
Visma Softwaren sovellustuki
Tässä sinulle hyödyllistä tietoa Visma Softwaren sovellustuen eri kanavista ja ohjeet tukipyynnön tekemiseen.
Tässä sinulle hyödyllistä tietoa Visma Softwaren sovellustuen eri kanavista ja ohjeet tukipyynnön tekemiseen.
Visma Softwaren sovellustuki tukee koulutuksen saanutta käyttäjää palvelun käyttöön liittyvissä kysymyksissä sen jälkeen, kun ohjelmiston käyttöönotto on koulutuksineen saatu päätökseen. Tarjoamme myös tuen ulkopuolisia palveluja (esim. salasanan vaihto, asiakaskohtaiset pikaohjeet).
Nopeus ja henkilökohtainen palvelu ovat asioita, joihin haluamme panostaa. Meidän tavoitteemme on onnelliset asiakkaat, jotka ovat enemmän kuin tyytyväisiä sovellustukeemme. Mittaammekin asiakastyytyväisyyttä jatkuvasti NPS-kyselyillä.
Palvelun käyttöön liittyvissä kysymyksissä ja mahdollisissa ongelmatilanteissa nopean ja hyvän palvelun varmistamiseksi suosittelemme tarkistamaan ensin onko häiriötilanne jo todettu Visma Communityn tärkeissä tiedotteissa. Lisäksi useisiin kysymyksiin on saatavilla vastaus Visma Communityn keskusteluissa tai käsikirjoissa. Mikäli asia ei ratkea, voit ilmoittaa ongelmasta Visman Sovellustukeen puhelimitse tai sähköpostitse.
Mahdollisimman kuvaava otsikko
Yrityksen nimi, oma nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite
Käyttäjätunnus tai käyttäjätunnus, jolla ongelma ilmenee
Mahdollinen yritysnumero ja yrityksen nimi jossa ongelma ilmenee
Sovellus, jossa ongelma/virhe tapahtui ja kuvaus mitä tehtiin. (Jos kyseessä on raportti ongelma, tarvitaan raportin nimi rajauksineen.)
Kuvaruutukaappaus koko sovelluksen näkymästä ja sanallinen kuvaus mahdollisesta ohjelman virheilmoituksesta.
Mikäli asia on kriittinen, suosittelemme olemaan yhteydessä sovellustukeemme puhelimitse. Mahdollisissa ruuhkatilanteissa, voidaan kiireinen tukipyyntö lähettää sähköpostitse. Sähköpostin otsikossa tulee tällöin olla sana ”kiireellinen” + kuvaus ohjelmasta sekä ongelmasta.
Visman etätukiohjelman (Anydesk) avulla mm. konsultit tai asiakastuki voi ottaa asiakkaan koneeseen etäyhteyden Internetin välityksellä. Yhteyden avulla voidaan katsella asiakkaan ruudulta mahdollista ongelmaa tai koulutettavaa toimintoa, ja näin ollen pystytään palvelemaan paremmin ja nopeammin.