Asiakastarinamme

Tarjoamamme laskutus- ja maksuvalvontapalvelut kattavat koko laskun elinkaaren, lähetyksestä perintätoimiin asti. Palvelumme ovat räätälöitävissä asiakaskohtaisesti ja meiltä löytyy ratkaisu kaikille yrityksille toimialasta ja koosta riippumatta. 

Ulkoistamalla laskutusprosessin Vismalle, ovat asiakkaamme säästäneet laskutukseen liittyvissä kustannuksissa, vapauttaneet resursseja ydinliiketoimintaan ja ennen kaikkea nopeuttaneet rahankiertoa merkittävästi.

Asiakastarina

HPK - Laskutus- ja maksuvalvontaprosessi nopeasti käyntiin Netvisor-integraatiolla

Hämeenlinnan pallokerho siirsi syksyllä 2018 Visman käsiin koko laskutusprosessinsa – laskun lähetyksestä maksuvalvontaan ja perintätoimiin asti. Lue koko asiakastarina ja katso videolta, miksi vuoden 2019 Suomen mestarit päätyivät automatisoimaan laskutusprosessinsa ja miten yhteistyömme on sujunut.

Katso video

 

Asiakastarina

Rantalainen - Perinnän ulkoistaminen keräsi kehuja asiakkailta

Taloushallinnon ja palkkahallinnon palveluita tarjoava Rantalainen automatisoi perintäprosessinsa ja valitsi siihen kumppaniksi Visman perintäpalvelut. Automaation kautta resursseja vapautui manuaalityöstä, mutta mitä muita hyötyjä perinnän ulkoistamisella saavutettiin? Katso lisää videolta ja lue koko asiakastarina!

Katso video

 

Asiakastarina

X-Sec Group - Perintä pelasti ahdingosta ja tuo nyt turvaa yritystoiminnan jatkumiselle

Turvallisuuspalveluiden täysihoitolaksikin itseään kutsuva X-Sec on reilun 10 vuoden taipaleellaan kohdannut onnistumisen ja kasvun lisäksi myös haasteita. Mielikuvat perinnästä ovatkin vuosien aikana muuttuneet radikaalisti. Lue X-Secin tarina ja katso lisää videolta!

Katso video

Asiakastarina

Wepardi - saatavat kotiutuvat nyt jopa 30 päivää nopeammin

Hosting-palveluita tarjoava Wepardi päätti vahvan kasvun ja laskutusvolyymin nousun myötä uudistaa laskutusprosessinsa. Yritys ottikin käyttöön laskutuspalvelumme ja sai sillä kassankiertoon vauhtia. Katso videolta ja lue asiakastarinasta, miten laskutusprosessin uudistaminen käytännössä sujui ja mitä hyötyjä se on Wepardille tuonut!

Katso video

 

Asiakastarina

Toyota Material Handling Finland Oy:n perintä kaipasi tehostamista

Toyota Material Handling Finland Oy:n perintä kaipasi tehostamista: “Meillä oli vanhat työkalut, jotka vaativat paljon manuaalista työtä ja koko prosessi oli erittäin työläs”, yrityksen talousjohtaja Saarinen kuvailee yrityksen tilannetta ennen perintäpalvelua. “Oikeastaan haluttiin nykyaikaistaa perinnän hoitamista”, hän jatkaa.

Lue lisää

 

Asiakastarina

Tappara - laskutuksen automaatio tarpeellinen kausiluontoisessa toiminnassa

Tapparan taloushallinnossa on Visman laskutus- ja maksuvalvontapalvelu ollut käytössä jo yli neljä vuotta. Pohja yhteistyölle syntyi selkeän, rahankiertoon liittyvän haasteen kautta. Lue taloushallinnon Anssi Ronkaisen ja uuden toimitusjohtajan Mika Aron kommentit siitä, miten laskutusprosessin automatisointi on auttanut Tapparaa.

Lue lisää