Tervetuloa Visma Entry sovellustukeen

Entry asiakastuki

Kuinka voimme auttaa?

Palvelumme ovat sinua varten ja siksi panostamme monikanavaiseen asiakaspalveluun. Tavoitat meidät puhelimella ja chatin kautta arkisin klo 7–15 ja muina aikoina voit jättää viestin valitsemaasi muuhun kanavaan. Meille on tärkeää, että Visma Entryn käyttö on organisaatiollesi mutkatonta. Pyrimme vastaamaan jokaiseen kysymykseen ja haasteeseen viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.
Palvelemme sinua suomen, ruotsin ja englannin kielellä.
 

Mistä tavoitat meidät?

Chat

Sovellustukemme palvelee sinua sujuvasti chatissa ma-pe klo 7-15. Chattiin voit jättää viestin myös aukioloaikojen ulkopuolella.

Soita

Palvelemme sinua myös puhelimessa ma–pe klo 7-15 numeron +358 (0)2 480 90440 kautta. Mahdolliset poikkeusaikataulut löydät kootusti yhteisiltä asiakaspalvelun sivuilta.

Sähköposti

Palvelemme sinua sähköpostitse väliaikaisesti osoitteella entry.tuki@visma.com -osoitteessa. Vastaamme palvelupyyntöihin viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.
 
Hei! Kerätäksemme tietoa sinua kiinnostavasta sisällöstä käytämme sivustolla evästeitä. Niiden sekä lomakkeiden kautta meille antamiesi tietojen perusteella luomme sinusta profiilin, jonka avulla voimme näyttää juuri sinulle räätälöityä sisältöä. Hyväksymällä tämän annat meille oikeuden kerätä ja käsitellä henkilötietojasi turvallisesti ja luottamuksellisesti tässä kuvatulla tavalla.