
Visma Movenium -tukipalvelut – apunasi veloituksetta
Monipuoliset sovellustuen kanavat ovat apunasi Visma Moveniumiin liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa
Järjestelmän käytön pitää olla mahdollisimman vaivatonta, jotta pystyt keskittymään olennaiseen. Välillä matkaan saattaa kuitenkin tulla mutkia, ja siksi tarjoamme Moveniumin asiakkaille tukea monikanavaisesti ja veloituksetta. Pyrimme vastaamaan kysymykseesi viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Palvelemme sinua suomen ja englannin kielellä.
Kehitämme toimintaa jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa ja mittaamme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti NPS-kyselyillä.
Tarjoamme sovellustukea monikanavaisesti muun muassa Visma Community -käyttäjäyhteisössä – perinteistä sähköposti- ja puhelintukea unohtamatta.
Tiina Reunanen
Lapin Teollisuusrakennus Oy
Selaa sisältöjä, jaa tietoa ja osallistu keskusteluun.
Suositusta käyttäjäyhteisöstä löydät asiakastuen, ajankohtaiset tiedotteet sekä käyttöoppaat. Käyttäjäyhteisö on avoin kaikille ja se on hyödynnettävissäsi ympäri vuorokauden. Rekisteröityneet käyttäjät voivat kysyä ja vastata muiden käyttäjien kysymyksiin sekä tilata aihealueiden koosteet suoraan sähköpostiin.
Kiireellisiin yhteydenottoihin ja vaikeasti selitettäviin asioihin.
Puhelintuki tarjoaa apua akuutteihin tukitarpeisiin. Halutessasi voit hyödyntää myös kiiteltyä takaisinsoittopalveluamme, jolloin otamme sinuun yhteyttä heti, kun asiantuntija vapautuu.
Sähköpostitse saapuviin tukipyyntöihin pyrimme vastaamaan viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Ma–pe klo: 7–15
+358 (0)2 480 904 40 (mpm./pvm.)
sovellustuki@visma.com
Lue ohjeet selkeän ja nopean tukipyynnön tekemiseen »
Sovellustuen poikkeusaukioloajat löytyvät
Communityn Uutiset -osiosta »