PASSELI OHJELMAT OY:N UUSI NIMI JA PUHELINNUMERO

2.11.2012

Passeli Ohjelmat Oy on osa Visma konsernia ja yritysilmeemme yhtenäistämiseksi olemme muuttaneet viralliseksi nimeksemme Visma Passeli Oy.

Ainoastaan yhtiön nimi muuttuu. Nimenmuutos ei vaikuta mitenkään tuotteiden nimiin, kuten Passeli+, eivätkä itse tuotteet muutu. Passeli on jatkossakin sama tuttu ja turvallinen ohjelmisto taloushallinnon eri osa-alueille.

Muutokset eivät vaadi asiakkailta toimenpiteitä ja asiakassuhteet säilyvät ennallaan. Myös yrityksen y-tunnus ja pankkiyhteystiedot säilyvät ennallaan.

Organisaatiomme sekä asiakasmäärän kasvun myötä on tullut aika päivittää puhelinjärjestelmämme vastaamaan tulevaisuuden kasvavia tarpeita. Uuden puhelinjärjestelmän myötä pystymme tarjoamaan asiakkaillemme entistäkin asiantuntevampaa tukipalvelua sekä vastaamaan paremmin asiakkaidemme tukipalvelulle asettamiin vaatimuksiin.

Uudet puhelinnumeromme 2.11.2012 alkaen ovat:

Myynti 010 756 3200
Tuki 0600 14 000
Laskutus 010 756 3280

Kotisivumme uudistuivat

Kotisivumme uudistuvat tammikuussa. Uusien sivujen selkeä sivurakenne auttaa asiakasta oikean tuotteen ja palvelun etsimisessä. Tutustu uudistuneisiin sivuihimme osoitteessa: www.passeli.fi .