AnyDesk etätukiohjelma

Ota käyttöösi Visman etätukiohjelma alla olevien ohjeiden avulla.

AnyDesk etätukiohjelma

Visman käyttämän etätukiohjelman (AnyDesk) avulla mm. konsultit tai asiakastuki voi ottaa asiakkaan koneeseen etäyhteyden Internetin välityksellä. Yhteyden avulla voidaan katsella asiakkaan ruudulta mahdollista ongelmaa tai koulutettavaa toimintoa, ja näin ollen pystytään palvelemaan paremmin ja nopeammin.

Yhteys on tietoturvallinen

Yhteys asiakkaan ja Visman asiantuntijan välillä on salattu ja muodostetaan aina asiakkaan aloitteesta. ID ilmoitetaan puhelimitse konsultille tai sovellustuelle, jolloin yhteyden voi avata. Jokainen yhteys hyväksytään erikseen.

Yhteyden voi kumpikin osapuoli katkaista milloin vain.

Näin käytät AnyDesk etätukiohjelmaa

  1. Tallenna AnyDesk etätukiohjelma omalle koneellesi klikkaamalla tästä »
    Oletko Mac-käyttäjä? Lataa etätukiohjelma tästä »
  2. Käynnistä ohjelma ja kerro puhelimessa Visman asiantuntijalle ohjelman antama ID-numero


  3. Hyväksy yhteydenottopyyntö painamalla vihreää Hyväksy painiketta


  4. Yhteys on nyt muodostettu ja Visman asiantuntija näkee tietokoneesi ruudun. Voit katkaista yhteyden milloin tahansa klikkaamalla punaista Päätä painiketta