
Visma Nova Sovellustuki – apunasi veloituksetta
Monipuoliset sovellustuen kanavat ovat apunasi Visma Novaan liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa.
Monipuoliset sovellustuen kanavat ovat apunasi Visma Novaan liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa.
Ohjelmiston käyttöönoton jälkeen et jää yksin, vaan autamme sinua saamaan parhaan hyödyn käytössäsi olevasta järjestelmästä myös arjessa.
Sovellustukemme asiantuntijat tukevat veloituksetta koulutuksen saaneita käyttäjiä palvelun käyttöön liittyvissä kysymyksissä.
Kehitämme toimintaa jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa. Nopeus ja henkilökohtainen palvelu ovat asioita, joihin haluamme panostaa. Tavoitteemme on onnelliset asiakkaat. Mittaamme asiakastyytyväisyyttä jatkuvasti NPS-kyselyillä. Tarjoamme sovellustukea asiakkaille monikanavaisesti hyödyntäen Visma Community -käyttäjäyhteisöä sekä sähköistä yhteydenottokanavaa Asiakasportaalia – unohtamatta perinteistä sähköposti- ja puhelintukea.
Tutki, jaa tietoa ja osallistu keskusteluun 24/7
Visma Community sisältää usein kysyttyjä kysymyksiä, käyttövinkkejä, käsikirjoja ja ajantasaisia tiedotteita. Käyttäjäyhteisö on avoin kaikille ja se on käytettävissä ympäri vuorokauden. Rekisteröityneet käyttäjät voivat itse luoda kysymyksiä ja vastata muiden käyttäjien kysymyksiin. Lataa materiaaleja -kohdan takaa saat versio- ja päivitystiedotteet sekä muut tuotedokumentit. Sisäänkirjautuminen mahdollistaa sen, että voit tilata tiettyjen aihealueiden koosteet suoraan sähköpostiisi.
Kiireellisiin yhteydenottoihin ja vaikeasti selitettäviin asioihin.
Puhelintuki tarjoaa apua akuutteihin tukitarpeisiin. Tarjoamme asiakkaillemme myös takaisinsoittopalvelua, joka on saanut paljon kiitosta. Valitessasi jonotuspalvelun, järjestelmä yrittää soittaa sinulle takaisin heti, kun asiantuntijamme vapautuu.
Avaa, kommentoi ja selaa tukipyyntöjä sähköisesti.
Asiakasportaali on sähköinen yhteydenottokanava, jossa voit avata uusia tukipyyntöjä sekä selata ja kommentoida vanhoja tukipyyntöjä. Portaali on auki kellon ympäri – voit ottaa yhteyttä silloin, kun sinulle sopii.
Tukipyynnön seuraaminen on helppoa: näet kommentit ja tukipyynnön statuksen. Myös mahdolliset lisäkommentit ja liitteet kulkevat kätevästi mukana. Yhteydenottosi tallentuvat järjestelmään ja voit palata niihin myöhemmin. Yrityksenne pääkäyttäjä näkee kaikki yrityksen tiketit kätevästi yhdestä paikasta.
Voit lähettää tukipyynnön myös sähköpostilla osoitteeseen sovellustuki@visma.com.
Palvelun käyttöön liittyvissä kysymyksissä ja mahdollisissa ongelmatilanteissa suosittelemme tarkistamaan ensin onko häiriötilanne jo todettu Visma Communityn tärkeissä tiedotteissa. Lisäksi useisiin kysymyksiin on saatavilla vastaus Visma Communityn keskusteluissa tai käsikirjoissa. Mikäli asia ei ratkea, voit ilmoittaa ongelmasta sovellustukeen asiakasportaalissa, puhelimitse tai sähköpostitse.
Mikäli asia on kriittinen, suosittelemme olemaan yhteydessä sovellustukeemme puhelimitse. Mahdollisissa ruuhkatilanteissa kiireellinen tukipyyntö voidaan lähettää sähköpostitse. Sähköpostin otsikossa tulee tällöin olla sana ”kiireellinen” sekä kuvaus ohjelmasta ja ongelmasta.
Visman käytössä olevan etätukiohjelma Anydeskin avulla konsultit tai sovellustuki voivat ottaa asiakkaan koneeseen etäyhteyden Internetin välityksellä, mahdollistaen nopean ja sujuvan palvelun.
Etätukiohjelman avulla ongelmatilanteiden ratkaiseminen tai konsultointi onnistuu helposti molempien osapuolten pystyessä tarkastelemaan samaa näkymää yhtäaikaisesti.