Matkahuolto ja Visma Passeli yhteistyöhön

13.05.2013

Matkahuollon Pakettipalvelut nyt Passeli2012 ohjelmassa

Matkahuollon Pakettipalvelut on integroitu Passeli2012 taloushallintaohjelmaan. Passelin taloushallintaohjelmassa on nyt mahdollista luoda Matkahuollon osoitekortteja. Passelin Matkahuollon osoitekortit -toiminnon kautta voi helposti hallinnoida ja tulostaa kaikki yrityksen lähetyksiinsä tarvitsemat osoitekortit. Toiminto sisältää myös tiedon osoitekorttien lähetystunnuksista, joiden avulla lähetysten kulkua voi seurata reaaliajassa Matkahuollon internetsivuilla.

Helppo ottaa käyttöön

Passelin Matkahuollon osoitekortit -toiminto on helppo ottaa käyttöön ja käyttää. Käyttöönottoa varten tarvitaan ainoastaan Matkahuollon asiakastunnukset, jotka voi tilata sähköpostilla osoitteesta verkkokauppapalvelut(a)matkahuolto.fi. Passeli2012:ssa toiminnon voi käynnistää Myyntitilaus- ja Laskutusosioiden päänäytön Tulostus-valikosta.

Lisätietoja Passelilta ja Matkahuollosta

Kiinnostuitko? Saat lisätiedot Passelin tuotteista ja uudesta toiminnosta osoitteesta http://www.passeli.fi

Matkahuollon pakettipalveluissa auttaa Matkahuollon yritysmyynti. Oman alueesi yhteyshenkilön tiedot löydät internetsivuiltamme osoitteesta http://www.matkahuolto.fi/fi/pakettipalvelut_yrityksille/myynti/