Visma SuperOffice
Asiakkaiden ja myynnin hyvinvoinnin varmistamiseksi

Toiminnallisuudet

Visma SuperOffice on myynnin ja markkinoinnin työkalu, johon tallentuvat helposti kaikki asiakasaktiviteetit: asiakkaan tarve, tapaamiset, sähköpostit ja sopimukset sekä hiljainen tieto.

Asiakashallinta

Oletko pulassa asiakkaittesi kanssa, mikäli joku työntekijöistä sairastuu tai vaihtaa työnantajaa?

Visma SuperOfficen avulla saat nopeasti näkyviin asiakkaan perustiedot, keskustelut, sähköpostit sekä tarjous-, tilaus- ja sopimusdokumentit. 

Lue lisää

Myyntityökalut

Visma SuperOffice on työkalusi myyntiprojektien seurantaan ja raportointiin. Toisaalta saat myös yksityiskohtaista tietoa, kuten yksittäiseen myyntitapahtumaan liittyvät toimenpiteet ja dokumentit yhteen näkymään.

Lue lisää ja näytä video

Markkinointi

Visma SuperOfficen markkinoinnin työkaluilla voit helposti luokitella (potentiaaliset) asiakkaat erilaisiin kohderyhmiin, suunnitella ja hallinnoida markkinointikampanjoita sekä seurata markkinointikampanjoidesi tehoa.

Näytä video

Customer Service -toiminto

Paikallisesti asennettuna Visma SuperOffice tarjoaa käyttöösi myös Customer Service -toiminnon.

Hyvään asiakaspalveluun kuuluu, että asiakkaiden pyyntöihin vastataan tavalla tai toisella mahdollisimman pian viestin saavuttua. Lisäksi tukipalveluiden on hyvä olla saatavilla 24/7-periaatteella useiden eri kanavien, kuten internetin, sosiaalisen median, foorumien ja usein kysytyt kysymykset -tietokannan kautta. Tämä kaikki on mahdollista Visma SuperOfficen asiakaspalvelutoimintojen avulla.

Näytä video