Visma_Nova_product_icon_ver.png

Työnohjaus

Visma Nova Toiminnanohjausjärjestelmä sisältää kattavan työnohjauksen kokonaisuuden, joka tarjoaa työkalut kentällä tapahtuvalle työskentelylle. Työnohjauksen avulla varmistat suunnitelmalliset työsuoritteet sekä oikea-aikaisen ja virheettömän laskutuksen. Tutustu Visma Nova Työnohjauksen ominaisuuksiin!

Kysyttävää? Ota yhteyttä!

Työnohjaus tehostaa kentällä tehtävää työtä

Selainkäyttöisellä Työnohjauksella hallitset, aikataulutat sekä seuraat kentällä tapahtuvia asennus-, ylläpito- ja huoltotöitä. Helppokäyttöiselllä työnohjauksella ja sen tehokkaalla hakutoiminnolla saat nopeasti kokonaiskuvan tilauskannasta ja resurssien työkuormasta sekä töiden tilasta. Luodun työtilauksen jälkeen resursointi tapahtuu selkeällä visuaalisella käyttöliittymällä.

Työnohjaus hyödyntää Visma Novan perusrekistereitä, kuten hinnastoja, asiakastietoja ja varastosaldoja. Tuoreimmat tiedot asiakkaista on aina saatavilla selaimen kautta, myös ollessasi kentällä. Myös raportointi toteutuneista työtunneista palkanlaskentaa ja laskutusta varten tapahtuu kätevästi mobiililaitteella tai tietokoneella.

 

 

Visma Nova Työnohjauksen toiminnallisuuksia

 

  • Visuaalinen työkalu töiden hallintaan
  • Työmaarekisteri
  • Huolto- ja laitehallinta
  • Extranet-toiminnot
  • Dynaamiset tiedonhakumahdollisuudet
  • Reklamaatioiden hallinta
  • Laadunvalvontaan tarvittavat toiminnallisuudet
  • Kenttämyyntiin tarvittavat ominaisuudet

visma-nova1.png

Töiden hallinta

Työnohjauksella voit resursoida ja hallinnoida työtilauksia yhdestä näkymästä sekä seurata töiden ja tehtävien edistymistä. Lisäksi voit raportoida työtilauksiin liittyviä tietoja, kuten tehtyjä tunteja ja käytettyjä varaosia. Tiedot voidaan siirtää helposti laskutukseen. Esimerkiksi asentajien käyttämät pientarvikkeet voidaan kohdistaa töiden tehtäviin laskutusta ja varastoseurantaa varten, eikä niiden laskuttaminen jää muistin varaan.

Huolto ja laitehallinta

Työnohjauksen avulla näet kätevästi asiakkaittesi laitteiden tiedot, tehdyt ja tulevat huoltotyöt sekä tarvittavat varaosat ja raaka-aineet samasta paikasta. Järjestelmään voidaan määritellä helposti esimerkiksi selainpohjaisesti toimivat mittauspöytäkirjat, huollon tarkastuslistat tai toimituspöytäkirjat dokumentointia varten. Valmistuneet työt voidaan kätevästi siirtää laskutukseen.

Extranet-toiminnot

Extranet-toiminnon avulla esimerkiksi jälleenmyyjät ja asiakkaat voivat tehdä tilauksia suoraan järjestelmään, tarkastella saatavuus- ja tuotetietoja sekä hoitaa reklamaatioita. Raporteilta voi tarkastella kätevästi esimerkiksi erilaisia ostohistorian tietoja.