voivat itse luoda kysymyksiä ja vastata muiden käyttäjien kysymyksiin. Sisäänkirjautuminen mahdollistaa myös sen, että voit tilata tiettyjen aihealueiden koosteet suoraan sähköpostiisi.

 Kirjaudu Communityyn »