Tehohydro Oy:llä on jo vuosien kokemus Visman ratkaisuista. Yritys työllistää tällä hetkellä Lappeenrannassa kymmenen henkilöä, joista jokainen käyttää Visma Novaa päivittäisessä työssä. Tehohydro on erikoistunut hydrauliikkatuotteiden suunnitteluun, valmistukseen, myymiseen, korjaamiseen sekä huoltoon. Pääsääntöisesti asiakkaat liittyvät tavalla tai toisella teollisuuteen.

”Rahoitamme varaston optimoinnilla säästetyillä euroilla tuotevalikoiman laajentamisen”, kertoo Tehohydro Oy:n toimitusjohtaja Kai Vainio.

Varastonvalvonta avainasemassa

Ratkaisulla on varastonvalvonnassa merkittävä rooli, sillä 7000 nimikettä käsittävän varaston on oltava ajan tasalla joka tilanteessa. Toimitusjohtaja Kai Vainio tarkkailee jatkuvasti tuotteiden myyntiä säätäen tilausmääriä muun muassa siten, että alhaisen kysynnän tuotteiden lukumäärä varastossa on pieni. Vainio käyttää itse ratkaisusta myös myynti- ja ostotilauksia sekä laskutusta.

Tuula Penttilä hoitaa Tehohydro Oy:ssä talousasiat, reskontran sekä palkanlaskennan. "Yhä useampi asiakkaista haluaa laskunsa sähköisesti. Tämä onkin hyvä juttu, sillä laskutukseen kuluu aikaa huomattavasti vähemmän silloin, kun laskut voi tehdä sähköisinä. Toki asiakaskunnassamme on vielä asiakkaita, joille tulee toimittaa lasku paperilla", toteaa Penttilä.

Yhteistyö Visman partnerin kanssa toimii

Tehohydron väkeä on palvellut vuosia paikallinen Visma Nova Partneri, Keijo Luomala Tietovasalli Oy:stä, jonka huolehdittavaksi on annettu yrityksen 12 konetta käsittävä verkko sekä Visma Nova -ratkaisuun liittyvät asiat. Vaikka Tietovasalli sijaitsee fyysisesti Savonlinnassa, ei palvelun saamista ole koettu Tehohydrossa ongelmalliseksi.

"Keijo Luomala saa tarvittaessa palvelimemme etähallintaan, joten pikaisiakin ratkaisuja vaativat toimet on mahdollista hoitaa joustavasti. Myyjän vierailut ovat tervetulleita, koska silloin saamme vaihtaa kuulumisia ja saamme ajankohtaista tietoa ohjelman uusista toiminnoista. Olemme olleet hyvin tyytyväisiä tähän yhteistyökuvioon ja muun muassa ulkoistaneet kaikki päivitykset Luomalan hoidettavaksi. Aina voimme luottaa siihen, että käytössämme on toimiva, viimeisin ohjelmistoversio", kertoo Tuula Penttilä.

Visman palvelut ovat myös tulleet tutuiksi. Neuvoa on kysytty Visman asiakaspalvelusta ja koulutuksesta on haettu uutta osaamista.

"Visman palvelut ovat monipuolisia. Kiireellisimpiin asioihin soitan vastauksen puhelimitse, vähemmän kiireisiin olemme kysyneet apua HelpDeskin välityksellä. Mitä kouluttautumiseen tulee - minulla oli aikaisemmin hieman ennakkoluuloja webinaarina toteutettavia koulutuksia kohtaan. Kaikesta huolimatta päätin kokeilla alv-aiheista koulutusta webinaarina ja yllätyin sen helppoudesta! Webinaari on hyvä ratkaisu meille resurssihaasteidemme vuoksi, sillä se mahdollistaa opiskelun oman koneen ääreltä eikä tarvitse lähteä matkustelemaan ympäri maata. Osallistun kyllä tällaiseen webinaariin jatkossakin, jos sopiva koulutus on tarjolla", suunnittelee Penttilä lopuksi.

Tutustu muihin asiakastarinoihin »

tehohydro.jpg

Visma-asiakas
Tehohydro Oy

Visma-ratkaisu
Visma Nova

Visma Partneri
TietoVasalli Oy

Tarpeet

  • ratkaisut taloushallintoon
  • ratkaisut varastonhallintaan
  • mahdollisuus sähköiseen laskutukseen
  • tehokkaampi työajan käyttö
  • kattava maksuliikenteen hoitaminen

Ratkaisu

  • pk-yritykselle sopiva ohjelmistokkonaisuus
  • ratkaisu varastonhallintaan ja taloushallintoon
  • kehittyvä ohjelmistoratkaisu
  • palvelut paikalliselta Visma Partnerilta

Hyödyt

  • työajan tehokas käyttäminen ja kustannussäästöt
  • mahdollisuus ohjelmistoratkaisun laajentamiseen
  • mahdollisuus tehokkaaseen varaston optimointiin
  • kustannussäästöt
  • kattavat oheispalvelut

Tutustu Visma Novaan