Visma Entryn tukipalvelut – apunasi veloituksetta

Monipuoliset sovellustuen kanavat ovat apunasi Visma Entryyn liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa.

 

entry-pieni-25.png

Visma Entryn asiakkaana saat erinomaiset tukipalvelut käyttöösi

Visma Softwaren sovellustuki on tukenasi veloituksetta Visma Entryn käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Meille on tärkeää, että Visma Entryn käyttö on yrityksellesi mutkatonta. Pyrimme vastaamaan jokaiseen kysymykseen ja haasteeseen viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Kehitämme toimintaa jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa ja mittaamme asiakastyytyväisyyttä jatkuvasti NPS-kyselyillä.

Tarjoamme sovellustukea asiakkaille monikanavaisesti hyödyntäen Visma Community -käyttäjäyhteisöä – unohtamatta perinteistä sähköposti- ja puhelintukea.

 

 entry-pieni-11.png

Visma Community

Tutki, jaa tietoa ja osallistu keskusteluun 24/7

Visma Community sisältää usein kysyttyjä kysymyksiä, käyttövinkkejä ja ajantasaisia tiedotteita. Käyttäjäyhteisö on avoin kaikille ja se on käytettävissä ympäri vuorokauden. Rekisteröityneet käyttäjät voivat itse luoda kysymyksiä ja vastata muiden käyttäjien kysymyksiin. Sisäänkirjautuminen mahdollistaa sen, että voit tilata tiettyjen aihealueiden koosteet suoraan sähköpostiisi.

Siirry Communityyn »

Tutustu Communityn ohjeistukseen »

entry-pieni-1.png

Puhelintuki

Kiireellisiin yhteydenottoihin ja vaikeasti selitettäviin asioihin.

Puhelintuki tarjoaa apua akuutteihin tukitarpeisiin. Tarjoamme asiakkaillemme myös takaisinsoittopalvelua, joka on saanut paljon kiitosta. Valitessasi jonotuspalvelun, järjestelmä yrittää soittaa sinulle takaisin heti, kun asiantuntijamme vapautuu.

 

Sovellustuen yhteystiedot ja aukioloajat

Ma-pe klo: 7-15
+358 (0)2 480 904 40 (mpm/pvm)
sovellustuki@visma.com

Sovellustuen poikkeusaukioloajat löytyvät 
Communityn Uutiset -osiosta »

Ohjeet hyvään tukipyyntöön

Palvelun käyttöön liittyvissä kysymyksissä ja mahdollisissa ongelmatilanteissa suosittelemme tarkistamaan ensin onko häiriötilanne jo todettu Visma Communityn tärkeissä tiedotteissa. Lisäksi useisiin kysymyksiin on saatavilla vastaus Visma Communityn keskusteluissa tai käsikirjoissa. Mikäli asia ei ratkea, voit ilmoittaa ongelmasta Visman Sovellustukeen puhelimitse tai sähköpostitse.

Tukipyyntöön tarvittavat tiedot:

  • Mahdollisimman kuvaava otsikko
  • Yrityksen nimi, oma nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite
  • Käyttäjätunnus, jolla ongelma ilmenee
  • Mahdollinen yritysnumero ja yrityksen nimi, jossa ongelma ilmenee
  • Sovellus, jossa ongelma/virhe tapahtui ja kuvaus mitä tehtiin
  • Kuvaruutukaappaus koko sovelluksen näkymästä ja sanallinen kuvaus mahdollisesta ohjelman virheilmoituksesta

Mikäli asia on kriittinen, suosittelemme olemaan yhteydessä sovellustukeemme puhelimitse. Mahdollisissa ruuhkatilanteissa kiireellinen tukipyyntö voidaan lähettää sähköpostitse. Sähköpostin otsikossa tulee tällöin olla sana ”kiireellinen” sekä kuvaus ohjelmasta ja ongelmasta.

Etätukiohjelma 

Visman käytössä olevan etätukiohjelma Anydeskin avulla konsultit tai sovellustuki voivat ottaa asiakkaan koneeseen etäyhteyden Internetin välityksellä, mahdollistaen nopean ja sujuvan palvelun. Etätukiohjelman avulla ongelmatilanteiden ratkaiseminen tai konsultointi onnistuu helposti molempien osapuolten pystyessä tarkastelemaan samaa näkymää yhtäaikaisesti. 

Tutustu etätukiohjelmaan »