Tampuurin mobiilisovellus on kenttätyökalu, joka tukee huoltomiesten, asunnon tarkastajien sekä isännöitsijöiden kentällä tapahtuvaa työtä. Sovelluksella on yli 400 päivittäistä aktiivista käyttäjää, ja se toimii sekä älypuhelimilla että tableteilla (Android ja iOS), kuten myös tietokonekäytössä.
5 merkittävintä hyötyä, jotka Tampuurin kenttätyökalut tuo
1) Asuntotarkastusten tekeminen on helppoa ja nopeaa
Tampuurin mobiilisovelluksella voit ottaa kuvia tarkastettavasta asunnosta ja liittää ne suoraan tarkastukseen kommentteineen. Näin asunnon tarkastus hoituu alusta loppuun laitteella kuin laitteella ja tiedot siirtyvät reaaliajassa suoraan Tampuuriin. Kuvia ja erillisiä muistiinpanoja ei myöskään tarvitse enää lisätä tarkastukseen jälkikäteen.
Jos asunnon tarkastuksen yhteydessä ilmenee vikoja, niistä voi tehdä vikailmoituksen ja laittaa tarvittavan tilauksen suoraan sopimuskumppanille (esimerkiksi huoltoliikkeelle) sovelluksen kautta.
Tarkastusten tekeminen toimii myös laitteen ollessa offline-tilassa, joten et tarvitse edes nettiä tarkastuksen suorittamiseksi. Lue offline-toiminnoista lisää täältä.
2) Tiedon laatu paranee reaaliaikaisuuden ansiosta
Kun teet vikailmoitukset ja asuntotarkastuksen kirjaukset paikan päällä, sinun ei tarvitse muistaa yksityiskohtia toimistolle asti. Voit tehdä kirjauksen sovelluksessa heti ja liittää siihen haluamasi kuvat ja kommentit. Tieto tallentuu heti Tampuuriin ja on kaikkien työntekijöiden käytettävissä saman tien.
3) Tarvittava tieto vikailmoituksista on heti käytettävissä
Tieto esimerkiksi vikailmoituksista tulee järjestelmään heti vikailmoituksen saapuessa, ajasta ja paikasta riippumatta. Vikailmoitusten näkyminen reaaliaikaisesti sovelluksessa tekee kenttätyöstä suoraviivaisempaa, koska sinun ei tarvitse kuljettaa mukanasi paperisia vikailmoituslappuja. Voit myös siirtyä sujuvasti kohteesta toiseen.
4) Läpinäkyvyys luo parempaa asukastyytyväisyyttä
Tampuurin käyttäminen kentällä nivoutuu suurempaan kokonaisuuteen. Kun otat käyttöön asukassivut, asukkaat saavat kaiken tarvitsemansa tiedon taloyhtiön tapahtumista yhdestä paikasta. Asukas voi myös tehdä esimerksiksi vikailmoituksia asukassivuilla ajasta ja paikasta riippumatta.
Vikailmoituksen lähettämisessä on tyypillisesti asukkaan näkökulmasta kaksi ”vaikeaa” vaihetta: pohdinta siitä, kenelle viasta ilmoitetaan ja oikeiden yhteystietojen löytäminen. Kun vikailmoitukset on mahdollista tehdä asukassivuilla, nämä ongelmat poistuvat.
Tampuuri ohjaa vikailmoituksen oikealle työnsuorittajalle kiinteistön yhteystietojen avulla. Kun huoltoyhtiö saa asukkaan lähettämän vikailmoituksen, huoltomies voi kuitata sen heti tehtävälistalta Tampuurin kenttätyökalujen avulla. Myös vikailmoituksen tilan (statuksen) voi päivittää, jolloin asukas näkee asukassivuilta, miten hänen asiansa etenee. Tällainen läpinäkyvyys ja helppous lisäävät sekä ilmoituksen lähettäjän että muiden asukkaiden asukastyytyväisyyttä, koska yhteiset tilat pysyvät hyvässä kunnossa.
5) Asukassivut yhdistettynä kenttätyökaluihin poistavat välikäsiä
Asukassivujen avulla asukkaan on helppo ja nopea tehdä vikailmoituksia. Tampuurin kenttätyökalujen avulla huoltoyhtiön tai isännöitsijän on puolestaan nopea havaita vikailmoitus ja reagoida siihen hetkessä.
Nopeutta lisää se, että vikailmoitus tulee automaattisesti oikeaan paikkaan, eikä isännöitsijän tai huoltoyhtiön tarvitse enää lähetellä ilmoitusta eteenpäin.
Nopea toiminta lisää asukkaiden tyytyväisyyttä sekä talo- että huoltoyhtiötä kohtaan.
Mobiilisovellus nykyaikaistaa kenttätyötä
Tampuurin mobiilisovellus tekee jokaisen kentällä työtä tekevän henkilön työstä helpompaa ja nopeampaa, ja sieltä löytyvätkin tärkeimmät kenttätyössä vaadittavat ominaisuudet.
Haluatko lisätietoja Tampuurin kenttätyökaluista? Ole yhteydessä!
Kerromme mieluusti lisää siitä, miten Tampuuri voi helpottaa työtäsi. Jätä yhteystietosi, otamme sinuun yhteyttä pikimmiten.