CRM asiakkuudenhallintajärjestelmä

CRM-järjestelmä - Asiakkuudenhallinta & Myynti pilvipalveluna

CRM-järjestelmän avulla johdat ja ennustat myyntiä, voit keskittyä tulosta tuottaviin toimintoihin ja parannat asiakaskokemusta.

Kokeile veloituksetta

Kätevästi pilvessä

Pilvipalveluna toimivat CRM-ratkaisumme ovat käytössäsi missä ja milloin tahansa. Sinulla on aina yrityksesi reaaliaikainen tieto käytössäsi.

Saumaton tiedonkulku

Valitsemalla CRM-järjestelmäsi Vismalta varmistat, että yrityksesi taloushallinto ja toiminnanohjaus voivat keskustella saumattomasti keskenään. Kun tieto löytyy yhdestä paikasta, voit keskittyä siihen, mikä todella tuottaa tulosta.

Parempi asiakaskokemus

Asiakaskokemus kattaa kaiken myyntitilanteesta asiakassuhteen päättymiseen asti. CRM auttaa sinua tarjoamaan asiakkaillesi parhaan mahdollisen palvelukokemuksen. Lisäksi helpotat omaa työtäsi 

Visma Severa - #1 CRM asiantuntijayrityksille

CRM-näkymä

CRM, joka kokoaa tärkeät asiakastiedot yhteen

Visma Severa auttaa asiantuntijayritysten asiakasvastaavia ja myyntiä keräämällä asiakkaisiin liittyvän tiedon yhteen paikkaan. Myyntiputken sekä asiakas- ja kannattavuusraporttien avulla keskityt kannattavimpiin palveluihin ja projekteihin. Visma Severa on suunniteltu yrityksille, jotka myyvät asiantuntijoiden työaikaa.

KOKEILE VELOITUKSETTA





CRM - myynnin ja asiakastyytyväisyyden moottori

Yhteen koottu asiakastieto ja raportit projekteista sekä tuotteiden kannattavuudesta tuo tehokkuutta myynnin sekä asiakastyytyväisyyden seurantaan ja johtamiseen.

Johda ja ennusta myyntiä

CRM-järjestelmän ensisijainen tehtävä on tukea myyntiä ja autettava myyntityötä tekeviä hallitsemaan omaa myyntiputkea.

Myynnin johdossa kokonaisuuden seuranta ja myynnin ennustamisen on oltava helppoa. Visuaaliset dashboardit ja muokattavat raportit tuottavat merkittävää lisäarvoa liiketoiminnalle.

Keskity tuloksen tekemiseen

Varmista, että CRM järjestelmä integroituu saumattomasti talouden ja toiminnanohjauksen järjestelmiinne.

Kun tieto liikkuu eri toimintojen, laskutuksen ja asiakastietojen välillä, on kannattavimpien projektien ja tuotteiden tunnistaminen helppoa.

Paranna asiakaskokemusta

Onnistunut asiakaskokemus syntyy koko asiakkuuden elinkaaresta myyntitilanteesta asiakassuhteen päättymiseen.

Huolehdi, että valitsemasi CRM auttaa sinua myymään oikein, palvelemaan asiakkaita paremmin sekä laskuttamaan läpinäkyvästi. Hyvä asiakaskokemus näkyy varmasti viivan alla.

"Meidän liiketoiminnoillemme on ominaista suuri määrä yhtäaikaisia, työmääriltään ja aikatauluiltaan toisistaan poikkeavia, eri asiakkaille tehtäviä töitä. Visma Severan avulla yksittäisten töiden ja kokonaisuuden tilanne saadaan hallittua helposti ja kustannustehokkaasti."

Kari Myöhänen
tietojärjestelmäpalveluiden vastaava

Katso videolta RD Velhon kokemuksia Severasta

Visma Netvisor - myynti

Ma-pe klo: 9-16
puh. 010 778 3700
myynti.netvisor@visma.com