Visma Severa Deloitten Fast 500 EMEA -listalle

25. marraskuu 2011

Deloitte listasi jälleen Euroopan, Lähi-Idän ja Afrikan nopeimmin kasvavat teknologiayritykset. Visma Severa nousi vuoden 2011 EMEA Fast 500 -listalle nyt jo kolmatta vuotta peräkkäin. EMEA Fast 500 -listan suomalaiset kasvajat julkaistiin jo aiemmin omana Suomen Fast 50 -listana.

Visma Severalla vahva voittoputki

Innovatiiviset ja asiakkaiden tarpeista kumpuavat ratkaisut ovat Visman menestyksen ytimessä, kuten myös uusimman teknologian hyödyntäminen.

Valinta Deloitten vuoden 2011 Euroopan, Lähi-Idän ja Afrikan 500 nopeimmin kasvavan yrityksen listalle on Visma Severalle nyt jo kolmas peräkkäinen. Harva suomalainen yritys on kivunnut listalle näin monena vuonna yhtäjaksoisesti. Visma Severa on aiemmin palkittu myös mm. Red Herring Global -kilpailun voittajana.

Arvostettu palkinto-ohjelma Deloitte Technology Fast 500 TM EMEA listaa liikevaihdon mukaan nopeimmin kasvaneet Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan korkean teknologian yritykset viimeisen viiden vuoden ajalta. Listalle valitut yritykset ovat teknologia-alan huippuja. Vismalla ollaankin hyvin innoissaan Visma Severan sijoittumisesta. Fast 500 EMEA -listan perusteella kootaan myös Suomen oma Fast 50 -listaus, jolla Visma Severa sijoittui tänä vuonna sijalle 16.

Visma Severalla vahva asema ja korkea asiakastyytyväisyys

– Severan SaaS-ratkaisuilla on vahva asema asiantuntijapalveluorganisaatioissa monissa maissa. Valintamme EMEA 500 -listalle on tulosta pitkäjänteisestä työstä asiakkaidemme menestyksen hyväksi. Asiakastyytyväisyytemme on korkea, noin 93 % heistä suosittelee meitä. Olemme EMEA 500 -tunnustuksesta erittäin innoissamme; se on merkki palvelumme laadusta ja toimivuudesta, kommentoi Visma Severan toimitusjohtaja Ari-Pekka Salovaara, ja jatkaa:

- Osana Vismaa strategiamme ydintä on tarjota asiakkaillemme ratkaisuja, jotka auttavat heitä kasvattamaan tehokkuuttaan ja kilpailukykyään. EMEA 500 -listalle pääsy osoittaa, että olemme tehneet paljon oikeita asioita.

Visma Severa tarjoaa ratkaisujaan SaaS- eli ns. pilvipalveluna. Visma Severa palvelee 700 asiakasta ja 10 000 käyttäjää yli kymmenessä maassa tarjoamalla heille tehokkaita työkaluja asiakkaiden, projektien, työajanseurannan, laskutuksen ja raportoinnin hallintaan.

Visma on pk-yritysten ohjelmistoratkaisujen erityisosaaja. Asiakasmäärällä mitattuna Visma on pk-sektorin suurin ohjelmistotoimittaja Suomessa. Myös Pohjoismaissa olemme arvossa mitattuna suurin (lähde: Gartner 2010).

Ari-Pekka Salovaara, Toimitusjohtaja, VismaSevera Oyj, +358 44 056 3966

Visma on Pohjoismaiden johtava yritysohjelmistojen ja -palveluiden tarjoaja. Suomen Visma on osa pohjoismaista Visma-konsernia, jossa työskentelee yli 5 000 eri osa-alueiden asiantuntijaa ja joka palvelee noin 320 000 asiakasta. Suomessa toimivat viisi tytäryritystä työllistävät yli 750 ammattilaista 34 toimipisteessä eri puolilla maata, sekä palvelevat 40 000 asiakasta. www.visma.fi