Tiedotteet matkaan helposti ja tehokkaasti Tampuurin postituspalvelun avulla – käyttöönotto on ilmainen

Onko viestintä hidasta ja tehotonta? Tuntuuko siltä ettei tiedotteet tavoita vastaanottajaa ja joudut toistuvasti vastaamaan samoihin kysymyksiin yhä uudestaan?

Ratkaisu on monikanavainen ja toistuva viestintä Tampuurin postituspalvelun avulla

Tampuurin postituspalvelu on kehitetty helpottamaan ja tehostamaan erilaisten tiedotteiden lähettämistä asukkaille ja osakkaille. Sen sijaan että jopa tuhansien kirjeiden tulostamiseen, kuorittamiseen ja postittamiseen laitetaan omia resursseja ja aikaa, Tampuurin postituspalvelu huolehtii aineiston lähetysprosessista. Esimerkiksi tiedotteet, kausilaskut, korotuskirjeet, lukemalaskut, vuokralaskut, maksukehotukset ja kokouskutsut (mm. yhtiökokouskirjeet) on mahdollista lähettää suoraan postituspalvelun avulla.

Kaiken lisäksi postituspalvelun käyttöönotto on ilmainen. Käyttöönoton jälkeen veloitus toteutuu käytön mukaan.

Postituspalvelu on kytketty Tampuurin osakerekisteriin, asukashallintaan, autopaikkojen hallintaan, saunavuorojen hallintaan sekä reskontran sopimushallintaan joiden avulla asiakkaille voidaan lähettää yhtiökokouskutsuja tai muita tiedotteita kirjeitse. Lisäksi postipalvelun käyttöönotossa saa käyttöön samalla kertaa kaikki Tampuurin viestintätyökalut (postitustyökalu, viestintätyökalu ja viestintä-välilehti). Nämä mahdollistavat helpon tavan laatia erilaisia materiaaleja asiakkaille. Viimeisimpänä uudistuksena, yhtiökokouskutsun kannen voi laatia nyt myös värillisenä.

Yhtiökokouskutsun kannet nyt myös värillisenä.

Jotta viesti varmasti tavoittaa erilaiset asukkaat ja osakkaat se kannattaa välittää eteenpäin postituspalvelun lisäksi myös muiden kanavien kautta.  Verkkosivut, asiakaslehdet, ilmoitustaulut ja Tampuurin asukas- tai osakassivut ovat hyviä lisäkanavia viestin eteenpäin viemiseen. Viestin sisällön tulisi olla johdonmukainen ja selkeä kaikissa kanavissa.

Postituspalvelun hyödyt:

• Ei omaa tulostusta, kirjekuoria eikä postitustalkoita
  • Kirjejakelua voidaan tehostaa jakamalla se kahdelle eri postioperaattorille
  • Erittäin kilpailukykyiset yksikköhinnat
  • Ei velvoitetta järjestää erillistä kilpailutusta
  • Valmis integraatio Tampuurin eri toimintoihin
  • Pääsy tietoturvaltaan erittäin korkealaatuiseen palveluun

Postituspalvelun lähetystavat:

• Paperitulosteet
  • Sähköposti
  • Tekstiviesti
  • Viesti asukas- tai osakassivuille

Näin Tampuurin postituspalvelu toimii:

1. Valitset postitettavan aineiston Tampuurista
  2. Operaattori tulostaa, kuorittaa ja postittaa sinun puolestasi
  3. Jakelu käynnistyy
  4. Asukas tai osakas vastaanottaa aineiston
  5. Operaattori laskuttaa sinua palvelun käytöstä
  6. Olet onnistuneesti hoitanut postituksen

Kiinnostuitko Tampuurin postituspalvelusta?

Säästä aikaa ja tilaa nyt!