Elenia

Opportunities for employee influence provide competition benefits
Elenia

Elenia is an electricity distribution company responsible for supplying the homes of around 400,000 customers in Finland. There are approximately 100 employees working in Elenia’s customer service department and the smooth and appropriate resourcing of the personnel is managed with Numeron WFM. Employees have their own personal user interfaces in use for submitting their wishes regarding shifts in a convenient and straightforward way.

"Employees want more and more freedom when balancing their work and personal life these days. There is tough competition amongst the best employees and increasing demand for effective workforce management. The use of good tools means more time available for senior staff to offer training to their teams. "

–Head of Customer Service Sanna Öörni

Contact us

Suostun siihen, että henkilötietojani käsitellään tunnistamalla kiinnostuksen kohteeni tässä kuvatulla tavalla ja olen tietoinen siitä, että voin peruuttaa suostumukseni milloin tahansa.
Suostun siihen, että Visma voi lähettää minulle sähköpostia aiheista joihin olen osoittanut kiinnostusta ja olen tietoinen siitä, että voin peruuttaa suostumukseni milloin tahansa.
Suostumus on pakollinen lomakkeen lähettämiseksi
Mika Alanen photo

Mika Alanen
Workforce Management Specialist
mika.alanen@visma.com
+358 50 599 7409

contacts icon

Numeron WFM - Support
numeron.wfm@visma.com
+358 45 865 0199

Hei! Kerätäksemme tietoa sinua kiinnostavasta sisällöstä käytämme sivustolla evästeitä. Niiden sekä lomakkeiden kautta meille antamiesi tietojen perusteella luomme sinusta profiilin, jonka avulla voimme näyttää juuri sinulle räätälöityä sisältöä. Hyväksymällä tämän annat meille oikeuden kerätä ja käsitellä henkilötietojasi turvallisesti ja luottamuksellisesti tässä kuvatulla tavalla.