Joustavampi hankintajärjestelmä

Visman Proceedo -hankintajärjestelmän avulla et joudu hyväksymään yllätyslaskuja.

Ota yhteyttä!

Säästöä sähköisellä hankintajärjestelmällä

Oletko koskaan hyväksynyt laskua tilauksesta jota ei olisi pitänyt tehdä? Epäsuorien hankintojen kehittämisellä on merkittävä säästöpotentiaali kaiken tyyppisissä organisaatioissa, varsinkin jos hankintaa on hajautettu yksiköihin ilman laadukasta hankintajärjestelmää. Hankintatoimen tärkein tehtävä modernissa organisaatiossa onkin edellytysten luominen kustannustehokkaan hankintaohjeistuksen noudattamiselle siellä, missä päivittäisiä hankintoja tehdään.

Proceedo -hankintajärjestelmä mahdollistaa eri tyyppisten tilaustapahtumien sähköisen hallinnan, tilausten tekemisestä vastaanottoon ja laskun täsmäytykseen, modernin, intuitiivisen käyttöliittymän avulla.

Proceedo -hankintajärjestelmän hyödyt

  • Tilaustenhallintaa mobiilisti tai työasemalla
  • Monipuoliset tavat liittää toimittajia
  • Saumaton hankinnasta maksuun -prosessi  Proceedo -ostolaskujen käsittelyn kanssa
  • Integroitavissa myös muihin Laskunkäsittelyjärjestelmiin
  • Mahdollisuus myös tilausten sisäänlukuun
  • Proceedo-hankintajärjestelmä tarjotaan luotettavana pilvipalveluna

Kiinnostavatko sähköisen hankinnan tulevaisuuden trendit? 

Miten paljon modernit hankintaratkaisut voivat lisätä kilpailukykyänne? Onko sähköisen hankinnan trendit ja tulevaisuusnäkymät hallussa? Lue selvityksestämme, mihin suuntaan sähköiset hankinnat ovat menossa, ja mieti, miten haastattelemiemme asiantuntijoiden vinkkejä ja ajatuksia voisi soveltaa juuri teillä. 

Lataa PDF-opas

Tulevaisuus on täällä ja nyt.  

Ota parhaat ideat haltuun selvityksestämme. 

Visma Proceedo Fazer Harald Rydén

Tilaustapahtuman kulku Proceedo -hankintajärjestelmässä

product flow chart image

Nordean automatisoitu Hankinnasta Maksuun -prosessi

Nordea otti  Proceedo -hankintajärjestelmän käyttöön vuonna 2008 ja on onnistunut automatisoimaan valtaosan laskunkäsittelystään e-laskun avulla sekä täsmäyttämällä saapuvia laskuja Proceedossa luotuihin tilauksiin.

Nordean hankintapolitiikka määrää miten eri palveluja tilataan. Valtaosa tilauksista ja kaikki laskut käsitellään Proceedossa, automatisoiden laajalti ostolaskujen käsittelyä.

"Tilausten täsmäyttämisen ja laskunkäsittelyn automatisoinnin kautta koemme tehokkuuden lisääntyneen.", Nordean Hankintajohtaja Øystein Engen sanoo.

Nordealta ja muilta asiakkailta saatu palaute vaikuttaaa merkittävästi Proceedo -hankintajärjestelmän kehityksessä.

"Saatavuus on meille erityisen tärkeää. Myös käyttäjäystävällisyyden merkitys on suuri, jotta käyttäjä löytää helposti etsimänsä" Engen toteaa.

Øystein Engen photo

Øystein Engen
Head of Procurement, Nordea

Tehostaa hallintaa - Kaikkiin hankintoihin - Luotettava pilvipalvelu

Olemme apunasi

Tarpeenne täyttävän järjestelmän löytäminen saattaa tuntua haastavalta. Mitä ominaisuuksia järjestelmässä tulisi olla ja ketkä sitä tulevat käyttämään?

Jätä yhteystietosi, niin autamme sinua.

Ota yhteyttä

Suostumus on pakollinen lomakkeen lähettämiseksi