Visma Entryn asiakkaana saat erinomaiset tukipalvelut käyttöösi

Visma Softwaren sovellustuki on tukenasi veloituksetta Visma Entryn käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Meille on tärkeää, että Visma Entryn käyttö on yrityksellesi mutkatonta. Pyrimme vastaamaan jokaiseen kysymykseen ja haasteeseen viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Kehitämme toimintaa jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa ja mittaamme asiakastyytyväisyyttä jatkuvasti NPS-kyselyillä.

Tarjoamme sovellustukea asiakkaille monikanavaisesti hyödyntäen Visma Community -käyttäjäyhteisöä – unohtamatta perinteistä sähköposti- ja puhelintukea.

 

 entry-pieni-11.png

Visma Community

Tutki, jaa tietoa ja osallistu keskusteluun 24/7

Visma Community sisältää usein kysyttyjä kysymyksiä, käyttövinkkejä ja ajantasaisia tiedotteita. Käyttäjäyhteisö on avoin kaikille ja se on käytettävissä ympäri vuorokauden. Rekisteröityneet käyttäjät voivat itse luoda kysymyksiä ja vastata muiden käyttäjien kysymyksiin. Sisäänkirjautuminen mahdollistaa sen, että voit tilata tiettyjen aihealueiden koosteet suoraan sähköpostiisi.

Siirry Communityyn »

Tutustu Communityn ohjeistukseen »

entry-pieni-1.png

Puhelintuki

Kiireellisiin yhteydenottoihin ja vaikeasti selitettäviin asioihin.

Puhelintuki tarjoaa apua akuutteihin tukitarpeisiin. Tarjoamme asiakkaillemme myös takaisinsoittopalvelua, joka on saanut paljon kiitosta. Valitessasi jonotuspalvelun, järjestelmä yrittää soittaa sinulle takaisin heti, kun asiantuntijamme vapautuu.

 

Sovellustuen yhteystiedot ja aukioloajat

Ma-pe klo: 7-15
+358 (0)2 480 904 40 (mpm/pvm)
sovellustuki@visma.com


Lue ohjeet selkeän ja nopean tukipyynnön tekemiseen »

Sovellustuen poikkeusaukioloajat löytyvät 
Communityn Uutiset -osiosta »