
Visma Entryn tukipalvelut – apunasi veloituksetta
Monipuoliset sovellustuen kanavat ovat apunasi Visma Entryyn liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa.
Visma Softwaren sovellustuki on tukenasi veloituksetta Visma Entryn käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Meille on tärkeää, että Visma Entryn käyttö on yrityksellesi mutkatonta. Pyrimme vastaamaan jokaiseen kysymykseen ja haasteeseen viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Kehitämme toimintaa jatkuvasti yhdessä asiakkaidemme kanssa ja mittaamme asiakastyytyväisyyttä jatkuvasti NPS-kyselyillä.
Tarjoamme sovellustukea asiakkaille monikanavaisesti hyödyntäen Visma Community -käyttäjäyhteisöä – unohtamatta perinteistä sähköposti- ja puhelintukea.
Tutki, jaa tietoa ja osallistu keskusteluun 24/7
Visma Community sisältää usein kysyttyjä kysymyksiä, käyttövinkkejä ja ajantasaisia tiedotteita. Käyttäjäyhteisö on avoin kaikille ja se on käytettävissä ympäri vuorokauden. Rekisteröityneet käyttäjät voivat itse luoda kysymyksiä ja vastata muiden käyttäjien kysymyksiin. Sisäänkirjautuminen mahdollistaa sen, että voit tilata tiettyjen aihealueiden koosteet suoraan sähköpostiisi.
Kiireellisiin yhteydenottoihin ja vaikeasti selitettäviin asioihin.
Puhelintuki tarjoaa apua akuutteihin tukitarpeisiin. Halutessasi voit hyödyntää myös kiiteltyä takaisinsoittopalveluamme, jolloin otamme sinuun yhteyttä heti, kun asiantuntija vapautuu.
Sähköpostitse saapuviin tukipyyntöihin pyrimme vastaamaan viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Ma-pe klo: 7-15
+358 (0)2 480 904 40 (mpm/pvm)
sovellustuki@visma.com
Lue ohjeet selkeän ja nopean tukipyynnön tekemiseen »
Sovellustuen poikkeusaukioloajat löytyvät
Communityn Uutiset -osiosta »